" jen.. ကိုယ့်ကို အဖြေပေးတော့လေ ... "
"jen .. စဥ်းစားချင်သေးတရ် mano ... ကျောင်းပြီးဖို့ကလည်း နောက်တနှစ်တောင်လိုသေးတရ်ဆိုတော့လေ ... "
"ဘာလည်း jisoo ကြောင့်လား ... ကိုယ် jisoo ကို မချစ်တာ jen သိသားနဲ့များကွာ ... "
" သူ့ကြောင့်မဟုတ်ပါဘူး mano ရယ် ...ဦးဏှောက်နဲ့ စဥ်းစားမရ်ဆို mano က ငြင်းစရာမရှိပါဘူး ...ဒါပေမရ့် jen ခနလောက် အချိန်ယူပါရစေဦး... ဒီအတိုင်း အချစ်ကို လက်မလွှတ်ချင်လို့ပါ ... "
"jen သာကိုယ့်ကို ပြန်ချစ်မရ်ဆို ကိုယ် အရာအားလုံးကို ရင်ဆိုင်မှာပါ ... "
"ဟုတ်ပါပြီ ရှင် ...jen ကို နားလည်မရ်လို့ မျှော်လင့်ပါတရ် ... "
Manoban ဆိုတဲ့ ယောင်္ကျားတယောက်က ဦးနှောက်နဲ့ စဥ်းစားမရ်ဆိုရင် အဖက်ဖက်က ပြည့်စုံတဲ့ယောင်္ကျားတယောက်ပါ ...jen ကိုလည်း အရမ်းချစ်တဲ့အပြင် အမြဲတမ်းဦးစားပေးအလိုလိုက်တရ် ...ရုပ်ရည်ကချောတဲ့အပြင် နောက်ခံ မိဘအသိုင်းအဝိုင်းကလည်း တောင့်တင်းတရ်...
အရက်မသောက်တဲ့အပြင် မိန်းမကိစ္စလည်း ကင်းရှင်းတရ်...
ဦးနှောက်နဲ့ ရွေးချယ်မရ်ဆို သေချာပေါက် Manoban ဟာ jen ရဲ့ အိမ်ထောင်ဦးစီးလုပ်ဖို့ အသင့်တော်ဆုံးပဲ ...
ခက်တာက Jen ...
Manoban ကို နည်းနည်းလေးမှ ရင်မခုန်တာ ...ငယ်ငယ်ထဲက သူငယ်ချင်းသံယောဇာဥ်ကလွဲပြီး ချစ်သူတယောက်လို မြင်လို့ကိုမရတာ ...သူကထင်နေတာ Jisoo ကြောင့် သူ့အချစ်ကို လက်မခံနိုင်ဘူး ထင်နေတာလေ ...
jen နှလုံးသားနဲ့ ရင်းပြီးတော့ တစ်ဘဝလုံးကိုပုံပြီး ပြိုင်ဆိုင်ရအောင် Jen က ရူးနေတာမှ မဟုတ်တာ ...Jisoo ကတော့ မူလတန်းထဲကစလို့ ခုလို ချိန်ထိ jen ကို အမြဲပြိုင်နေတာလေ ...
ကျောင်းချင်းမတူတာတောင် အမြဲတန်း အရိပ်တကြည့်ကြည့်နဲ့ ပြိုင်နေခဲ့တာ ...
အတွေးစတို့ကို ဖြတ်ကာ အိမ်သို့ ပြန်ခဲ့တရ်...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"jiji ရေ ... မနက်စာစားသွားဦး ...သမီးကိုအမေ ပြောစရာရှိလို့ ... လာ ... ထိုင်..."
jiji ကျောင်းမသွားခင် မေမေ့ခေါ်သံကြောင့် စားပွဲမှာ ဝင်ထိုင်ရင်း ...
YOU ARE READING
အချစ်ဆိုသည်မှာ .....
Randomအချစ်ဆိုတာ ခင်ဗျားတို့ ဘယ်လို သတ်မှတ်လည်း !!!! ကိုယ်ကတော့ အချစ်ဆိုတာ ချစ်နေဖို့ပဲလို့ ထင်တရ်... Lalisa အချစ်က ကျွန်မကို ပြုစားခဲ့သည်ရှိသော် ... jennie အနေနီးလို့ ချစ်သူဖြစ်ကြေးဆို နင်ကငါ့ရဲ့ ချစ်ဦးသူပဲ...