5.BÜLÜM

5 0 0
                                    

5. AY SONRA

LENADAN

Eveeet benim bugün çok mutlu bir günüm çünkü nişanlim kaanla akşam yemeğe gidicez ve çok heyecanlıyım ve bir saat kaldı kırmızı çok teğil ama kısa bir elbise altına siya dolgu topuk onü açık bir ayakkabı giydim takılarımıda taktım o sırada kaan geldi ben aşağı indim kaan çok kibarca kapımı açtı bende bindim oda çok beklemeden oda yerini aldı arabayı çalıştırdı 20 dakika sonra sok şık bir yere geldik burası bana çok tanıdık geldi neyse çıkarırım bir yere oturdukları siparişleri verdik ve beklemeye başladık o sırada bi gurup sarhoş içeri girdi " sevgilim ben bi tuvalete gidip gelim" dedim ve masadan kalktım tuvaletten çıktım masaya  gidip oturdum siparişler de gelmişti neyse biz onları yerken bi yandanda kaan bana romantik sözler söylüyordu ki bunu,bozan şu yarı ayık yarı sarhoş olan gurup sandalye çekip bizim masaya oturdular ve " ya lena biz seni beş aydır arıyoz sen derdesin be kızım" dedi bidakka bu benim adımı nerden biliyor " ya sevgilim bu adamla ne yapıyon sen bide çok kısa giyinmişin " dedi . kafam çok karıştı ayıt edemiyorum artık herşey kafamda olanlar gözümün önüne gelen görüntüler çok karışık ve kafamı karıştırıyor kaan kalkıp beni hemen kucağına aldı ve eve götürdü  ben uyuya kalmıiım bi süre sonra yumuşak bir yere indirdi yatağım olduğunu anladım sonra hiç beklemeden uykuya daldım .

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Uyandığımda başım ağrıyordu ama bidakka şuan herşey yerine oturdu dünkü kişileri herşeyi hatırladım kazayıda o sarhoş gurubundakı kişer benim abimdi diğerinde benim hayatımın aşkı ama peki kaan kim onu tanımıyorum ben o kim  o sırada ben hemen salona gittim kaan ordaydı " kaan ben herşeyi hatırlıyorum ya peki sen kimsin sen benim hayatımın aşkı değilsin kimsin " dedim . kaan suratıma aval aval bakıp sırıttı " evet sen beni tanımıyorsun ama ben seni iyi tanıyorum ve seviyorum o baban olacak adam benim annemi kaçırıp kendi çıkarları için kullandı bende intikam almak istedim " dedi " beni bırak gidim o zaman beni beş ay sevdiğimden ve abilerimden ayırdın zaten bırak gidim " dedim ama o hala sırıtıyordu bi,anda içimi korku kapladı " o kadar kolay değil güzelim bi izi olması lazım değilmi sapasağlam göndermem hatta.hiç göndermem sen benim sin dedi bana doğru gelince bende koşarak odama çıkıtım kapıyı kapatıp kitledim  telefonumu alıp hemen berkeyi aradım ilk çalışta açtı " alo berke benim ben herşeyi hatırlıyorum yardım edin " dedim ce telefon bi anda elimden çekildi arkamı döndüm alan kişi kaan dı beni yatağa itti ve boynuna bi iğne yaptı sonrası karanlık .

BERKEDEN

abimlerle oturup dünü konuşuyorduk resmen kardeşimizin lenayı yörmüştük ama o bizi tanımıyor gibi bakıyordu acaba havızadınımı kaybetmişti biz böyle konuşurken telefonum çaldı bi nomaraydı hemen açtım alı diyemeden karşı taraf " berke benim lena ben herşeyi hatırlıyorum ne olur yardım edin"  dedi ben cevap verecekken telefon kapandı telefonda apölerde olduğu in abimle ateşte duymuştu şuan hepimiz delirmiş gibiyiz ardından ardından telefonun yine çaldı aynı numaraydı ama bu sefer görüntülüydü hemen açtım ve gördüğüm şeyle dona kaldım lena elleri ve ayakları yatağa kelepçelenmiş bir şekilde yatıyordu ama uyanıktı ve adama küfür ediyordu sonra adam kamereyı kendine çevirdi ve " ateş sevdiğin kız artık benim onu benden alamazsın ha emir ve talip bacınız bu günden sonra kız değil kadın olucak " dedi  " lan şerevsiz kardeşime dokunursan seni yakarım lan öldürürüm " dedim sonra adam lenaya doğru yaklaştı lena ağlıyordu adam lenanın çenesini tuttu " bak bakim dokunuyormuyum dokunamıyor muyum " dedi bi anda lenayı öpmeye başladı lena kurulmaya çalıyıordu ama çok sıkı tutuğu için kımıldayamıyordu "lan şerefsiz bırak lan kardeşimi uzakdur yoksa belanı sikerim " dedi talip abim sonra telefonu kapattı . " aaaaaaah koruyamadık koruyamadık abi bitanecik kardeşimizin koruyamadık " dedim ve hemen telefon numaradan sinyal bulmaya çalıştık bulduk şehrin dışında biyerde bi evdeler hemen evden çıktık .

YAZARDAN  

Kaan telefonu kapattıktan sonra adım adım lenaya yaklaştı lena ne kadar yapma demesine rağmen kaan dinlemedi lenanın çığlık ve yalvarması o boş evde yankılanıyordu. Ateşlerde eve yaklaştılar ama yetişememişlerdi kurtaramamışlardı kardeşlerini ve ateşte sevdiği kızı . lena tutmak istediği ve tutamadığı hıçkırıklarından başka ses yoktu o odada kaan istediğini almıştı lenayıda bitirmişti lena sevdiği adama vermek istediği şeyi kaan zorla almıştı lenanın hayat sevinci yok olmuştu bunun sebebi de kaandı kaan lenanın üstünden kalkıp üzerini düzeltti lenada hareketsiz bir şekilde yatıyordu çünkü bitmişti artık istemediği şeyi ona zorla yapmışlardı yataktan doğruldu kaan odada yoktu ve bi not vardı notta kadınım şimdi abinlerin yanına git sonra geri gelicem yazıyordu bende üzerini giydim yatağın yanına yere oturdu o yatağa bidaha oturma istemedi kanlara bakamıyırdu abilerini ve özellikle ateşin yüzüne nasıl bakacağını düşünüyordu bi anda kapı ıçıldı ama lena kafasını kaldıramıyordu abilerinin geldiğini bildiği için yüzerine bakmaya utanıyordu ateş gil içeri girdiklerinde şok olmuşlardı lenayı yerde otururken gördüler tam yanına gidecekken hepsinin gözü yatağa takıldı her taraf  kandı ateş delirmiş bir şekilde lenanın yanına gidip kolundan tutup
Kaldırdı .

                    SON...

ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin