Την επόμενη μέρα μετά το γράμμα που ο Δημήτρης έδωσε στην Έλλη πήγε ο Δημήτρης στο σχολείο του για να μιλήσει με την Έλλη αλλά αυτή δεν του έδινε σημασία και ούτε καν που του μιλούσε έτσι ο Δημήτρης αποφάσισε να φύγει να κάνει κοπάνα από το σχολείο του και να κάτσει σπίτι του. Οι φίλοι του τον ψάχνανε σε όλο το σχολείο αλλά δεν τον έβρισκαν πήγαν ρώτησαν τα κορίτσια αν ξέρουν που βρίσκεται ο Δημήτρης αλλά ούτε αυτές ήξεραν, ξαφνικά εκεί που περνούσε δίπλα τους η Έλλη τους άκουσε να λένε τα παιδιά ότι δεν βρίσκανε τον Δημήτρη στο σχολείο και ανησύχησε και αποφάσισε να πάει μόνη της να τον ψάξει για να δει αν είναι καλά ο Δημήτρης, πέρασε από το σπίτι του στην αρχή δείλιασε να χτυπήσει την πόρτα του σπιτιού του αλλά μετά είπε όχι θα το κάνω θέλω να δω αν είναι καλά ο Δημήτρης έτσι χτύπησε την πόρτα και βγαίνει η μητέρα του Δημήτρη και την ρωτάει είναι εδώ ο Δημήτρης η μητέρα απαντάει όχι δεν είναι μόλις βγήκε και πήγε στο συνηθισμένο του μέρος και έτσι η Έλλη της είπε ευχαριστώ για όλα κυρία Φωτεινή η μητέρα του είπε τίποτα δεν κάνει κορίτσι μου και έτσι έφυγε η Έλλη να πάει να τον βρει. Η Έλλη έφτασε στο μέρος του Δημήτρη που συνηθίζει να πηγαίνει ο Δημήτρης και ξαφνικά άκουσε μια κραυγή σπαραγμού έτρεξε προς την κατεύθυνση του ακούσματος της κραυγής και είδε τον Δημήτρη να κλαίει ένα δάκρυ από το μάτι της Έλλης κυλισε τον ρώτησε τι έπαθε και ο Δημήτρης απάντησε δεν θέλω να σε πληγώσω με τον εαυτό μου η Έλλη δακρυσε ακόμη περισσότερο και του είπε πως ο λόγος που δεν σου μιλούσα είναι ότι την ημέρα που διάβασα το γράμμα σου το βράδυ είδα ένα καλό όνειρο με σένα και δεν ήθελα να σε κάνω εγώ να πληγωθείς Δημήτρη μου σε παρακαλώ μην κλαίς μου σπαραζεις την καρδιά μου. Ο Δημήτρης ξαφνικά σταμάτησε να κλαιει και είπε στην Έλλη ποιο είναι το όνειρο που είδες και ήταν τόσο κακο που σε έκανε τόσο πολύ να τρομάξεις γλυκιά μου. Η Έλλη απάντησε με έναν δισταγμό πως το όνειρο είναι ότι είχες ένα σοβαρό ατύχημα και είσουν σε κώμα αυτό το κακό όνειρο με τάραξε τόσο πολύ που δεν ήξερα τι να κάνω και έτσι δεν ήθελα να σου μιλήσω γιατί φοβόμουν μήπως έφταιγα εγώ, ο Δημήτρης της λέει πως ότι γίνει να ξέρεις ένα πράγμα πως εγώ δεν θα σε αφήσω τόσο εύκολα ακόμη και αν πάθω ατύχημα θα προσπαθώ με κάθε τρόπο να είμαι κοντά σου με κάθε κόστος της ζωής μου.
YOU ARE READING
Η τελευταία πράξη
Short StoryΣε αυτό το κείμενο με τα 10 πρωτα κεφάλαια θα μάθετε πως η ζωή δεν είναι μόνο λουλουδια και φιλιά αλλά είναι και ο πονος που κρυβει κάθε ιστορία μέσα της θα δείτε ότι ο φόβος ζει σε όλους μας μέσα μας και μας κυβερνά σε κάθε μας στιγμή που ζουμε...