[Halloween special, mivel már nagyon rég volt rész. Sajnálom, hamarosan az is lesz! Remélem, ennyivel elkezdhetlek kárpótolni titeket!:) <3 Happy Halloween!]
[Ez a rész külön áll a fő sztoritól!]
۞۞۞۞۞
November elseje volt. A mai napom azonban, életemben először sokkal érdekesebben kezdődött, mint eddig bármikor. Nem is tudom, mennyi lehetett az idő, csak annyit vettem észre, hogy amikor Zhongli házának folyosójáról egyre hangosabb beszélgetéseket véltem felfedezni, még a nap sem kelt fel. Az ismerős hangok Kylehoz és Flaviánhoz tartoztak, és először nem is lepődtem meg azon, hogy ilyen korán már fent vannak, hiszen sosem szoktak reggel hat óránál tovább aludni. Már, hogyha egyáltalán elmennek lefeküdni. Gyakran volt olyan, hogy a Sensei az udvaron talált rájuk, hajnali kettő órakor, miközben éppen egy-egy fakarddal játszadoztak, ilyenkor pedig azonnal a szobájukba parancsolta őket, nem is csodálom eme tettét. Én is mindig felriadtam arra, hogyan kiabál velük, hogy nem fognak tudni felkelni reggel, és másnap semmit sem fognak fejlődni az edzésen.
Amikor viszont realizáltam, hogy a két különböző hang mellé bizony egy harmadik is társult, Beidou személyében, már kezdtem furcsállni a dolgot. A nő ebbe az időszakban -mint akárki már a házban- ilyenkor még az igazak álmát alussza. Így pedig, hogy megnézzem, nem-e történt valami baj, aminek az okozója lehetett ez a hirtelen hajnali fent lét, lassan felkeltem az ágyamból, majd kinyitottam a szobám ajtaját.
Viszont amint ezt megtettem, a folyosói lámpa fénye teljesen kialudt. Csak pislogtam egyet, ugyanis nem értettem, ilyen hirtelen kialudt volna?
Természetesen az is megfordult a fejemben, hogy valamelyik lakótársam csak szórakozik velem- ez utóbbira pedig több az esély. Be is bizonyosodott ez az elméletem, amikor hirtelen visszatért a fény, és két ismerős arc került -túl közel- a látóterembe, próbálva minél ijesztőbben morogni egyet.
-Sziasztok fiúk -Biccentek, majd észreveszem a fura díszeket a fejüket- Öhm...Miért öltöztetek be...Akárminek is öltöztetek? -Döntöm oldalra a fejemet, kissé álmosan- Inkább feküdjetek vissza...
-Ne csináld már, [Név]! -Biggyeszti le ajkait Kyle- Még egy kicsit sem ijedtél meg?
-Ha a Shoguntól nem ijedtem meg, akkor tőletek végképp nem fogok...-Motyogom értetlenül.
-De a Shogun nem volt beöltözve vérfarkasnak, nem igaz?! -Mutatja meg vigyorogva Flavián, a derekához erősített, hosszú szőrcsomót, ami előbb emlékeztetne engem egy használhatatlan seprűre, mint egy állatnak a farkára. Ezután Kyle pedig vigyorogni kezdett.
-Jó, de az én műfogaimhoz nem ér fel, a te malacfarkad! -Mutat az egyik SÁRGA fogára, amiről fogalmam sincsen, hogyan maradhat meg még ott.
-Mivel ragasztottad te azt fel? És miért sárga?
-Oh, nem akarod te azt tudni! -Kezdenek el röhögni mind a ketten.
-Nem kaptam egyébként választ a kérdésemre...-Motyogom.
-Ja, igen! -Csap a fejéhez Flavián- Nos, ezt mi is csak tegnap tudtuk meg, de ma Halloween van!
-Heh?
-Halloween! -Ismétli el Kyle, majd átveszi a szót a fiútól- Egy ünnep, ami csak az ijesztgetésről, a cukrokról és a beöltözésről szól! Pont nekünk való!
-Micsoda...? És ilyen eddig is volt, vagy csak a ti fejetek szüleménye? -Helyezem derekamra kezeimet, próbálva szigorúan nézni.
-Ne legyél ilyen feszült, drága [Név]! -Hallom meg Beidou hangját. Legnagyobb meglepetésemre, az ő ruháján nem látok semmilyen változást -Egyébként eddig is volt, de sajnos ti nem tudtatok róla. Inazumában nincsenek ünnepek, vagy micsoda?
YOU ARE READING
|| 𝕋𝕆𝔾𝔼𝕋ℍ𝔼ℝ || [𝕏𝕀𝔸𝕆 𝕏 ℝ𝔼𝔸𝔻𝔼ℝ] II.
Fanfiction(● A történet részletesen leírt, véres jeleneteket tartalmazhat, illetve erős nyelvezetet! ●) (● A történet első része a DESTINY [XIAO X READER], a félreértések elkerülése miatt kérlek, először olvasd el azt, hogyha ezt el szeretnéd kezdeni, hogy mi...