(44)Bilinmeyen Numara Kim?

55.9K 2.3K 512
                                    

Keyifli okumalar...

Ne! Hayır...

Bu... Bu nasıl olur...

Bu numara bana bilinmeyen numaradan mesaj atan kişinin numarası değil mi? Yanlış mı anlıyorum yoksa?

Kaşlarım mümkünmüş gibi daha çok çatıldı. Bana mesaj atan kişi Karan' dı. Oydu resmen.

Neden ama. Neden böyle bir şey yaptı.

O zamanları aklıma getirdim. Karan her zaman yanımdaydı. Gözleri üstümde durur ve anlamadığım bir şekilde bakar , çekmezdi.
Nur' a karşı da her zaman sertliğini korurdu. Gözlemlerim ile bunları farketmiştim tabi.

Kesinlikle hiç normal değildi. Kendimi salak yerine konmuş gibi hissediyorum. Beni nasıl köşeye sıkıştırmaya çalışmıştı öyle. Nasıl farketmemiştim?

Banyodan su sesinin kesilmesi ile rehberden çıkarak telefonu kapattım. Belimi oynatmadan sehpaya uzanarak telefonu üstüne koydum.

Hafif belimi germiş olduğum halde ağrı oluşturunca dişlerimi sıktım. Dikişler zorluyordu beni.

Telefonu sehpanın üstüne koyar koymaz kapının açılması bir olmuştu. Karşıdan bana odaklı bakışlarını hissedebiliyordum.

Yutkunarak hiç bozuntuya vermeden eski halime geri döndüm. Yerimi bulup başımı çevirdiğimde zümrüt hareleri ile çakıştı gözlerim.

Kaşları çatılmış bir şekilde bir bana birde telefona bakıyordu. Stresten ve yakalanmadan dolayı gerilmiştim.

Yorganı sıktım. Hala şokun üstünden çıkmış değildim.

O da gözlerini hala üstümden almamıştı. Üstü çıplak vücudunda sadece siyah bağlı bir havlu ile duruyordu. Saçlarından akan damlalar göğsünden karnına doğru aşağı kayarak havlu da son buluyordu. Bu anı daha ne kadar yaşayacaktık acaba?

Gözlerim vücudunun her yerinde oyalandı. Karın kaslarında , kollarında , adem elmasında. Büyüktü. Beni kucağına aldığın zaman kollarında kayboluyormuş gibi hissediyordum.

Ne yaptığım aklıma düştüğünde hemen gözlerimi yüzüne çevirdim. Sorar bir ifade ile bana bakıyordu. İki saattir beni izliyordu. Off.

Gözlerimi önüme çevirip askılığımla ilgilenmeye başladım. Kendimi kötü hissediyordum.

Ama dur bir dakika ben niye kötü hissedeyim ki! Beni aptal yerine koyan o.

Dişlerimi sıkıp gözlerimi tekrar yüzüne çevirdim. Hala aynı ifade ile bana bakıyordu.

" Bir şey mi söyleyecektin Karan? "

Sesimi olabildiğince normal tutmuştum. Öğrendiğimi bilmesini istemiyordum. Tabi bunu uzatmayacaktım da.

Kaşları daha da çatılmış yüzüme bakıyordu.

Karan" Telefonumu mu karıştırıyordun küçüğüm?"

" karıştırmış isem ne olacak? Sakladığın bir şeyler mi var? "

Dudaklarımdan firar eden sözcükler ile dudakları tehlikeli bir şekilde kıvrılmıştı. Gözleri avını yakayan aslan gibi üzerimden çekilmiyordu. Havluda duran elini çekerek yanıma ilerledi. Her adımını attığında yorganı biraz daha sıkıyordum.

Yanağımda gezen nefesi ile rüyadan uyanmış gibi irkildim. Sağ eli dudağımın kenarını okşarken gözleri de oralarda dolanıyor , dudaklarım cayır cayır yanıyordu. Kesik kesik nefesler dudaklarımdan firar ederken hareleri gözlerimle birleşti.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin