Taehyung ve arkadaşları sonbaharın ılık havasında kampüste oturmuş sohbet ediyorlardı. Namjoon aldığı işaret dili dersinde öğrendiği bilgileri heyecanla anlatıyordu, Jimin ise Yoongi'nin bacakları arasında sırtını göğüsüne yaslamış bir şekilde Namjoon'u dinliyordu.
Taehyung karşısındaki çiftin halini görünce Namjoon'un anlattıklarından soyutladı kendisini. O da Jeongguk'la böyle sarılıp saçlarını okşayabilir miydi herkes içinde?Kulağına her an onu sevdiğini fısıldayıp öpebilir miydi omzunu?
Hislerinin farkına yazın başında varmıştı Taehyung. Yine Jeongguk'la buluşup denize girmeye karar vermişlerdi, her yaz yaptıkları sıradan bir rutindi onlar için. Jeongguk'un teni hassas ve bembeyazdı, güneşin altında 15 dakika dursa hemen yanmaya başlıyordu fakat kendisi krem sürmeyi denize girme heyecanından hep ihmal eder, akşamları genelde vücudundaki yanıklar yüzünden sızlanarak geçerdi. Taehyung bu yüzden güneş kremini alıp Jeongguk'un vücuduna güzelce sürmüştü. En sonunda yüzüne gelmişti sıra.
Taehyung baş parmağına sıktığı kremi öncelikle yanaklarına, alnına ve çenesine bırakmıştı. En son burnuna bıraktığında Jeongguk'un kıkırdaması kulaklarını doldurmuş, gördüğü gülen yüz, kısılan gözler ve kırışan burun kalbinin teklemesine neden olmuştu.
Jeongguk'a aşık olduğunu oldukça sıradan bir durum içerisindeyken anlamıştı, tüm sıradansızlıkları bir rutin içersinde keşfetmişti.
O günden sonra Jeongguk Taehyung'a ne zaman gülse Taehyung karnının ağrıdığını hissetti. Taehyung, Jeongguk ona gününü anlatırken artık daha meraklı hissediyordu kendini, ağzından çıkan her lafı itinayla kazıyordu beynine.
Bir gün Jeongguk ona birlikte oynadıkları oyundaki bölümü geçemediğinden bahsediyordu. Bu onu gerçekten sinirlendirmişti ki hızlı hızlı konuşuyor, öfkeyle kaşları çatılıyordu. Durmadan konuştuğu için dudakları ve yanakları kızarmıştı ve Taehyung, onun gördüğü en sevimli şey olduğunu düşündü. Tabii düşündüğü tek şey de bu değildi, onu öpmek istediğini fark etmişti. Bu arkadaşça olmasını istediği bir öpücük değildi. Gözüne sevimli görünen sinirliliğini onu öperek almak istemişti, işte o zaman üzerine büyük bir ağırlık çökmüştü. Çünkü yapamazdı, yapmamalıydı.
Jeongguk, ona aşık olduğunu bilmiyordu, arkadaşlıklarını bozamazdı. Bu yüzden bir süre ondan uzaklaşmanın hislerini de alıp götüreceğini düşündü Taehyung ve böylece hayatında yapabileceği en aptalca kararı uygulamaya karar verdi.
Jeongguk'u kendinden biraz da olsa uzaklaştıracaktı.
Tabii ki eline yüzüne bulaştırmıştı, Jeongguk'u bazen isteyerek bazen istemeyerek çok kırmıştı ve bu yüzden içi içini yiyordu.
Kendini affettireceğine söz verdiğinden beri araları daha iyiydi. Jeongguk'un onu arkadaşı olarak sevdiğini ve değer verdiğini biliyordu, çünkü Jeongguk ergenliğinden beri içine kapanık biriydi ve Taehyung hariç başkalarıyla yakınlık kurmazdı. Taehyung bunu biliyor ve ona kendisini değerli ve sevildiğini hissettirecek her şeyi elinden geldiğince yapmaya çalışıyordu. En kısa sürede eski hallerine dönüp yeniden geceleri arkadaşı Jeongguk'la uyumak istiyordu.
"Şu Jeongguk değil mi?" düşüncelerinden Yoongi'nin sesiyle sıyrıldı Taehyung. Yoongi'nin baktığı yere dönünce göğüsüne kitaplarını bastıran ve gülümseyen Jeongguk'u görünce eridiğini hissetti güzelliği karşısında.
"Evet o, yanındaki de Seokjin hyung. Hayret ne konuşuyorlar ki?" diye yanıtladı Jimin sevgilisini hemen. Amacı Taehyung'u biraz da olsa harekete geçirmekti.
Bunun üzerine Taehyung kaşlarını çatarak Jeongguk'un konuştuğu kişiye baktı. Uzun boylu, siyah uzun saçlı, ve elindeki pembe tenis raketini geniş omuzlarına yaslayarak Jeongguk'la konuşan Seokjin'i gördü. Bir an kalbinin sanki karnına düştüğünü hissetti. Karşısındaki manzara flört ediyorlarmış gibi görünüyordu.
"Seokjin tenis kulübü başkanı, onunla alakalıdır." dedi Namjoon.
"Jeongguk tenis oynamaz." Taehyung gözlerini hala gülümseyerek konuşan ikiliden ayırmadan konuştu. Bu hali Jimin'i biraz memnun etmiş, daha da körüklemek istemişti. "Ne biliyorsun, çocuğun birden oynayası gelmiştir. Baksana tenis kulübündekilere bir Seokjin hyung bir Hoseok hyung. Ben de mi katılsam acaba çok canım istedi şu an."
Yoongi, Jimin'in yapmaya çalıştığı şeyi anlayarak sırıtmış o da sevgilisine katılmıştı. "Doğru söylüyor, zaten eskisi kadar sık da konuşmuyormuşsunuz. Nereden bileceksin?"
Taehyung üstüne geldiklerini hissettiğinde derin bir nefes almış ve oturduğu çimlerden kalkmıştı. "Ne bok yiyorsanız yiyin, ben gidiyorum."
"Jeongguk'a selam söyle." demeyi unutmadı Jimin kıkırdayarak.
-
Taehyungie hyung:
PistGgukkie:
?Taehyungie hyung:
Napıyorsun nasılsın keyfin yerinde mi bence yerinde şahsi fikrimGgukkie:
Ne diyorsun hyung?Taehyungie hyung:
Hiç öyle
Napıyorsun nasılsın?Ggukkie:
İyiyim?
Ders çalışıyordum
Sen nasılsınTaehyungie hyung:
Bilmem nasılım iyi miyim sence sana nasıl geliyorum kötü müyüm bence değilimdir affetsene beni artık hm?Ggukkie:
JDCJJDJDJDJDSN HYUNG
NELER OLUYOR SANA
Ne diyorsun bir şey mi oldu?Taehyungie hyung:
Hayır HİÇBİR ŞEY olmadı olmayacak da ne diyorsun Jeongguk döverim seniGgukkie:
Döverim seni?Taehyungie hyung:
Şaka şaka hiç dövdüm mü öperim ben anca geçenki gibi ne güzel öpmüştüm ama hadi bi de affetsene beniGgukkie:
Neden birden sabırsızlanmaya başladın anlam veremedimTaehyungie hyung:
Çünkü yanına gelmeye çekiniyorum ama seni gördüğüm her an yanına gelmek istiyorum
Sanki gelirsem bana kızarsın gibi geliyor ve ben seni çok özledim
Gelip sana sarılmak istiyorum, birlikte kampüsten eve yürüyelim istiyorum, seninle yeniden uyuyalım istiyorum eskisi gibi ama
Biliyorum önce beni affetmen lazımGgukkie:
Hyung
Ben de seni özlüyorumTaehyungie hyung:
Ama hala kırgınsınGgukkie:
Evet
ÜzgünümTaehyungie hyung:
Üzgün olma
Haklısın
Bir salaklık yaptım cezasını çekiyorum çekmeye de devam edeceğimGgukkie:
Bize gelseneTaehyungie hyung:
Ne?Ggukkie:
Televizyona bakıyordum da tesadüfen senin sevdiğin film çıktı karşıma
Gelsene izlerizTaehyungie hyung:
TANGLED MI
AAA HANGİ KANALDA ÇABUK SÖYLE KAÇIRAMAMGgukkie:
🤦🏻Taehyungie hyung:
Dur ya
Sen ders çalışmıyor muydun?Ggukkie:
Siktir git gelme hyung tamam mı
Yok hiçbi kanalda falan da yalan söyledim otur ağla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only when i look into your eyes
Fanfictiontaehyung jeongguk için hep meşguldü. [texting&düz yazı] 💌friends to lovers