Прийшла черга до мене .... Так я думав... Дихання збилось , а ноги знову стали ватні....
Воно встало і дивилось на мене
"-Ну сука давай, вбий вже мене нарешті!"-кричав я...
Тоді я не мав, що втрачати...
Але замість того щоб обірвати моє життя, воно сіло і поїдало Петра.... Воно було дуже голодне... Відривало куски м'яса з від кісток , а інколи навіть з кістками, і просто ковтав...
Багрова вода стікала по його бороді шиї і грудині... Господи він в ній майже купався, і як я зрозумів, йому це подобалося...Він уже з'їв тіло приблизно до поясу ....
Не знаю коли і як, але я зрозумів, що зараз, треба бігти просто взяти і бігти куди-небудь, лише б не бачити цього жаху....
Я повільно згрупувався і Спробував поворухнутись....
"-Слава Богу, слухається",- промайнуло в голові...
Я побіг просто на нього і з усієї сили, важким кирзаком, з металевим носком, вхєрачив його в голову....
Воно взвило і впало замертво...
Я дістав "Мосіна" і висадив в його срану голову весь магазин...
Воно не подавало признаків життя....
Я схопив рюкзак,2 фаєра і горючку...Петрова вони більше не потрібні....
І побіг куди очі бачили...
Гілля дерев били по обличчю обдираючи шкіру до крові...
Я вже відірвався далеко....Зупинився трохи на відновлення сил....
Ліс був в гробовій тиші...Я подумав ,що зможу вибратись....
Ліс розривав шалений рев ...
"Мг ... Ти сука, слово здохнути знаєш?!"-говорив я собі під ніс
Я мав надію, що я відірвався і я скоро вибіжу з лісу...
В лісі було дуже світло....
Чи це мої очі були вже звиклі.... Тоді я про це не думав ...Я біг , біг ще довго, сил чомусь було вагон.... Було враження, що забігав в ліс все глибше і глибше , тому що ставало темніше....
Інколи я обертався , щоб провіряти спину , і це зіграло свою роль...В чергову спробу перевірити хвіст, я зіткнувся з якимось об'єктом.... Я впав на сніг і сильно вдарився головою об щось...
Вітерець подув в мою сторону, і я відчув знайомий тошнотвірний сморід гнилі.....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Той ,хто зачаївся між гіллям
HorrorГоловний герой - старий мисливець,який працював у розслідуванні зниклих безвісті людей при особливих обставинах. Йому надійшла ще одна заява про зниклу людину і він вирушає у цю область,де вже пропало понад 13 мисливців.Він вважав,що це живі голодн...