Veda

256 18 0
                                    

Göktuğ
Han'ın her yerini aradım Rana 'yı hiç bir yerde bulamayınca gitmiş olabilir mi diye şüphelenip atının bulunduğu ağıla gitti ama aradığı nı bulamadı.
Hemen Berkuğ'a haber vermelidi.

"Beyim Baybars atını alıp gitmiş."
Berkuk kaşlarını çattı,öfkelendiğini gösterircesine masanın üzerinde bulunan kılıç ve kalkanını yere fırlattı.

Kendi bilir  diye söylendi.Kimsenin peşinde koşacak, ve ikna etmek için çabalayacak ne vakti vardı nede sabrı.

"Her şey vaktini bekler,Ne Gül vaktinden önce açar
Nede güneş vaktinden erken doğar ,bekle senin olan sana gelecektir"
" Demekki kendini bizden biri gibi görmemiş , bırakalım varsın gitsin yoluna"

Göktuğ sinirlendi.

"Hiç birşey yapmadan gitmesine izin mi vereceksin,ya başına yolda bir şey gelirse, buralar çetelerle dolu olmaz buna müsaadem yok.Ben gidip getireceğim onu"

Berkuk daha çok sinirlendi, Göktuğ'un yakasından tuttu.

"Buyruğuma karşı mı geliyorsun?O seçimini yaptı . Kendine gel Göktuğ nedir bu halin ,yoksa sen ..."

"Yok öyle birşey ben sadece...

Şaşkınlık içinde ne söyleyeceğini bilemez bir haldeydi.

O bir hatun nihayetinde başına bir iş gelmesinden korkarım."

Berkuk emrindeki yiğide şüpheyle yaklaştı. Gönlünde tomurcuklanıp çiçekler âçtıran hatun ,bir başkasının gönlünede yurt edindiği ni görmesi canını sıkmıştı. Göktuğ ne kadar inkar etse de onunda yüreği Belliki Rana ile doluydu. Rana bu yüzden burayı terk etmiş olabilir mi? Ya onunda gönlünde Göktuğ varsa ,ona bu kadar kırılması bu yüzden miydi?

Saçmalama BERKUK yok olmaz öyle şey bunun mümkünatı yok.Bir yanda sevdiği bir yanda kardaşı.

Neden olmasın gönül bu kimi seçeceğini bilemezsin. Aklı şüphelerle doluydu.Belkide doğrusu buydu, Rana 'nın gitmesi ...
Evet doğru olan bu Rana yüzünden adamlarıyla arasına fitne girmesine izin veremezdi.
Her şeyden önce o bir Emirdi, yapması gereken ulvi vazifeler onu beklerdi. Sevdaya kapılıp gidilecek zaman değildi.

Göktuğ"Müsade ver gidip getireyim Beyim"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Göktuğ
"Müsade ver gidip getireyim Beyim".

"Son sözümü söyledim buyruğumu tekerrür ettirme,kendisi geri dönerse kabulümüz ,aksi mümkün değildir."

Göktuğ derin bir iç çekti ,sesli bir şekilde nefesini bıraktı.İçi hiç rahat değildi. Rana' ya gönlünü verdiğini anladı. Tam buldum derken onu kaybetti, şimdiden ne kadar da çok özlemişti.Yanında olsaydı da gönlünde varsın olmasın.Onun yerine de severdi.
Gönlüy le görevi arasında sıkışıp kalmıştı.
Ne yapmalıydı. Sevdasıyla sınanmakta varmış kaderinde.

Kötü Kız Where stories live. Discover now