Mimoza balkona çıktığın da ne yapacağını şaşırmıştı yurdun bahçesinde bir sarhoş vardı . Güvenlik neredeydi acaba ?
Ses çıkarmadan izlemeye devam etti kalıblı biriydi . Yurdun bahçesinde paytak adımlarla dolanıyordu ve garip mırıltılar çıkartıyordu içi içini yerken sessizce balkondan izlemeye devam etti .
Güvenliğin fenerini görünce rahatladı . Neden bir tek o uyanmıştı ? Balkon kapısının arkasına geçerek dışarıyı gözetlemeye başladı .
****
"Beyoğlum ne bu hal bu saatte? ." diyerek bahçenin ortasına çökmüş oğlana döndürdü fenerini Cevdet , karşısındaki delikanlıyı ilk defa bu şekilde görüyordu.
"Vayy Cevdet Baba ! Gel sende sofraya bak ne güzel şarkı çalıyor hem biliyor musun tadı çıkmıyor meredi tek içerken ." diyerek elindeki viski şişesini gösterdi . Adam çoçuğun elinden şişeyi alıp kokladı ve yüzünü buruşturdu
"İçeriz elbet ama ben anlamam öyle gavur içkilerinden hem sarhoş oluncak başka yer bulamadın mı be oğlan da geldin yurdun bahçesinde sarhoş oldun ?"
"O burda "dedi çocuk gözlerini yurt binasına çevirip , sanki birşey arar gibi gözlerini pencerelerde dolaştırmaya başladı .
"3.katta kalıyormuş kuzeni söyledi ." Adam çocuğun haline gülmeden edemedi koskoca hoca ne hale düşmüştü bir kız için .
"Değer mi be oğlan bir kız için , bak Müdür Bey'e şikayet giderse hem sen hocalığından hem de ben işimden olurum hadi birisi uyanmadan götüreyim seni buradan."diyerek çocuğun koluna girip kaldırdı .
"Yarın dersime girecek be baba ! O oradayken nasıl ders anlatayım ben ."diyerek isyan etti Emir .
Aşıktı işte koskoca dünya da kız kalmamış gibi öğrencisine aşık olmuştu hemde daha 1.sınıfa yeni başlayan bir kıza , 19 yaşındaydı be o kız . Okul etiğine yasak olan bu davranış dışarıda da yagırdanmaya müsaitti arada ki 10 yaşı saymıyordu bile Emir .
Cevdet Baba'nın arkasından nöbetçi kulübesine girdi ve plastik sandalyeye oturdu başı çatlamak üzereydi .
"Ne vardı o kadar içeçek seviyorsan çık karşısına söyle evlat hiç mi örnek almadın o zibidi arkadaşından ?" diyerek ısıtıcıya su koydu bu çoçuğu anca sert bir kahve kendine getirirdi.
"Yasak baba yönetmelik diyor 'Hoca ile öğrenci arasında duygusal münasebet kanuna uygun olmadığı sürece yasaktır.' anasını sattığımı yönetmeliği kime aşık olacağımıza bile karışıyor." Hem arkadaşı yanlış kız için vazgeçmişti herşeyinden.
"Hadi ordan it herif şimdi aklına geldi yönetmelik Dekan Bey'in odasından sınav belgelerini aşırırken ya da kızlar yurdunun bahçesine sarhoş girerken hiç gelmiyor aklına pabucumun yönetmeliği." diyerek bastı paparayı çoçuğa , çocuk demek bile şahid isterdi ya buna 30 yaşına geldiği halde 5 yaşındaki çocuktan farkı kalmıyordu yeri geldiğinde .
"Onlar başka Baba ,onların ucu bana dokunuyor ama bu ..."sustu çünkü adam akıllı düşünmek içini Cevdet Babaya dökmek rahatlatmıştı Emiri.
"Onun için korkuyorsun sen anladım ben ."
"Atarlar okuldan , kayıt yaptırdığı gün gördüm çok mutluydu öyle bi güldü ki eline öğrenci kimliğini alınca unutmam ben o gülüşü ."
"Ne kadar seviyorsun sen bu kızı ?" çok sevdiği belliydi ama emin olmak istedi adam , 10 yıldır kendi evlatlarından ayırmamıştı bu oğlanları benzemezdi zengin palelerine ne bu ne de o garib isimli arkadaşı . Yeri gelmiş Cevdet kurtarmıştı onların paçalarını tutuşmaktan yeri gelmiş bu çocuklar ona fark ettirmeden borçlarını ödemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Kadar
ChickLitOysa aşkı babasının anlattığı masallarda öğrenmişti Mimoza .Kimsenin bilmediği hikayeleri anlatırdı babası ona ateşin suya , mimozanın cehenneme aşık olduğu hikayeleri bilirdi o . Mimoza, ismini aldığı o güzel çiceğin hikayesini hiç sevmezdi ,acını...