25.

314 3 0
                                    

25.kapitola
/Poh. Thomase/
v tu samou chvíli..

Přišla mi esemeska od Alexis.Otevřel jsem ji a uviděl její SOS..,,Jaku otoč se rychle Alexis má potíže.''řekl jsem rychle Jake se rychle smykem otočil a jeli jsme rychle za ní.Když jsme přijeli tak nikde nikdo, proto jsem pochopil,že je to vážné.,,Jake zavolej posily''řekl jsem rychle a vyběhl jsem schody..Uslyšel jsem výstřel a hned potom Alexijin křik, proto jsem neváhal a dveře vykopl.Byli v kuchyni když jsem přišel viděl jsem muže s pistolí namířenou na Alexis.Můž byl otočený ke mě zády,ale jakmile mě uslyšel přicházet otočil se směrem na mě.Alexis využila situace a bodla mu do zad nůž a já mu rychle sebral zbran.Ona rychle přiběhla ke mě a já ji pevně tiskl k hrudi.,,Přišel jsi v čas''řekla..,,Neboj už jsi v bezpečí''řekl jsem hned na to přišel Jake spoleně ještě s dalšími muži a naznámého muže odnesli pryč.
  
,,Musíme to nahlasít''řekla a já ji pustil..,,Tohle ne možná jde o mě v tomhle..''řekl jsem a utřel její slzu.,,Kde je Diana...?''zeptal jsem se akutně..,,Ona ona je pryč řekla,že nepřijde domů''řekla ještě roztřásle..,,Vím,že na tohle jsem cvičená,ale tohle se seběhlo tak rychle a tady..''začala hned..,,Hele já to chápu''řekl jsem a ona začala uklízet střepy..,,Ne přestaň ''řekl jsem a ona dělala dál..,,Já musím to uklidit,jinak se to zjistí a..''začala pochopil jsem,že není v pořádku..,,Hej nech to být oni to uklidí pojď ty půjdeš se mnou''řekl jsem..,,Ale kam?''zeptala se..,,Dnes přespíš u mě pro jistotutam budeš ve větším bezpečí''řekl jsem a nastavil ruku,aby se ji chytila a vztala ona, tak udělala..,,Já já..''začala..,,Klid teď pojd se mnou''řekl jsem a chytil ji za ruku a pomalu ji odvedl k autu..Otevřel jsem dveře a ona se posadila..,,Jaku já ji odvezu vy to vyřešte a zítra ráno chci vše slyšet''řekl jsem on přikývl já si sedl za volan podíval se na Alexis a jel do bytu.Zastavil jsem a znovu se podíval zda nespí.Ona tam jen tak seděla, jako bez ducha.Otevřel jsem dveře a pomohl jí vtát.,,Opři se o mě''řekl jsem a ona tak udělala..,,Nejsem nemocná''řekla..

   Společně jsme vešli do bytu a já ji posadil na gauč..,,Nechceš něco k pití.?''zaptal jsem se..,,Máš whiskey?''zeptala se přímo..,,Jo mám dáš si?''zaptal jsem se a ona přikývla.,,Víš,že když jsi posledně pila,tak jsi se semnou vyspala..''řekl jsem a ona se zasmála..,,A vidíš, kde jsme teď''řekla a já ji podal skleničku..,,Tentokrát to nečekej,jen potřebuji střebat to,že nebýt tebe tak už jsem možná mrtvá''řekla a já se usmál..,,Ty mě nemít''řekl jsem a ona se usmála a vypila celou skleničku najednou.,,Takže donesu ti nějaké oblečení a pak půjdeš spát?''řekl jsem a ona přikývla.

  Když jsem ji donesl oblečení, tak už stihla usnout na gauči..,,To snad není možný''řekl jsem a šel k ní.Vzal jsem ji do náručí a odnesl do pokoje pro hosty, tak jsem ji svlékl z jejich šátu a oblékl ji mé tričko a nějaké moje kratasy.Přikril jsem ji a uložil do postele.Když jsem odcházel, tak něz jsem zavřel dveře tak jsem se na ní naposledy podíval,jestli jsem ji nevzbudil, nebo tak něco.Šel jsem do své postele a usnul jsem.

/Poh. Alexis/
Ráno jsem se vzbudila v cizí posteli..Opět.No ne,že by to bylo nějak extrémně často.Dobře,když se podíváte do mé minulosti, tak ano každý pátek.Ale obvykle jsem si alespoň polovinu nepomatovala.Poslední, co si pamatuji je,že mě někdo napadl a zachránil mě no Thomas a pak jsem..Sakra já jsem u něj doma.A proč jsi z noci nic nepamatuji..

  Pomalu jsem vztala a až když stála na nohou, tak jsem si uvědomila,že jsem převlečená a že tohle není moje oblečení.Proč mám jeho oblečení? řekla jsem si.Šla jsem do koupelny tak jsem viděla nové kartáčky a hřeben na vlasy.Jeden jsem si vzala vyčistila jsem si zuby a tak trochu jsem se upravila.Umyla si obličej,jelikož jsem měla řasenku snad všude.Pak jsem sešla dolů a ucítila vůni palačinek.Ta vůně mě vedla, až do kuchyně, kde leželi na stole,ale nikdo okolo.

Krvavě rudá růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat