" Promiň, to jsem nechtěl" zamumlal zkroušeně a lítostivě malý brunetek na omluvu Kudrnáčkovi. Vážně nechtěl, aby se kvůli němu Kudrnácek polil horkým kafem.
" To je v pohodě. Bude to v pořádku, jen to trošku pálí, ale to přejde, vážně se nic nestalo" zamumlal s úsměvem Kudrnáček směrem k brunetkovi, který nervózně postával kousek od něho a hrál si s prsty.
" Vážně?" popotáhl brunetek a jeho očka se začaly plnit slzami.
"Och notak, pojď sem" zašeptal Kudrnáček a vtáhl si brunetka do medvědího objetí, kde se mu brunetek rozplakal.
Kudrnáček nechtěl, aby brunetek brečel, zvlášť kvůli němu, trhalo mu to srdce na dva kusy.
" Ale notak, pšš, vždyť se nic nestalo, lásko" zašeptal Kudrnáček s až pak si uvědomil, co vlastně z úst vypustil.
Brunetek přestal plakat a s uslzenými očky na něho s trochou překvapení hleděl. Slyšel dobře nebo to byl jen výplod jeho fantazie?
" T-ty jsi mi řekl lásko?" zeptal se brunetek opatrně po nějaké té chvíli, co na sebe jen koukali.
" Já já omlouvám se" vyjekl Kudrnáček a chtěl utéct, ale to mu brunetek zákal, když ho čapl za ruku a přitáhl si ho k sobě, aby ho objal.
" Díky" zašeptal brunetek.
"Za co?" zeptal se Kudrnáček nechápavě. Vážně nechápal za co mu brunetek děkuje.
"Za záchranu života" usmál se brunetek a pak.....
Pokračování příště
~~
HI, GUYS. POTŘEBUJI S VÁMI NĚCO PROBRAT, KDO O TOM JEŠTĚ NEVÍ, KDO TO JEŠTĚ NEVIDĚL, TAK TADY TO JEJaký na to máte názor? Co si o tom myslíte?
Já strašně moc doufám, že to má něco společného s 1D. Asi už jsem hodně zoufalá, ale já v to prostě doufám....
ČTEŠ
𝐵𝑢𝑙𝑙𝑦𝑖𝑛𝑔 [𝑙.𝑠.] (𝐶𝑍) ✔︎
RomancePomalu, ale jistě mě to dostává. ~~ 3 - bullying 27.10.2021 3 - sebevražda 30.1.2022 6 - gay 16.4.2022 2 - sebepožkozování 16.4.2022 4 - stylinson 16.4.2022 7 - louistomlinson 16.4.2022