Trupul lui greu ma strivea,facandu-ma sa-l simt cu fiecare parte a corpului.Imi dadu voie pentru un moment sa imi trag respiratia.Buzele lui moi se apropiau din nou,dar prima data i-am simtit limba,calda,umeda,dominatoare,inainte ca gura lui sa se preseze peste a mea.
Nu mai reuseam sa imi abtin vocale mieroase de placere pe care el inca nu mi le desavarsea.Mainile lui se plimbau pe trupul meu,umed si infierbantat la culme.
-Am spus să nu faci chestia aia,mormăi fară glas Lucas.
-Dar vreau..Nu vrei şi tu asta?
-Nu.
Brusc se ridică luandu-ma dupa el.
-Haide să facem un dus. Mai vedem după aia ce facem,dar azi avem treabă.
Se auzira nişte ciocănituri in uşa,urmate de un glas strident.
-Domnule,jos vă aşteapta ambasadoarea,spuse barbatul.
-La naiba!Draguto,fa un dus,îmbracă-te frumos si vin-o in camera mea.Voi vorbi cu escroaca repede.
Dupa cele spuse,mă aruncă înapoi pe pat pentru inca un sarut,îsi lua un halat pe el si disparu de cealalta parte a usii.
Dusul a fost unul mai mult decat rapid.Ma grabeam sa aflu de ce treaba pomenise Lucas.Cand m-am intors inapoi in camera,usile unui dulap erau larg deschise lasand sa se vada o multime de haine.Am ales lenjerie neagra,pereche de colanti si un tricou alb dragut.Ceva comod ce putea fi dezbracat usor.Am ranjit la gandul acesta si m-am intors in baie dupa uscatorul de par fredonand o melodie.
Cand sa ies din camera am dat peste un trup inalt,foarte puternic ce imi bloca iesirea.
-Domnul Lucas a spus ca va asteapta in camera dumnealui,imi spuse.
-Lu a spus sa ii spui 'domn'?
-Nu.E respect,spuse la fel de serios.
-Ah...esti mişto.
L-am luat cu braţul de dupa umeri şi am început să ţopai fericita.
-Mă cari in spate?l-am întrebat brusc zâmbind.
-Poftim?
-Of...nu sunt grea.Mă cari in spate?Te rog..m-am milogit.
Era un tip înalt si bine făcut.Nu cred ca nu ar fi putut sa mă care un pic.
-Bine,spuse stingher intr-un sfârşit.
Dar,tocmai se auzi un chicot discret.
Lucas se afla langă o uşa aproape de scări.
-Luc!Ia-mă-n spate!i-am ordonat în glumă.
-Wild poti pleca,îi spuse tipul înalt care disparu imediat.-Nu crezi că te-ai făcut prea comoda?
-Nu,am raspuns simplu. -Dar am vazut că ma poti lua in brate,aşa că ma poţi căra un pic.
-Doamne!Haide urcă.
Zâmbea amuzat şi se aplecă astfel încât să îmi pot strange braţele pe pieptul lui si picioarele in jurul abdomenului tare.
Am lasat doar un chicot fericit si mi-am lasat capul pe umărul lui.
-Unde vrei să mergem?
-Nu ştiu.Dar mi-e foame.
-Atunci mergem spre bucătarie sa vedem ce este pe acolo.
Mi-am cufundat capul în parul lui moale si am simţit o aroma seducatoare.
-Ai facut şi tu duş?l-am intrebat.
-Da.
-Ai fost rapid.Si miroşi bine...
L-am strâns tare în braţe şi am oftat profund.
-Ce eşti tu?Unde ai bateriile si butonul de oprire-pornire?mă întreba in timp ce cobora scarile.
-Ce buton oprire??Lucas!Nu-mi strica cheful.
-Pot face asta?
-De fapt nu.
Mda..Ce pot sa spun,fericirea e firea mea.
-Ce-mi dai de mancare?Mi-e foame!Mi-e sete!Ia-ma inapoi in brate,am strigat cand m-a asezat pe scaunul maro tapitat.
-Parca as vorbi cu un copil.
-Si in pat cum sunt?
-Un copil mai draguţ,spuse el cu un rânjet obraznic.
-Sti ca asta ar insemna ca esti un piculeţ pedofil?
-Nu mă pot înţelege cu tine...
Aparu si Wild cu niste tavi ajutat de o doamna.Camera in care stateam era mare,eleganta cu o masa mare pe mijloc.Lucas s-a asezat pe scaunul de langa mine.
Fară să mă gândesc de doua ori am luat un caston,am rasturnat in el un pahar mare de iaurt,am pus fulgi de porumb,doua linguri de miere si cateva migdale prajite.
-Te pricepi.
Glasul lui ma stingheri usor,dupa ce il pierdusem din vedere.
-Am talent la asta.
Am inceput sa manânc cu pofta,oprindu-mă doar când mi-am terminat porţia.
-Mda...acum putem vorbi.Ce mai ai bun?
Lucas muşca dintr-un biscut cu ciocolata după care mă privi atent.
-Ce mai vrei?
-Ciocolata şi bomboane de ciocolata,şi biscuţi de astia.
Pana sa apuc sa termin de spus tot m-am intins si am muscat din biscuitul pe care si-l ducea la gura.
El marai incet cu un zambet pana la urechii,iar in urmatoarea clipa imi dezmierda gura cu a lui.
-Deci,ce ..planuri avem pentru astazi?l-am intrebat cand sarutul se mai domoli.
-Eu chiar nu glumeam. Trebuie sa mergem la un fel de primarie a acestei lumi.Imi placi si vreau sa te cumpar,spuse in timp ce imi musca tacticos buza inferioara.
-----------------------------------------------------------
Multumesc tuturor pentru sustinere :*
CITEȘTI
~Invață Să Mă Satisfaci~*Dragostea Are Două Fețe*~
FantasyATENTIE! 18+ Dupa 18 ani de viata traita intr-o academie,frumoasa Alexis afla ca are un frate geaman pe nume Lucas.Brunetul sarmant va incerca sa o cucereasca cu toate ea se opune...sau cel putin asta va incerca. Curand,indragostita iremedial,Alexis...