BÖLÜM 43 :YALVARIRIM YAPMA !

8.8K 383 88
                                    

Medya :  Mirza'nın  oynadıģı zeybek .




Nevra masaya Çoktandır oturan nikah memurunun ardından gözünü salonun girişine dikmiş içeriye birazdan gireceklerini düşündüğü oğlu ve gelini bekliyordu.

ilerleyen dakikalara rağmen kapıdan hala birilerinin giriş yapmayışı bir şeylerin yolunda gitmediğini işaret ediyordu .

Sonuçta bu saate kadar içeri girmiş hatta nikah merasiminin şu ana kadar çoktan bitmiş olması lazımdı.

merakla gelin ve damadın salondan içeriye giriş yapmasını bekleyen misafirlere hiçbir şeyi belli ettirmeye çalışarak tebessüm saça saça çıkışa doğru yöneldi .

gelinin odasına giden merdivenleri hızlı bir şekilde tırmandıktan sonra söylene söylene kapıyı açtı

" Siz neredesiniz Allah aşkına memur nikahı kıymadan kaçıp gidecek ama siz hala...."

demişti ki karşısında görmeyi hiç beklemediği manzara ile istemsiz bir şekilde çığlık atarak sanki öldürmek istercesine gelininin boğazını sıkan mirzaya doğru koşup onu kolundan tutarak boğuldu boğulacak olan gelinini onun elinden kurtardı.

" sen ... sen ne yapıyorsun Mirza !"

Kayra bir anda boğazını sıkan elin kendinden uzaklaşma sıyla istemsiz bir şekilde nefes nefese yere çöktü Mirza hırsını alamadığı için elini sert bir şekilde saçlarının arasından geçirip hiddetle bağırdı

"sen ...sen bu işe karışma anne!"

Güç bela nefes almaya çalışan kızın yanında diz çöküp her halinden perişan olduğu belli olan gelininin omzuna nazik bir şekilde dokunup korkuyla sordu

"sen sen iyi misin kızım ?"

Kayra nefes nefese korkuyla fısıldadı "Ben ben bir şey yapmadım size yemin ederim ki ben birşey yapmadım "

Mirza lafa" evet hiçbir şey yapmadın sadece sevgilinin elinden tutup Düğünden kaçmaya Niyetlendin!" diyerek başlayıp ağzını açıp gözünü yumarak karşısındaki kadına sayıp sövmek istese de bunu yapmadı.

onu annesinin yanında küçük düşürmek annesinin onu yanlış tanımasına neden olabilirdi buda ilerleyen zamanlarda iki kadının iletişimini olumsuz etkileyebilirdi yaptığı her ne kadar doğru olmasa da kayra onun oğlunun annesiydi ve biraz sonra evleneceği kadındı.

sinirini kontrol altına almaya çalıştı odanın içerisinden bir ileri bir geri hiddetli bir şekilde 4 dönerken annesi sessizliğini bozdu

"sen sen ne yaptığının farkında mısın Mirza O senin karın daha imzaları atmadan ona gösterdiğin muamele bumu ?"

Mirzadan ses çıkmayınca kızı kolundan destekleyerek Ayağa kaldırdı ,zor bela harap olmuş kızı makyaj masasının önüne oturmuştu ki

Mirza az da olsa dinen siniri ile fısıldadı "nikaha çok geç kalmadık değil mi?"

biraz sonra az da olsa kendine gelen Kayra Mirza'nın ağzından çıkan kelime ile gözlerini çaresizlikle hala burnundan soluyan adama dikti .

Az önce kendisini Az daha öldürecek olan adam Biraz önce annesine nikaha geç kalıp kalmadıklarını mı sormuştu yoksa duyduğu şeyde yanılıyor muydu?

Nevra hayretle gözlerini oğluna dikti

"sen sen kafayı mı yedin Allah aşkına az daha gelmesem kızı boğarak öldürüyordun şimdiyse nikaha geç kalıp kalmadığınızı mı soruyorsun?"

Mirza annesinin sorduğu soruyu duymazdan geldi ve kapiya doğru yürüyerek konuyu değiştirdi

"Kapının önünde sizi bekliyorum 5 dakika içinde Kapının önünde olursanız sevinirim"

AŞK'IN UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin