Piesa 7: All Too Well.

26 5 0
                                    

AKA: Cel în care Nova se lovește de trecut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

AKA: Cel în care Nova se lovește de trecut.

"And I forget about you long enough
To forget why I needed to"
- Taylor Swift.

NOVA 📚

        Câteva zile mai târziu m-au găsit luând micul dejun cu June. Aparent, în această dimineață April era la muncă, May la liceu, Ombre era de negăsit, iar January a adormit. Iar de la verișorul nostru Seth ne puteam aștepta la o vedere cu el din armata în timp ce mânca șuncă și făcea o sută de flotări. Deci, pe scurt, am rămas doar noi două. Dimineți în care, apropo, ne distram cel mai bine.

        Eu și June ne-am născut în același an, fiind despărțite doar de o lună. Evident, eu am fost născută în luna noiembrie, iar ea s-a născut în luna octombrie. Mamele noastre au fost în extaz în clipa-n care și-au spus una alteia că sunt însărcinate deodată. Practic e visul oricărei perechi de cele mai bune prietene. În adolescență eu și June am obișnuit să sperăm că aceași poveste va ajunge și prin capitolele cărților noastre, dar între timp, după un video foarte explicit despre nașteri, June a ajuns la concluzia că nu vrea copii absolut deloc. Lucru care era perfect normal. Cât timp ea era fericită, nu-mi păsa.

        Muncea din greu ca și ajutor de bucătar, de abia așteptând să avanseze la următorul grad ca mai apoi, într-un final, să fie bucătarul chef al propriului ei restaurant. Eu una eram mândră de ea. Dacă vreodată îmi voi găsi vreun prost care să mă ia de nevastă, era clar că petrecerea de după cununie aveam să o ținem la restaurentul ei. Și aveam de gând să lupt până la ultima suflare pentru a îndeplini această dorință. 

        June luă o mușcătură sănătoasă din sandwich-ul ei exact în clipa-n care ecranul telefonului ei s-a deschis, anunțând printr-un bipăit că tocmai a primit un mesaj. Mai că nu s-a înecat când l-a citit, după ce a lovit cu degetul ecranul în încercările ei de a-și tasta codul de deblocare a telefonului. Am putut doar să îi privesc chipul trecând de la amuzament la frustrare, mâncându-mi salata de fructe în liniște. Când în sfârșit a renunțat să se chinuie cu o mână, și-a smuls telefonul de pe masă și i-a tastat persoanei din cealaltă parte a convorbiri un mesaj.

        — E May, mormăi ea într-un final. A găsit o modalitate de a mă șantaja pentru a-i oferi informații despre Jesse al tău.

        M-am încruntat la rândul meu, lăsând furculița pe care se afla o bucățică dintr-un măr să-mi cadă înapoi în castron.

        — Credeam că e prea ocupată cu Romeo al ei pentru a se uita în curtea mea.

        — Aparent, te-ai înșelat, zise ea, când își lăsă telefonul înapoi pe masă. Să nu îndrăznești să te cuplezi cu prostul ăla! Ultimul lucru pe care îl vreau e să o lăs pe nebuna de May să câștige acest pariu stupid, ca mai apoi să își fluture în fața noastră victoria pentru tot restul vieții!

NovemberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum