سـەرە تـایـەکی نـوێ ...
" ڕاسـت گـۆیی سـاویلـکەی نیـە
ئــاوازێـکە کـەم کـەس بـوێری
خوێــندنـی هـەیـە "دەسپـێ کێکی نـوێ هـیوادارم چێژوەر گـریـت لـە خوندنەوەی دەسـت پـێکردن ...
...내가 시작하겠습니다...
بـەیـانی ... کاژمێر 14;6
هـەموان لـە ژورەکەیـانن نـاو جێگاکانیان و خەوێکی ئـارامیـان دەسـتە بـەر کردوە ...
تـایسـوو ؛سـیا : لـەسەر جێگاکەیان خـەوتبـوون بـەتەواوی چـوبـوونە نـاو خەوێکی قوڵەوە بـاوەشیان لـەیەک دابـوو بـەهۆی ئـەوەی دۆنێ شـەویان زۆر مـاندوو کەرانە بـوە خـوێندیویانەو کاتی خـۆشیشیان بـەسەر بـردوە ...
مـاردیـن : لـەژورەکەم هەستام چومە گەر مـاو دوای نیوکاژمێر دەرچوم و خۆم گۆری ئـێستا کەمێ خەوەکە بـەری داوم دوای وشک کردنەوەی قژم مەیکەپ وو شتەکانم کرد ئـاھ بـەزەردەخەنەیەکی دڵخۆشیەوە مـن ئـامادەم بـۆسەر کێشیەکەی ئـەمرۆم لەسەر شەقامەکان کاتێ بـەزردەخەنەوە سێرکاژمێری کرد ...ئـێسـتا کات تێپەریوە بـۆ کاژمێر00;7
مـاردین : یـاااا کچینە بـەهاواروە لە هـۆڵی ماڵەکەمان وتی هەسـتن یـانی دەبـێت هەمیشە مـن ئـێوە هەڵسێنم همم بـەهاوارەوە ...
میسوو : بـەدەنگی ماردین راچەڵەکیم لەخەوەکەم دا بـەچاو خەوەوە سێر کاژمێرم کرد بـێ هیچ کاردانەوەیەک هاوارم کردوە بـاشا سوپاس بـۆ بـەخەبەر هێنانی ئێمە چومە لای دۆڵابەکەو جلم دەرکرد وو چومە گەرمـاو ...لای هەنی ...
هەنی : کاتێک چاوی چەپم کردەوە لەکاتێکا چاوی راستم داخرابـوو چام هەڵنایەت بـەهۆی خەوەوە مـن دەمەوێت زیاتر بـخەوم بـۆچی کاتێک هاواری کیوتم کرد بـۆچی دەبێت هەمیشە قـوتابـخانە بـێزارم کاتت بـەبێزاری سەرم خوراند و چومە گەرماوەوە ...لای سیا و تایسوو ...
ئـەم دوانە خـەواڵویەکی زۆر چاکن بـەهاوارش لەخەوی خۆیان نـاکەون دەبێت هەمیشـە کەسێک بـێت لەکچەکان هەڵیان سێنێت ٭مـاردین : دوای نیوکاژمێر کەئێستا کاژمێر 30;7ە مێزەکەم رازاندەوە بـەخواردنی بـەیانی کاتێک تێبینم کرد میسوو و هەنی لەسەر پـەیژەکان هاتنە خوارەوە ...بـەیانی تان بـاش کچینە بـەزەردەخەنەوە وتم ...
هەنی : یـا ماردیناااا کاتێ بـەکیوتی و خوێنشیرنی رام کرد بـۆ ناو باوەشی سوپاس کەهەیت تۆنەبـویتایە دەمێک بـوو لـەکۆلێژ دەر کرابـوین .بـەیانیت بـاشتر دانسەرەکەی ناومان
میسـوو: زەردەخەنەم کرد کاتێ دیتم ئـاوا دڵخۆشین بـاوەرم نەدەکرد رۆژێـک بـگەم بـەم ژیانە دور لـە کێشە و نەهامەتی و نـاچاری ... کاتێ ئـەوانەم لەدڵ خـۆم وتەوە پـاشان زەردەخەنەم کرد بـەیانیت بـاش ماردینا سوپاس بـۆخوانەکە وەک هەموو رۆژێک مێزێکی شاهانە کـاتێ چومـە سەر مێزە کـەو دانـیشتم چـاوەرێی سـیا و تایسـووم کرد ..
مـاردین: بـەیانی هەردوکتان بـاش خـنجیلـەکانم . بـاشە کوا تایسوو سیا یـااا دوبـارە ئـەم خەواڵـوانە سـەت جـار پـێیانم وت شـەوان زوو بـخەون یـااا بـرۆم هەڵیان سێنم بـەڵام لـەناکاو ... ٭
هەنی:ٚ یااا بـۆسـتە مـن هەڵیان دەستێنم تـکایە بـائـەمرۆ مـن ئەو دو خەواڵوە هەڵسێنم دەی دەیی کاتێ هەڵەبەزیەوە وەک مناڵێک بەکیوتی.
ماردین:بـاشە کاواتە دەی بـرۆ بـزانم تۆدەتوانی ئەوان هەڵسێنی ..!
هەنی:ٚ بـەدڵ خۆشیەکی زۆرەوە بەسەر پەیژەکان هاتە سەرەوە بێ ئەوەی لەدەرگا داا هاتە ژورەکەی تایسوو و سیاا هێیی کچینەە هەستنن بەکیوتی دەم وت و دەم وتەوە دەیی
أنت تقرأ
ئـەشقی تـاک لایـەنە کـۆتای هـاتوە ؟!! One-sided love is over
Actionسـیا و کۆمەڵە کچێک لە ماڵێکدا دەژین سـیا کەسێکی خۆش دەوێت ئـایا ئـەوکەسە بـۆسیا دەبـێت ؟!! چی بـەسەر ئـەندامەکاندا دێت ؟!! ئـەو ئـازەرە چیە کە جۆنگکوک دەبـێت بەسەری تێپەرێت؟!! کێ خـاوەن کافێکە دەکوژێت ؟! بـۆچی مـاردین دەخرێتە زیندانەوە ؟! ئـاجۆنگ...