I

29 3 0
                                    

Leona obudziły rano promyki porannego słońca, blondyn wstał z łóżka odsłonił zasłony okna i wziął telefon leżący koło łóżka do ręki, była 10.15 w sobotę. Leon postanowił napisać do swojego najlepszego przyjaciela, Agizy. -Hej, śpisz?-napisał zielonooki chłopak i wysłał wiadomość.Od razu prawie otrzymał odpowiedź.-Nie, już nie śpie od godziny.-odpowiedział Agiza. Przyjaciele znali się od lat przez internet i mieli zamiar się spotkać niedługo, mianowicie Leon został zaproszony na osiemnaste urodziny Agizy odbywające się za tydzień. Blondyn już kupił przyjacielowi prezent i kupił bilet do miasta rodzinnego jego brązowookiego przyjaciela. Nie mógł się doczekać tego spotkania i czekał na nie odkąd się poznali ,lecz ich rodzice nigdy nei zgadzali się na spotkanie. Blondyn gdy mieszkał "na swoim" mógł się już nareszcie spotkać z najlepszym przyjacielem. Leon postanowił zacząć typową rozmowę z przyjacielem pytając go co robił i jak się czuje i poszedł do kuchni zrobić śniadanie. Zielonooki przez dłuższą chwilę zastanawiał się czy nie wziąć sobie pierogów przeznaczonych na obiad ale finalnie zdecydował się na jakąś kanapkę. W czasie w którym Leon jadł swoją kanapkę kilkaset kilometrów dalej Agiza ciemny Blondyn z piwnymi oczami, uczył się do sprawdzianu z chemii. Młodszy chłopak(chyba chłopak?) po odpisaniu na wszystkie pytania otrzymane od Leona postanowił do niego zadzwonić. Starszy z nich po chwili odebrał połączenie i rozmawiał z Agizą przez godzinę po czym ,musiał skończyć aby pójść na zakupy bo jego lodówka świeciła pustką.Tydzień później o tej samej godzinie Leon już stał na dworcu i czekał na pociąg. Osiemnastolatek mimo że miał prawo jazdy to nie było go stać na samochód. Po upływie 10 minut przyjechał wyczekiwany pociąg. Zielonooki chłopak wsiadł do niego zabierając swój bagaż i usiadł w przedziale zakładając słuchawki i rozmyślając o spotkaniu. 2 i półgodziny później Leon wysiadł z pociągu i zaczął rozglądać się za chłopakiem ,Agiza biegł w prost na niego i z wielkim uśmiechem przywitał się i przytulił.

-------
pisze to z Agiza_aaa
pozdrawiam Kakashi_tak i cały nasz zaklad_specialny

Pieróg z Pinterseta (Agiza x Leon)Where stories live. Discover now