Dorazili jsme na párty. Všude už bylo docela dost lidí. Max mě vyprovodil dovnitř a následovala jsem ho ke stolu, kde už seděl Alex a pár dalších lidí, co jsem zatim neznala.
,,Kluci chtěl bych vám představit moji sestru Victorii" představil mě Max. ,,A todle je George, Daniil, Charles, Lando, Carlos, Daniel a Pierre." Usmála jsem se na ně a sedla si.
,,Tak nám pověz něco o sobě, než tady začne hrát hudba hlasitěji" řekl Pierre. ,,No teď od svých 5 let hraju závodně tenis a našla jsem si to i jako práci. Buď jedu na turnaj, nebo trénuji, ale přemýšlím že s tim seknu" koukla jsem se na ně zklamaně. ,,Proč? To už ten tenis musí vypadat slušně když ho hraješ tak dlouho. Nebyla by to škoda?" Zeptal se Lando a upil si ze svého drinku.
,,Jak se táta věnuje víc Maxovi, tak už nemám takovou motivaci a trénovat už mě taky moc nebaví" všichni na mě jen zklamaně koukli. Pak jsem už jen poslouchala ostatní jak vypráví, jak se vlastě do formule 1 dostali, ale v tu chvíli začala hrát hlasitěji hudba a já začala mít žízeň.
,,No nic hoši jdu si pro drink. Někdo se mnou?" Zeptala jsem se kluků a všichni jak na povel se zvedli a kráčeli si to semnou k baru.
,,Jägera s tigerem prosím" objednala jsem si a kluci hned po mně. Kopla jsem to do sebe a aby mě to trochu probudilo jsem do sebe kopla ještě jendoho.
,,Wow ty se toho teda nebojíš." Zasmál se Pierre. ,,Tak alespoň bude dneska sranda." Ušklebila jsem se na něj a vzala ho za ruku, aby šel se mnou tancovat.
Tancovali jsme spolu docela dlouho a mě s ním bylo dobře. Během toho jsem si šla ještě pro pár drinků a Pierre taky nebyl nejvíc při smyslech, tak jsme po chvíli usoudili, že pojedem na hotel.
Našli jsme ostatní, chvíli s nimi pokecali, pak vzali věci a vyšli ven, kde Pierre zavolal taxi. Bylo trochu vtipné ho pozorovat, jak už se snaží už asi po desáté napsat to správné číslo co chtěl.
,,Zavolal jsem jen jedno taxi, protože tě vyprovodim a pak nim pojedu na svůj hotel." Vydrmolil Pierre a mě nešlo nic jiného, než se mu smát. ,,Dobře, děkuju." Odpověděla jsem a hledala jaká je vlastně adresa mého hotelu.
Netrvalo dlouho a taxi bylo tady. Nadiktovali jsme adresu kam chceme vzít a za pár minut jsme byli u hotelu. Pierre mě vyprovodil až k mému pokoji zatímco na něj taxi čekalo.
,,Děkuju za vyprovodění." Obejmula jsem ho a když jsem se odtáhla, tak jsem se mu nedokázala přestat koukat do těch jeho krásných očí. Jak tam stál s neupravenými vlasy a rozeplými horními knoflíčky u košile, měla jsem chuť ho políbit a stáhnou si ho k sobě na noc do pokoje.
Nakonec jsem se rozhodla, že ho chci nejdřív víc poznat, tak jsem mu jen řekla ahoj a šla do svého pokoje. Pierre tam ještě chvíli stál a rozdýchával svoji nervozitu a alkohol. Pak se vrátil zpět do taxi a nechal se odvézt také na svůj hotel.
ČTEŠ
Ten pravý?
AdventureS tenisovou kariérou to má těžké, rodiče totiž podporují hlavně jejího staršího bratra, který má velké naděje, stát se jedním z nejlepších. Nikdy ji ten sport, který dělá bratr nezajímal až jednou kdy se rozhodla strávit závodní víkend s ním. A díky...