part -49

2.3K 109 25
                                    

"את הולכת להתחרט על זה אנאל." אני אומרת ברצינות ומביטה בה , "אני מסכימה איתה , את תתחרטני על זה." מוסיפה שקד ונשענת אחורנית על הספה , "לא אכפת לי , זה הסוף." היא אומרת ובלי להוסיף מילה , שמה את הקלף +2 של הטאקי , שקד צוחקת מוסיפה את אותו הקלף חזרה אליה. כך שהיא צריכה לקחת ארבעה קלפים , למזלי אני סיימתי לשחק ראשונה , אבל עם שקד ואנאל משחק אחד יכול להימשך שנתיים.

בדיוק כאשר אני באה להגיד לי שנמאס מהמשחק ניתאי יורד מהחדר , מושך את צומת הלב של כולנו. הוא נראה טוב יותר מהרגיל.

"השקעת היום." אמרתי ואנאל שרקה מאחוריי בהסכמה ,  "בכל זאת , אנשים פה לא מתכוונים לגמור את הלילה לבד." אמר בקריצה וגל של בחילה איים לפרוץ בתוכי . "היי שקד." הוסיף בחינניות לאחר ששם לב אליה , היא ישבה ביישנות והשקט המאפיין אותה , "היי , תהנה" אמרה בחיוך והאדימה מרוב מבוכה , לפעמים באלי פשוט לזרוק את שנהם לתוך חדר עד שיהפכו לזוג.
"עם ברכה כמו שלך איך אפשר שלא?!" הבן הזה יהרוס את כולנו בסוף , ובמיוחד את שקד. ניתאי כאשר זה נוגע לבחורות הוא חתיכת בן זונה מסריח.

לאחר כמה דקות שהוא יושב איתנו בספה ומחכה שיבואו לאסוף אותו נשמעת דפיקה בדלת. "שקט פה." אני שומעת את קולו של אור ומסתובבת אליו בחיוך , "כמו הנפש שלך." הוא מוסיף שקייל מתקרב לעברינו ונעמד לידו.
עולמי עצר מלכת והפסיק להתייחס לכל מה שקורה ,  המוח והלב שלי התרכזו רק בגבר הכי נאה שעמד בחדר. הוא לבש ג'ינס שחור עם קרעים , חולצה לבנה צמודה שהבליטה את שרירו ומעיל עור שחור.

לא חשבתי פעמיים ורגליי קפצו לעמידה , רצתי אליו וחיבקתי אותו. הוא אסף את גופי אליו ונישק אותי ללא בושה מול אחי . לא אשקר , זה הביך אותי מעט.

"יש לך ריח טוב." לוחש לאוזניי בשקט שגורם לאורי לסמור. "התגעגעתי אליך." אני מחליפה נשיקה קלה לשפתיו.
"אם לא היו כאן אנשים , הייתי ממש את זממי" החוסר טקט שלו ליידי זה בל יתואר , אני ממש מקווה שאף אחד לא שמע. "טוב זוג יונים , אנשים פה עוד רוצים להשיג זיון הערב." אומר ניתאי באנחה וקם מהספה , "ביי שקד." אומר לה לפני שמתקדם אלינו. "אתה היחיד שצריך להשיג זיון מזדמן." אור הזכיר לו שגם הוא הזכויות ואין לו כוונה לחפש זונות במועדון כך גם קייל.
"ביי גם לך אנאל." אומרת אנאל לניתאי שלא נפרד ממנה לשלום או ממני , אלא רק משקד.

*** שנה לאחר מכן***

"בוגרים ובוגרות יקרים , זמכנם הגיע ובעוד הפחות משעה אתם תסיימו את חוויתכם בתיכון..." אני שומעת את המנהלת מדברת מהשירותים , לעזאעזל השמע חזק.
אנחנו באמצע משבר , אם כל הכבוד לזה שזה היום האחרון שלנו בתיכון וכל ההתרגשות לזה שאנחנו עדיין בהלם שעברנו את כל הבגרויות בהצלחה רבה.

אני לא מוכנה לעזוב את שקד ברגע שכזה. היא יושבת בתא השירותים על מכסה האסלה בוכה את חייה. למזלנו הטקס סיום הזה נגמר בשבילנו כי כבר קיבלנו את התעודות אז הוא סתם כדי להוקיר תודה ולהוציא לאנשים עיניים עם תלמידים מצטיינים שאנחנו לא נכללות בהם.

pretty EyesWhere stories live. Discover now