• MY GIRL || 12 •

8.8K 677 44
                                    

- you're mine, always mine baby -

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- you're mine, always mine baby -

BUNGA ditangan di bawa kebelakang tubuh . perlahan lahan kaki panjang Itu melangkah ke arah seorang gadis yang sedang membuat kerja .

" for you , my baby " bunga disuakan ke arah Aryana .

Aryana tersenyum manis . rasa bahagia .

tentang kejadian tempoh hari lalu telah menjadi saksi kepada mereka berdua . Bukan couple . but teman tapi mesra .

TTM sampai khawin .

" thankyou , my boy " lembut nada Aryana .

Damien yang mendengar Itu tersenyum lebar . bukan selalu dapat dengar orang panggil dia 'my boy' .

eleh kau best arr .

" dah siap dah keje ? " Tanya damien lembut .

" lagi sikit je nak siap . kau tunggu lah kejap eh " Aryana memandang wajah kacak Itu sekilas .

damien hanya tersenyum sambil merenung wajah Aryana dari tepi . Kepala dibaringkan ke atas meja dilapit oleh lengan .

Aryana hanya diam sahaja . Dah kenal sangat dengan si damien yang suka merenung nya bagai hendak tembus .

" haih , kau ni cantik sangat lah baby " cemberut Damien .

Aryana mengerut dahi .

" kenapa kalau aku cantik ? " Tanya gadis Itu . Pelik .

" ish , yela . kau tu dahlah cantik , lepastu nanti semua lelaki nak tengok kau . kalau kita ni dah khawin memang dah lama aku kurung kau dalam rumah . tak payah keluar " bebel damien sambil memuncung .

Aryana tergelak kecil . lah jeles ke cik bangang ? eh abang .

" kenapa kena kurung pulak , biar lah diorang tengok aku . aku kan cantik " Gurau Aryana .

Makin cemberut wajah damien .

ish baby ni !! .

" sebab kau tu milik aku . hanya aku je boleh tengok muka kau " kata Damien .

datang sudah sifat possessive si damien .

" tapi kita belum khawin lagi kan " kata Aryana .

Damien mendekatkan wajahnya di telinga milik gadisnya .

" khawin lah dengan aku " damien membisik ditelinga gadis yang berlapik tudung sekolah . sesekali ditiup membuatkan Aryana kegelian .

eh kegelian ? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

D.A

ARYANA menyuapkan makanan ke dalam mulutnya . enak rasa nasi goreng sekolah nya . tetapi lagi enak jika Datin Aminah yang masak .

Air tangan Ibu , tiada siapa boleh lawan .

S

edang elok memakan makanan . seseorang melabuhkan punggung di sebelah nya .

tak tengok pon dah tau sape kan ? korang pon mesti tau .

dia adalah....


















































































damien.

HAHAHAHAH tibe .

" hi baby ! " Sapa damien .

suka lah tu dapat jumpa buah hati pengarang jantung you .

" Hi boy " balasan di balas .

" Dah makan dah ? " Tanya aryana .

Damien meletakkan kepala di meja . Wajah disedihkan .

" hm belum lagi " suara dimanja kan .

mereka yang berada dimeja Itu terkedu .

sejak bila damien si ais jalan boleh jadi budak ni ? pelik pelik .

" Weh bro , kau okey tak ni ? ada masalah otak ke ? masalah jantung ? masalah kaki ? " Tanya haziq dengan mulut penuh dengan nasi lemak .

dari episode bape tah kau ngan nasi lemak tak berpisah .

Damien memandang wajah jejaka Itu tajam . Lalu dijeling . kepala dikalih ke arah Aryana .

" Sah ! damien ada masalah otjanki ! " Haziq berkata kuat .

Mereka tercengang . otjanki ? penyakit mana pulak kau buat ni ? .

" otjanki tu amende hanat ! " Kini fareez bersuara .

" Penyakit otjanki tu adalah penyakit otak campur jantung campur kaki . takkan taktau ? tulah bodo sangat " selamba haziq berkata .

mereka membulatkan mata .

" eh kau ni kang ! " Alysha menarik rambut jejaka Itu .

" tulah , small small do not want to die, big big bother people "

Ntah ape aku tulis ni hm .

• To be continued •

MY GIRL IS MINE || ✓Where stories live. Discover now