60. Tonyho trapas

90 17 0
                                    

Na to konto se Daniel rozesmál ještě víc. Nemohl to zastavit, ačkoliv viděl, že jeho přítel našpulil pusu a je nazlobený. Nechal jej, však ono se to brzy vysvětlí. Bavil se tou situací, kdy on jediný věděl, k jakému nedorozumění došlo. Lucas si to sice nezasloužil, ale Anthonyho chvíli potrápit mohl.

„Co to do něj vjelo?" vyjekl Tony a nervózně postával mezi dveřmi.

„Snad jsem toho tolik neřekl, ne? A ty se furt chechtáš čemu? Tak tady se schyluje ke katastrofě a ty jsi jak ožralý? Danieli, ty jsi pil?" zarazil se brunet a vytřeštil oči. Věděl, že Daniel nikdy nepije – nikdy, natož tak brzy ráno. Něco se muselo stát.

Daniel stále lapal po dechu, kterého se mu nedostávalo, protože když viděl totálně zmateného kolegu, nemohl se zkrátka udržet.

Sotva se černovlásek uklidnil a otřel si slzy, zadíval se na Tonyho.

„Můžeš mi prosím tě vysvětlit, co jsi mu navykládal? Že tak panikaří? To mu není podobné! Vždyť on snad na tebe žárlil! Tony, to mu nesmíš dělat, on je citlivá duše!"

„No... jen jsem ti chtěl pomoct. Trochu mu naznačit, že jsi k mání, on si to vyložil trochu jinak..."

„A jak jsi to naznačil?" cukly koutky Danielovi.

„Ptal jsem se ho, jestli mu připadáš přitažlivý."

„Můj ty Kriste, Antonie, teď už je mi jasné, proč tak vyletěl. Musím jít za ním!" černovlásek vstal a vydal se nahoru po schodech, aby si tam Lucase, až půjde ze sprchy, odchytil.

Brunet se ale odmítal vzdát svého vysvětlení: „Tak mi řekni, co se tady děje?"

„Běž si udělat kafe a přemýšlej nad svými činy, tohle byl totiž totální úlet! Jestli si Luka dneska neudobřím, strhnu ti prémie za celý příští čtvrt rok."

Anthony jen zmateně zamrkal a než stačil něco říct, Daniel už zmizel v patře.

Lucas se zatím stihl přemístit do vrchní koupelny a svléknout ze sebe propocené oblečení. Čím víc času trávil mimo přítomnost těch dvou, tím víc se mu situace rozležela v hlavě. Dokázal si za střízlivého uvažování vyvodit jasný závěr. Tony mu balil přítele.

Ne, té myšlenky se prostě nehodlal vzdát a bylo mu úplně jedno, že už brunet tolikrát potvrzoval svou heterosexuální orientaci. Chtěl Daniela! Černovlásek sám si dřív taky myslel, že je na dívky a pak potkal jeho a vše se změnilo. Tony na tom nejspíš bude podobně.

Žárlil! Věděl, že by neměl, ale Daniel tam s ním právě v ten moment seděl a dělali bůh ví co. Snídani určitě ne. Koneckonců se jeho přítel rozhodně nijak nebránil, když Tony začal, ba naopak. Přišlo mu to vtipné. Bavilo ho koukat, jak dva do něj zamilovaní blázni bojují o jeho osobu? Evidentně. A Lucas mu představení dělat odmítal! Bude si muset vybrat, buď Tony nebo on.

Vlezl do sprchového koutu a pustil na sebe vodu. Tohle mu nevadilo, drobné kapičky dopadající na rozpálenou kůži naopak uvítal. Trochu mu klidnily i horkou hlavu, ačkoli, na to voda skutečně nestačila.

Tohle se mu ještě nestalo. Nebo ano? V případě Daniela ne, protože i když ta krásná černovláska zašla o dost dál než brunet, tehdy Daniel nebyl jeho a Lucas se mohl jen tiše užírat bolestí, nic víc. Ale teď jeho byl. A stejně se nechal balit!

Snad jen v případě Ellie ztrácel sebekontrolu tak, jako teď. Jenže ani tam se to nemohlo rovnat pocitům, které se v něm přely právě v ten moment. Zlobil se, na všechno a všechny! Srdce se mu stahovalo a bolelo to, najednou až moc dobře chápal, jak se cítil Daniel v případě Lea. Jenže on se Leem nenechal nabalovat! Tohle nebylo správné!

Zkouška ohněm (LGBT příběh)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat