He loves her

39 3 0
                                    

Čekal na Brumbála.

Vlasy spolu s oblečením a pláštěm měl postižené deštěm, přičemž za sebou zanechával mokré stopy. Nemělo cenu se usušit, stejně za chvíli půjde zpět do toho nečasu.

,, Doufám, že nečekáš dlouho, Severusi." promluvil na něj Brumbál a následně se posadil do svého křesla. ,, Zdržela mne Minerva." dodal, aby Severus věděl, že měl dobrý důvod přijít o čtvrt hodiny později. ,, Nic méně, co jsi se mnou chtěl pořešit?"

,, Jde o Pána Zla." odpověděl zčásti Severus a na chvíli znervózněl. ,, Jsou v nebezpečí," nebyla potřeba zmiňovat, koho tím myslí, oba to věděli. ,, Mám o ni strach, přeci víte, co je zač. S někým jako je ona se Smrtijedi nemazlí."

,, Slečna Evansová je velmi chytrá čarodějka, Severusi, je si toho rizika vědoma, ale velmi touží, aby všechny boje skončily, proto se vypravili do světa." pronesl Brumbál a rozbalil si jednu karamelku.

,, Jak ale můžu vědět, zda je v pořádku, zda ji nechytili?" zeptal se, i když už dopředu tušil ředitelovu odpověď.

,, Jak jsem již řekl, je velmi chytrou čarodějkou, nenechala by se chytit, ale kdyby přeci jen," odmlčel se a vrhl po černovlasém chlapci významný pohled. ,, Ty to můžeš zjistit."

,, To myslíte vážně?" To, že byl vyrovnán z míry, bylo slabé slovo. Pravdou bylo, že si takovou odpověď přál, ale přesto jej to zaskočilo.

,, Brzy budeš plně odpovědný sám za sebe, Severusi. Pouze na tobě jsou činy, které si zvolíš." odvětil Brumbál a vstal z křesla, načež se rozhlédl po své skromné knihovničce a uchopil do ruk jednu z knih.

,, Bude mě za to nenávidět." odtušil, když se mu ona kniha dostala do rukou a poté co si přečetl její název a v očích se mu zaleskl smutek.

,, I takovou skutečnost je potřeba přijmout." připustil Brumbál a vyčkával na další chlapcova slova.

,, Je to ale pro její dobro." opáčil Severus, jako by chtěl přesvědčit sám sebe.

,, Vydáš se tedy dnes s panem Mulciberem a Averym za ním?" položil mu důležitou otázku Brumbál, na kterou si i v duchu odpověděl.

Severus nebyl nijak překvapen, že to ví. Byl to ředitel, měl oči i uši všude. ,, Zvažuji to už celý týden." prohlásil zdeptaně, zřejmě se jej na to ptali pořád.

,, Nezapomínej, že ať uděláš cokoli, vždy budeš tajným členem Fénixova řádu." oznámil mu Brumbál a opět se přesunul ke svým knihám.

,, Kdybych tu nabídku přijal," přemýšlel nahlas a přesně jak si přál, ředitel mu i odpověděl.

,, Musel by jsi plnit všechny úkoly, co by ti Pán Zla uložil. Zpočátku ti sice nebude důvěřovat, ale poté co mu prozradíš i pár informací ode mě, se ti dostane jeho pozornosti. Velmi důležité je ale neudělat žádnou chybu, musíš si hlídat své myšlenky a uzamknout je, kdyby totiž zjistili, že je máš jiné, než které představuješ, dopadlo by to nemile nejen pro tvou osobu." upozornil ho Brumbál a podal chlapci další knihu.

,, Jsem si toho vědom." pohlédl Brumbálovi do očí a ten toho využil.

,, Legilimens." pronikl mu do jeho mysli nečekaně, ale Severus byl nečekaně dobrý v nitroobraně, začal mu podstrkovat falešné myšlenky a vzpomínky, nenávist k Brumbálovi a mudlovským šmejdům, spříznění s Voldemortovými ideály a pohlcení touhou po moci a pomstě, schválně zmínil vzpomínku na den, kdy se s Lily Evansovou pohádali a změnil své pocity v radostné.

Když Brumbál opustil chlapcovu mysl, na tváři mu utkvěl úsměv, vzato chlapcova tvář se zdála být rozzuřená z nečekaného napadnutí.

,, Velmi dobře, Severusi. Ale Pán Zla ti vnikne do mysli mnohem rychleji než já, je potřeba ještě trochu cviku. Nyní si uzavři mysl a vyčkávej." promluvil Brumbál a Severus jej uposlechl.

Ředitel Bradavic vyčkával nejméně pět minut, kdy si hleděli do očí, než neverbálně opět vklouzl do jeho mysli.

Ale tentokrát byl Severus lepší, aniž by to totiž Brumbál tušil, nachystal si sérii myšlenek hodných mistra. Zpočátku ředitele do své hlavy nepustil, odpíral mu přístup, byl to souboj dvou myslí, kdo z koho.

,, Můžeš." Brumbál tiše zašeptal, aby nepřerušil spojení a Severus jej pustil dovnitř.

Zdálo se, že nyní byl i sám ředitel Bradavic vyveden z míry. Nejenže se mu líbily Severusovy myšlenky, ale také by jím byl uvěřil.

,, Jsi připraven." oznámil mu Brumbál po ukončení nitrozpytu a na jeho tváři se objevil nefalšovaný hrdý úsměv.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 28, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Svět, který mi nepatřil (FF HP) Kde žijí příběhy. Začni objevovat