pt11

3.7K 217 0
                                    

Dr.jeon💜

Part11

ကျတော်အိမ်ပြန်ရောက်တော့... momတို့မရှိကြဘူး....paကလဲအလုပ်မှာ...momကဘယ်သွားနေတာလဲ....ကျတော်လဲဘာမှမသိတာမို့...တရေးတက်အိပ်လိုက်တယ်...အိပ်ရင်းသူအကြောင်းကမပါမဖစ်ပေါ့....

.........

Tae-papaပြန်လာပီလား....ဘာတွေချက်နေတာလဲ...

ကျတော်နိုးတော့paကပြန်လာပီးချက်ပြုတ်နေတယ်...momရော..

Tae-pa...momရော..

Pa-အော်မင်းmomကအဖွားနေမကောင်းဘူးဆိုလို့နယူးယောက်ကိုချက်ချင်းလိုက်သွားရပီ...

Tae-ဟင်...ဒီမနက်လားpa...ထယ့်ကိုဘာလို့မပြောတာလဲ...

Pa-မင်းသိရင်စိတ်မကောင်းဖစ်မှာဆိုးလို့ပါကွာ...ခုကလဲကျောင်းကရှိသေးတယ်လေ....ခန...ထယ်...ပားစပ်နားကအနာက...

ဟာသေပါပီဒဏ်ရာကမပျောက်သေးတာကိုး...

Tae-အော်...Paအာ့တာ....ပျားကိုက်မိလို့ကုတ်ရာကဖစ်တာ..

Pa-ဟာ..အဆိပ်တက်နေပါအုန်းမယ်..ဆေးသောက်အိပ်..

Tae-ဟုကဲ့....

တော်သေးလို့...ခုလောလောဆယ်
အဖွားကိုစိတ်ပူတယ်..အဖွားကကျတော့်အပေါ်သည်းခံနိုင်ဆုံးပဲ....

Tae-ထယ့်ကိုဖုန်းဆက်ပေး....

Pa-အင်းပါ..ထယ်ပေါက်ရယ်...

သားလေးကအတော်စိတ်ပူနေပုံ...အာ့ကြောင့်ဖုန်းဆက်ပေးလိုက်ရတယ်...ခုလဲသူ့အဖွားနေကောင်းရဲ့လားအကုန်မေးနေတာ.....တဂယ့်ချစ်စရာလေး...

Pa-ပီးပီးလား...

Tae-အင်း....

Pa-ကဲညစာစားရအောင်...

Tae-nae...

အိမ်မှာမိန်းမမရှိတော့သားလေးမတွက်အလုပ်မအားတယ့်ကြားကချက်ပြုတ်ပေးရတယ်လေ....တဦးတည်းသောကျတော့်အချစ်တော်လေးမို့....

.......

Tae-ဟဲလို...ဒါဒါ..နိလား..နိကျောင်းလဲမလာ..ဘာလုပ်နေတာ..

Derder'mom-သားလေး...ဒါဒါအမေပဲကွယ်..ဒါဒါကရေးချိုးခန်းထဲချော်လဲလို့ဆေးရူံရောက်နေတယ်သား...

Tae-ဗျာ....
........

ဘလိုလဲဟငါဦးအိမ်မှာတညလောက်အိပ်တာနဲ်အားလုံးကျန်းမာရေးထိခိုက်ကုန်တာလား......
ခုကျတော်ဒါဒါကိုဆေးရုံမှာလာကြည့်နေတာ...ကောင်မဘလောက်တောင်ယွလို့ချော်လဲတာလဲ......အခန်းနံပါတ်၃၅...ဟုပီ...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now