21.

1.5K 24 7
                                    

Romy's POV:

Het is nu een weekje later en Matthy Melle en ik zijn al thuis. Ik wist dat bevallen veel pijn deed, maar oh mijn God. De boys hebben zich aan de afspraak gehouden en de baby kamer afgemaakt maar toch hebben we besloten om het bedje van Melle in onze kamer te leggen.

Ik en Iris hebben veel geappt deze week. Ze is gisteren ook langs geweest, en we hebben even over alles bijgepraat. Ik heb haar ook aan Melle voorgesteld. Iris is nu de enige die weet dat ik hier woon. Ik heb niet het adres aan mijn ouder gegeven omdat ik dan weet dat we elke dag lastig gevallen gaan worden. En met 6 jongens in een huis wonen is al moeilijk genoeg.

Er is veel veranderd sinds dat Melle is geboren. Ik en Matthy hebben nu meer verantwoordelijkheden, de jongens zijn minder druk, en ik die ook voortaan niet meer mee aan hun domme ideeën. De jongens hebben een nieuw idee gevonden. Ze zijn een YouTube kanaal begonnen. Ze heten de bankzitters, en nemen allemaal Challenges en domme grappige dingen op.

Terwijl hun allemaal filmpjes aan het opnemen zijn, zit ik boven met Melle om hem in slaap te brengen. Melle is best een rustig jongetje. Als hij moet eten, eet die ook braaf.

Het duurde ongeveer een half uurtje totdat Melle in slaap viel. Ik deed de deur dicht, en liep naar beneden. De jongens waren ondertussen al klaar met opnemen. "Jongens wat eten we vanavond?" Vroeg ik toen ik de trap afliep. "Thuisbezorgd?" Antwoordde Rob. "Sure" zei ik terug. "Wel sushi dan hè" zei ik. "Hoezo sushi?" Vroeg Koen. "Ik heb voor 9 maanden geen sushi mogen eten Koen.." zei ik. "Ohja. Dan word t sushi." Zei Koen. We hebben een bestelling van €103 euro. Ik weet niet hoe we dit op gaan krijgen, maar we gaan zien.

~tijdskip~

Het is nu 00:30 toen ik de deurbel hoorde afgaan. Wie belt er nou zo laat aan? Ik liep de kamer uit, tegelijkertijd met Rob die ook confused was. "Wie is dat?" Zei Rob met een slaperige stem. "Geen idee" zei ik terug. Hij liep als eerste de trap af. We liepen naar de deur, en daar stond Iris. "Iris wat doe je zo laat hier!?" Vroeg ik. "Mijn vriend heeft me gedumpt." Zei ze huilend terug. "Wat!? Hoezo dat?" Vroeg ik. "Omdat hij dacht dat ik vreemd ging. Terwijl hij de gene is die vreemd is gegaan." Zei ze. "Jezus, wat heftig. Kom binnen. Je mag hier blijven." Zei Rob. Sinds wanneer doet Rob zo tegen mensen die hij amper kent? "Dankjewel." Zei Iris terug.

"Wat gebeurd hier allemaal?" Vroeg Matthy die van de trap afliep. "Iris slaapt hier vanavond." Antwoordde Rob terug. "Waar dan? Alle slaapkamers zijn bezet hè." Antwoordde Matthy terug. "Ik slaap wel op de bank." Zei Iris. "Wat een herriemakers zijn jullie zeg!" Zei Koen vanuit boven. "Koen ga slapen." Zei Matthy. "Nee ik ga water drinken." Zei Koen die naar beneden liep. "Oh hoi Iris." Zei Koen. "Hoi Koen" zei Iris terug.

"Vieze griep lijers, wat doen jullie allemaal beneden. Ga slapen of zo ." Zei Raoul geïrriteerd toen die de trap af liep. Fijn. De hele stichting is nu beneden. Natuurlijk slaapt Milo er weer doorheen.  "Hoi Iris." Zei Raoul toen die de woonkamer in liep. "Hoi Raoul." Zei Iris terug. Ineens hoorde ik gehuil vanaf boven. Fijn. "Ik ga wel." Zei Matthy. "Dankjewel!" Zei ik terug. "Als je wilt mag je vandaag in mijn bed slapen, en dan zien we morgen wel hoe en wat." Zei Rob tegen Iris. "Oh nee hoeft niet joh. Ik slaap wel op de bank." Zei Iris terug. Ik herken Rob echt gewoon totaal niet. "Ik maak zo mijn bed wel op voor je, dan slaap ik vandaag wel op de bank." Zei Rob tegen Iris. "Voordat Iris iets terug kon zeggen was Rob al boven. Volgens mij is Rob verlieft...

MaliciousWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu