Sana ilk defa seni seviyorum demesi
Dışarıda yoğun bir şekilde yağan yağmurun yatıştırıcı sesini duyduğunda, gözleriniz kapalı göz kapaklarının arkasında hareket ediyor, zihnin yavaş yavaş seni uyanıklığa getiriyor. Yavaş, sığ nefeslerle uyumlu olarak kalbinin çarptığını hissederek, kendini onun göğsünde bulmak için gözlerinizi açıyorsun.
Yatağın boş tarafına dikkatlice yuvarlanır ve ona bakarsın. Özellikle uykuda daha da yumuşaktır ve ne kadar huzurlu göründüğüne göre kalbin dinginlik ve sıcaklıkla dolar. Yüzüne düşen bir tutam saçı nazikçe geriye doğru alırsın. Belirli bir duygu akışı seni alt ediyor ve aylardır hissettiğin şeyi "Seni seviyorum" demekten kendini alamıyorsun.
Vücudunun kıvrımlarına kıvrılıp uyanana kadar tekrar tekrar söylemekten başka bir şey istemeyen, elini kendine çekip arkanı dönüyor ve penceredeki yarışan yağmur damlalarına kendini kaptırıyorsun.
Birkaç dakikalık hareketsizlikten sonra, bir kol belini sararken yatakta bir kıpırdanma hissedene kadar uyukluyor ve sırtın onun göğsüne bastırılana kadar seni daha da yakına çekiyor. Başının üstüne bir öpücük kondurur.
"Ben de seni seviyorum." Sesi yumuşak ve uykulu ama yine de tereddütsüz ve kararlı geliyor, hiçbir şüpheye yer bırakmıyor.
18.03.22