"Boleh mak Som tahu... Mmmm... Macam mana kain batik mak Som ada pada Alif?" Tanya mak Som sewaktu meletakkan kole berisi air milo untuknya di atas meja bar di dapur.
"Ayah mana?" Tanya Alif.
"Ayah Alif dah tidur kat atas.." jawab mak Som dengan muka yang cuba diseriuskan.
"Mak Som lupa ke? Dulu saya pernah ubatkan mak Som dari kena tuju-tuju... Kan saya minta kain batik mak Som..." Jawab Alif.
"Owhh.. ye tak ye.. juga.. yang satu lagi tu kain batik siapa? Mak Som macam kenal je kain batik tu..." Tanyanya.
"Itu kain batik arwah ibu.. kalau Alif rindu dia, Alif pegang kain batik tu.." jawab Alif.
"Ooohh..." Jawab mak Som yang dengan mudahnya ditipu anak tirinya.
"Abis tu.. kain batik mak Som tu Alif nak simpan je ke?" Tanya mak Som.
"Kalau mak Som nak, boleh je ambik.. Lagi pun masih cantik lagi kain batik tu walau dah bertahun disimpan.. kalau boleh sekarang juga saya nak mak Som pakai..." Kata Alif.
"Kenapa?" Tanya mak Som.
"Manalah tahu kalau mak Som rindu kain batik tu.. Lagi pun saya tengok dulu bila mak Som pakai kain batik tu cantik bukan main lagi.. tak sabar juga saya nak tengok mak Som pakai kain batik tu lagi... Bolehkan?" Tanya Alif.
"Boleh... Errr.. japp.. maksud Alif pakai malam ni?" Tanya mak Som.
"Ye.. alah pakai kain batik je kot.. bukannya saya minta mak Som pakai bikini pun..." Kata Alif.
"Boleh.. mak Som masuk bilik Alif dan ambil kain batik tu ye.." kata mak Som dan Alif membenarkan.
Selang beberapa minit kemudian, mak Som turun kembali ke dapur dengan siap memakai kain batik hijau yang lusuh itu. Bernafsu sungguh Alif melihat punggung montok ibu tirinya memakai kain batik lusuh yang bertahun-tahun bergelumang dengan air maninya. Mujurlah kain batik itu dicuci setiap kali selesai dia melancap. Jika tidak, pastinya pada malam itu bau serta kesan air maninya akan kelihatan.
"Cantik.. lembut lagi tak kainnya?" Tanya Alif sambil mengusap punggung mak Som yang memperagakan tubuhnya di depan Alif.
"Oklah.. masih macam dulu" jawab mak Som sambil membiarkan anak tirinya mengusap punggungnya, kononnya merasakan kelembutan kain batik itu.
Keempukan punggung mak Som membuatkan akal Alif panjang sekali ingin mengakalinya. Terasa tidak cukup dengan mengusapnya sekali itu. Alif ingin yang lebih dari itu.
"Macam ada benang terkeluar kat bontot mak Som. Sini saya buangkan..." Pinta Alif.
Mak Som yang lurus bendul itu pun menurut, menghalakan punggung gemuknya yang menonggek itu kepada anak tirinya. Alif bernafsu sekali ketika itu. Batangnya keras bernafsu di dalam kain pelikatnya. Terpacak teguh bagaikan tiang seri khemah menongkat kain pelikatnya. Punggung mak Som disentuh hingga jarinya sedikit terbenam di belahan punggung ibu tirinya itu.
"Empuknya bontot mak Som..." Alif mengeluh di dalam hatinya bersama debaran yang kuat di sanubarinya.
"Dah?" Tanya mak Som.
"Jap.. susah lak nak putus benang ni.." jawab Alif.
"Mak Som ambik gunting jap.." kata mak Som.
"Tak payahlah mak Som.. saya gigit je senang.." kata Alif yang dengan bernafsu menyembamkan mukanya ke belahan punggung mak Som.
Maka terhidulah aroma punggung mak Som menembusi kain batiknya di rongga pernafasan Alif. Bau bacin dubur mak Som semakin membangkitkan keghairahan Alif. Keempukan belahan punggung mak Som yang rapat menghimpit wajah Alif membuatkan anak tirinya itu semakin bernafsu mencengkam daging punggung ibu tirinya. Mak Som dapat merasakan nafas Alif yang hangat menembusi kain batiknya tepat mengenai lubang duburnya.
"Dah ke?" Tanya mak Som yang mula rasa malu diperlakukan begitu.
"Ok dah..." Kata Alif sambil buat-buat menguis jarinya seakan membuang lebihan benang ke lantai.
"Susah-susah je gigit.. gunting je kan senang.. sampai merah mukanya tu.." kata mak Som.
Alif tersenyum menghabiskan milo panas yang hanya tinggal sedikit bersisa. Dia tersenyum kerana kenaifan mak Som yang memikirkan merahnya wajah Alif kerana bersungguh menggigit lebihan benang pada kain batiknya. Hakikatnya kerana terlalu bernafsu kepada bontot ibu tirinya itu.
Sewaktu mak Som mencuci kedua-dua kole yang telah digunakan di sinki, Alif galak menggoncang batangnya yang jelas terpacak di dalam kain pelikatnya, sambil melihat lentikkan punggung ibu tirinya yang berkain batik lamanya yang lusuh itu. Alif dapat merasakan kain pelikatnya semakin basah dengan cairan mazinya.
Mereka berdua pun sama-sama naik ke tingkat atas untuk ke bilik masing-masing. Mak Som berjalan menaiki tangga di hadapan, sementara Alif di belakang mengekorinya sambil menggoncang batangnya. Mata Alif tidak lepas menjilat punggung besar ibu tirinya yang gemuk membulat di depannya. Seksi sekali bontotnya yang berlemak membulat itu melenggok dalam balutan kain batik lusuhnya. Hingga kekejangan zakar Alif menyaksikan keindahan itu.
"Ok mak Som.. saya masuk tidur dulu ye.." kata Alif sambil menghulurkan tangan ingin bersalaman dengan mak Som.
Selesai bersalaman dan mengucup tangan mak Som, Alif merapati mak Som ingin membisikkan sesuatu.
"Serius.. mak Som cantik sangat pakai kain batik ni walau dah lusuh... Macam bidadari..." Kata Alif sambil dengan kuat menekan batangnya yang keras terpacak itu ke perut mak Som.
Mak Som tersenyum terpaku. Tersenyum kerana anak tirinya memujinya cantik, dan terpaku kerana jelas dia merasakan zakar anak tirinya yang keras itu menekan tubuhnya. Mak Som pun masuk ke biliknya dengan perasaan yang berdebar-debar. Sementara Alif tersenyum melancap di atas katil membayangkan ibu tirinya.
YOU ARE READING
Konspirasi Cinta
RomanceKembalinya Dato' Radzi yang menduda ke kampung untuk berkahwin telah mengejutkan anaknya, Alif. Kerana wanita yang Dato' Radzi kahwini adalah sepupunya sendiri, wanita yang menurut pengetahuan Alif masih bersuami. Bagaimanakah ianya boleh terjadi?