Aleksiei
Głowa mi pękała, ale pamiętałem, jaką obietnicę wymusiłem na Elodie.
Obudziłem się wtulony w jej miękkie piersi. Zamruczałem, przesuwając nosem po szczelinie między piersiami mojej dziewczynki. Żałowałem, że były zakryte koszulką, ale było coś podniecającego w tym, że Elodie nosiła koszulkę pachnącą mną.
Podniosłem się powoli. Myślałem, że Elodie będzie rozbudzona, ale ona spała w najlepsze. Miała rozchylone usta i oddychała płytko. Jej ręce wplecione były w moje włosy.
Kiedy zobaczyłem obrożę na jej smukłej szyi, przez moje ciało przeszedł prąd. Poranna erekcja nie była spowodowana tylko naturą, ale również widokiem, który rozpościerał się przed moimi oczami.
Przypomniałem sobie wizytę Elodie w barze u Slavy. Byłem zaskoczony widząc ją w towarzystwie Zaviera i mojego ojca. Nie spodziewałem się, że zechce po mnie przyjechać, ale ten akt udowodnił mi tylko, że mojej niewolnicy jednak troszeczkę na mnie zależało.
Pocałowałem ją w czoło. Dziewczyna przeciągnęła się i otworzyła oczy. Kiedy zobaczyła mnie uśmiechającego się do jej cudnego oblicza, podniosła się na łokciu. Rozluźniła się, kiedy przypomniała sobie, że nie żyła już w domu swojego kłamliwego przybranego ojca. Cieszyło mnie, że Elodie wolała mnie niż Alberto, ale tylko głupiec preferowałby towarzystwo tego nadętego skurwysyna.
- Dzień dobry, słoneczko. Jak się czujesz?
- Chyba to ja powinnam zadać ci to pytanie, panie. Głowa cię nie boli?
Kurwa, jaka ona była troskliwa. Tak cudowna i delikatna.
- Wszystko jest w porządku, księżniczko. Pamiętasz, że obiecałaś mi poprowadzić mnie na smyczy?
Niebieskie oczy Elodie się rozszerzyły. Biedna nie spodziewała się, że będę pamiętał o tym, o czym rozmawialiśmy, kiedy byłem pijany. Mimo, że po spożyciu alkoholu zachowywałem się jak żałosne dziecko, pozostawałem w pełni świadom swoich czynów i słów. Ponadto, nigdy nie zapomniałbym o czymś, na czym tak mi zależało.
- Jutro masz akcję, Aleksiei. Nie powinieneś się na nią przygotować? Maksim mówił, że musicie odbić transport narkotyków i...
Przerzuciłem nogę przez biodra Elodie. Usiadłem okrakiem na brzuchu dziewczyny. Spojrzała na moją poranną erekcję. Na jej ustach błąkał się nieśmiały uśmieszek, ale nie wydostał się na światło dzienne. Biedna dziewczynka bała się, że ocenię ją negatywnie, gdy zobaczę, jak perwersyjna była. Potrzebowałem jednak takiej kobiety, gdyż nie wytrzymałbym z kimś, kto chciałby uprawiać ze mną zwyczajny, waniliowy seks. Potrzebowałem brudu, agresji, ale z poszanowaniem obu stron.
Spierdoliłem sprawę już na samym początku, czyniąc z Elodie swoją niewolnicę, lecz nie żałowałem tego. Dzięki temu dowiedziałem się, że lubiła całować moje stopy i się przy tym podniecała.
Kiedy pewnego dnia poprosiłem Seraphinę o to, aby pozwoliła mi przykuć się do łóżka, spojrzała na mnie jak na wariata. Nazwała mnie zboczeńcem. Nie proponowałem jej więc nigdy tego, aby zajęła się z czułością moimi stopami. Seraphina nie potrafiła nawet mi obciągnąć. Całą przyjemność płynącą z seksu brała dla siebie. Moje orgazmy się dla niej nie liczyły.
Czasami odnosiłem wręcz wrażenie, że Seraphina próbowała nade mną dominować. Chciała stać się moją panią, ale nigdy bym jej na to nie pozwolił.
Jeśli jednak chodziło o Elodie, z chęcią sam wręczyłbym jej smycz do ręki. Nie chciałem, aby czuła się z tym niekomfortowo, jednak patrząc głęboko w jej oczy domyślałem się, że ten pomysł jej się spodobał.
YOU ARE READING
Cruel Master
ActionElodie została sprzedana do niewoli przez swojego ojca, którego uważała za bohatera. Dziewczyna została przeznaczona Rodionowi, który z pewnego, bolesnego dla dziewczyny aspektu, jej nie chce. Niewinna Elodie trafia do szefa rosyjskiej mafii, który...