14

107 8 3
                                    

hello opět jsem tu a dávám vám new kapču tak si ji užijte 😗💀
Jo btw dnes bude polovinu pov Nick, ale nebojte pochopíte proč 😏.

Pov: Nick (Sap)

Vrátili jsme se domů jako druhý. První tam byli Tommy s Quackitym, protože co si budem jsou soutěživí jak sviňa XD. Po nás přišel Will, Ranboo a Tubbo.

Začali jsme zase pít a užívat si večera. Nějak nikdo nevnímal to že se Dream s Georgem nevrátili. Do asi 3 do rána jsme hráli různý hry atd. Potom jsme se rozhodl že všechny nějak poskládám po baráku aby, tady všichni spali. ( Dal jim pokoj pro hosty gauč a 2 matrace. Abyste věděli jak to myslím jestli nejste inteligentní teda co XD)

Všichni šli spát ...

9 AM (ráno)

Vstal jsem, totálně mě třeštila hlava. Karl ještě spal. Po čase se to zlepšilo tak jsem se snažil dobelhat dolů. Dole seděl ranboo a Will. Pozdravili jsme se a potom jsme probrali v jakém stavu jsou ostatní. Quackity s Karlem spí, Tubbo se snaží vstát ale je mu blbě a Tommy ten je u záchodu takže to asi taky přehnal.

,,No počkat ale kde je George a Dream." Řekl jsem.

,,Ajo" řekl Will.

,,Co budem dělat." Zeptal jsem se.

,,No já bych počkal až budou všichni fit a půjdem je hledat." Odpověděl ranboo a my souhlasili.

Po asi hodině a půl byli všichni fit až na Tommyho ten řekl že to nezvládne ať jdem bez něj, tak jsme šli.

První si všichni matně vybavovali hřiště tak jsme se tam šli podívat ale nikoho krom malých dětí jsme tam nenašli. Potom jsme prozkoumávali park. Po asi hodině jsem už ztrácel naději protože jsme je neviděli.

Když v tom zařval Karl.

,,Našel jsem je pojďte za mnou."

Všichni se rozběhli ke Karlovi. Ten stál u pár keřů, když sem kněmu doběhl tak jsem spatřil George s Dreamem.
Dream měl v obětí George a přes sebe měli přehozený bundy. Vypadali hrozně byli ledoví a lechce se třásli.

Proč se ty pitomci ztratí zrovna když je večer ještě zima.

No nic já jsem je Oblík a postavil Dreama a dal si jeho ruku kolem mého ramene. Tubbo z Ranbooem vzali George.

Přišli jsme domů a dali jsme je do postele a dali na ně několik dek a teplý ručníky.

Pov: George

Pomalu jsem otevíral oči a už mi nebyla zima. Oči jsem rozevřel pořádně a zjistil jsem že ležím v posteli, mám na sobě milión dek a teplý ručníky. Po další chvilce jsem zjistil že vedle mě leží spící Dream a že jsme u něj v pokoji, ale bylo mi divné jak jsme se sem dostali když Dream a já jsme se nemohli zvednout a vytuhli jsme v parku.

Potom se otevřeli dveře a přišel Sap a Karl s Čajem.

,,Georgi!" Vykřikli kluci.
,,Ty jsi vzhůru už jsme se báli." Řekli

,,Ahoj kluci, hele mám tři otázky.
Jak jsme se sem dostali ?
Jsou tady ještě kluci? A
Proč bych neměl být vzhůru?" Zeptal jsem se.

,,No takže
Za prvé my jsme vás sem dotáhli s Tubbem a Ranbooem jo a ještě před tím jsme vás šli všichni hledat.

Kluci tu furt sou ale, vy spíte už den a půl proto jsme byli rádi že jsi vzhůru.
Jo a kluci by odjeli ale Tommy se vzpamatovává z kocoviny prý už nikdy nebude pít XD tomu tak budem věřit no a kluci o vás měli strach tak řekli že tu budou než se probudíte." Řekl Sap a já jen koukal s otevřenou pusou.

,,My spíme už den a půl." Řekl jsem a otočil se na Kluky.

,,Ale Dream se ještě neprobral ani nedal nějaký náznak." Řekl smutně Sap.

,,Kluci já mám nápad jak ho probrat ale nikomu nic prosím neříkejte potom vám to vysvětlíme ok?" Řekl jsem. Kluci na mě nechápavě koukali, ale kývli.

Já se nahnul nad Dreama a dal mu dlouhou pusu. Potom jsem se zvedl, Dream se malinko usmál a pomalu otevřel oči.

,,Dobré ráno Georgi~" řekl roztomile Dream. Potom si všiml kluků a bylo mu jasný co se děje. Kluci první koukali jak když jim uletěly včely, potom se rozkoukali.

,,Aww " sluší vám to spolu řekl Karl.

My poděkovali a chtěli se zvednout ale..

,,Ne ležte musíte odpočívat." Řekl Sap.

,,Dobrá ale prosím zatím to nikomu neříkejte že jsme spolu." Řekl jsem a kluci kývli. Potom šli pro zbytek a s těma jsme kecali a smáli se co jsme všechno provedli o párty.

Hello tak jsme opět na konci další kapči. Prosím nesežerte mě za chyby jsem líná to opravovat a až budu mít náladu tak to opravím slibuju.
Takže se mějte a užívejte.

Muck vaše N 🌚♥️

Slov 775


bez tebe to není ono (DNf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat