29~

1.7K 21 0
                                    

15 november, 10:34

Ik word wakker in het bed van Matthy. Hij ligt nog wel te slapen. Eigenlijk ben ik al heel fit dus besluit ik al uit bed te gaan. Uit mijn tas haal ik een sportlegging en een een topje met een vestje. Ik doe dit aan in de badkamer. Daarna loop ik naar de woonkamer. Hier kom ik Robbie tegen. Ik zeg:" Goedemorguhh! Kater?" Hij zegt:" jupp haha!" Ik vraag:" wil je een foto maken voor men Insta?" Hij staat op en maakt de foto. Daarna doe ik mijn schoenen aan en loop ik naar buiten. Ik ga namelijk een rondje joggen. Wel krijg ik de huissleutel mee.

Onder het joggen zet ik muziek op. De liedjes van p!nk, Queen, Antoon en Adele. Door het joggen zorg ik dat ik een conditie krijg. Doe dit ondertussen al 2 weken achter elkaar. Op naar een maandje! Na een rondje van een half uur ren ik terug naar Casa Del Huts. Heb ondertussen een rondje van 35 minuten gerend, het is 5,6 km. Goed gelukt dus!

Ik zet de muziek uit en loop naar de voordeur. De sleutel stop ik in de deur en loop naar binnen. In de gang hang ik mijn sport vestje op. Daarna loop ik de woonkamer in. Nog steeds is alleen Robbie wakker. Ik ga bij hem aan tafel zitten. Robbie vraagt dingen die we nog niet van elkaar weten. Hij is ook echt super aardig. Wel natuurlijk op een gewoon vrienden manier.

Na een half uurtje besluit ik te kijken hoe het met Matthy is. Ik loop naar zijn slaapkamer. In de kamer loop ik naar het bed. Hij ligt met zijn hoofd helemaal onder de dekens. Ik haal de dekens van hem af en geef hem een klein kusje. Hij kust me gelijk terug. Ik zeg:" was je al wakker?" Hij lacht en zegt:" werd net wakker en hoorde je aankomen lopen!" Ik zeg:" jij monsterr!" Dan trekt hij me op bed en gaat hij op me liggen. Ik zeg:" nee Matt is heb net gejogd en moet nog douchen!"

Hij doet een prullipje en zegt:" mag ik wel mee douchen?" Ik zeg:" jij wel!" Snel geef ik hem een kusje. Daarna duw ik hem van me af. Ik sta op en haal het stiekje uit mijn haar. Als ik me om draai zie ik Matthy staan in zijn boxer. Opeens geeft hij me een knuffel van achter. Hij fluistert:" ik hou van je!" Ik smelt helemaal van binnen, dit is de eerste keer dat hij dat zegt. Ik zeg tegen hem:" ik hou ook van jou!" Hij krijgt een lach op zijn gezicht.

Ik pak mijn schone kleren die ik aan wil doen. Daarna lopen Matthy en ik naar de badkamer. Tuurlijk gaat wel de deur op slot. Matthy hoeft alleen zijn boxer uit te doen. Gelijk zet hij dan al de kraan aan. Ik doe mijn kleren uit en kam nog een keer door mijn haar. Daarna ga ik in de douche staan. Ik zeep als eerste Matthy's rug in. Ook masseer ik hem een beetje. Hij zegt:" mag je best wel vaker doen!" Ik lach en zeg:" doe ik met liefde!" Dan wassen we ons haar zelf. Daarna zegt Matthy:" nu is het tijd dat ik jou ga wassen!" Ik zeg:" vooruit dan maar!" Gelijk pakt hij de zeep die hij voor me heeft gekocht en begint hij met mijn rug. Ik geniet helemaal.

Daarna spoelen we het zeep van ons eigen lichaam af. Hierna stap ik uit de douche en droog ik me af. Hij doet het zelfde. Als ik droog ben doe ik de kleren aan die ik heb meegenomen. Het is een simpele broek met een trui.

Matthy doet een trui en een broek aan. Ook doe ik make-up op. Een beetje maar, maar wel dat je het kan zien. Dan gaan Matthy en ik naar de woonkamer. Robbie en Raoul zijn nu beneden. Milo en Koen liggen dus nog te slapen. Milo bleef logeren, doordat hij gedronken had. Ik vraag aan Matthy:" heb jij nou geen kater?" Hij schut zijn hoofd. Ik zeg:" wajow je had gisteren veel gedronken. Dan kan ik echt nooooit samen met jou gaan drinken. Na 3 drankjes ben ik al dronken en heb ik de volgende dag een kater!" Matthy lacht. Robbie zegt:" nou dat wil ik wel eens zienn!" Ik zeg:" dan mag jij mijn kots opruimen!"

Daar reageert hij helaas nee op... Dat vind ik toch wel jammer. Een tijdje later komen Koen en Milo ook beneden. Ik en Matthy zijn ondertussen bezig met een tekst voor onder de sport foto. Uiteindelijk post ik dit op mijn openbare account.

Thomass en 902

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Thomass en 902.479 andere vinden deze foto leuk

Jogging in the morning is like a test on school😴🙃

+ 1.4 k reacties

Ik verdien geld door te werken bij Slam. Maar niet te vergeten is posten op insta. Hier krijg ik 2000 euro voor een post met meer dan 800000 likes. Nou die haal ik dus sowieso de laatste tijd. Veel mensen weten dit niet, maar door dat verdien ik wel elke keer net iets meer.

Na wat gekletst te hebben met de jongens besluit ik om toch maar te gaan. Ik moet morgen werken en vanavond komen Nina en Juultje langs. Dus super gezellig. Ik geef iedereen een knuffel als afscheid. Matthy ook nog een kusje natuurlijk. Hij fluistert in mijn oor:" mis je nu al!" Ik lach erom en loop naar de voordeur om te gaan. De jongens staan voor het raam te zwaaien. Echt super schattig eigenlijk om te zien. Ik zwaai terug en stap de auto in om te gaan.

In de auto zet ik weer muziek op. Nu weer een uur rijden jeejj. Het was vele male makkelijk als ze in *Almere Haven* zouden wonen, wat fans denken. Was het voor mij minder rijden.. maar goed zo overleef ik het ook wel. Ben dol blij dat ik Matthy heb ontmoet. Niet normaal, anders had ik dit allemaal niet gehad...

Als ik thuis ben plof ik gelijk op de bank met mijn laptop. Ik moet nieuwe muziek gaan opzoeken voor de radio. Dit vind ik absoluut niet erg, wie wil nou niet muziek luisteren voor werk. Je krijgt ook nog eens goed verdiend! Ik ben stiekem aan het twijfelen om op gitaar les te gaan. Wel op zo'n akoestische.

Na wat muziek geluisterd en op geschreven te hebben stop ik. Vanavond gaan ik, Nina en Juultje naar een feest. Voor beroemdere influecers. Heel gezellig met zen 3e. Ik heb nog geen outfit uitgekozen dus besluit om naar mijn kast te lopen. In alle kastjes kijk ik voor de beste outfit. Wel wil ik graag een jurkje aan. Als ik mijn laatste kasje open zie ik een mooie blauwe jurk handen. Die wil ik aan! Ik weet nog dat ik die had gekocht in Spanje. Nou nu komt die goed van pas.

Ik doe het nog niet aan, want ja heb nog tijd zat. Heb nog niet geluncht dus loop naar de keuken. Ik kijk een beetje rond van wat ik nog allemaal heb. Er zijn nog genoeg eieren dus besluit ik een omelet te maken met 2 eieren. Ook heb ik nog brood dus komt wel goed. In een schaaltje roer ik het eitje door. Daarna gooi ik het in een pan. Dat kan lekker bakken. Het snee brood leg ik op een bordje. Als de omelet goed is gebakken met ik die op mijn boterham. Ik pak mijn bord op en zet hem op tafel. Dan eet ik hem op. Heerlijk is dit als je dit een hele tijd niet op hebt.

Als ik het op heb is het al 16:37. Tijd om me klaar te gaan maken. Ik loop naar mijn slaapkamer waar ik het blauwe jurkje al heb klaargelegd. Mijn kleren die ik aan heb doe ik uit en het jurkje doe ik aan. Ik loop naar de spiegel en kijk naar mezelf. Dan loop ik naar de badkamer om mijn haar te doen. Ik krul ze een beetje. Nou ja dat er een slag in komt. Daarna doe ik mijn make-up.

Dan gaat de bel. Ik loop uit de badkamer en maak de deur open. Het zijn Nina en Juultje. Ik geef ze een knuffel en laat ze binnen. Nina helpt me met de laatste make-up. Juultje belt alvast de taxi. We moeten helemaal naar Den Helder voor het feest. Niet dat dat erg is ofzo. Als we allemaal er klaar voor zijn gaan we. De taxi komt op dat moment ook precies aanrijden. We stappen gelijk in.

Het is een vriendelijke chauffeur. We kletsen achter in de auto. Dan pakt Nina haar telefoon en kijken we wie er allemaal komen. Heel wat mensen die ik ook ken. Maar geen Bankzitters. Na een heel ritje zijn we er. Nina geeft de taxi fooi. Ik stap als eerste uit. We lopen dan met zen 3e het gebouw in. Het is helemaal versierd. Hier gaan straks ook artiesten optreden zoals Flemming! Zinn in. Als we in de juiste hal komen krijgen we al champagne aangeboden. Dit slaan we alle drie niet af. Gelukkig zijn hier geen fans bij. We lopen dan naar de tafel waar onze namen bij staan. Aan de tafel zitten Julia Heetman, Dee, Isadee en Jade Anna. Het is echt super gezellig aan tafel. We hebben gesprekken met zen alle. Het meeste klets ik met Julia. Maar die ken ik natuurlijk al door dat met Bankzitters pranken. Daarna klets ik nog met Nina en Juultje. 

Volgende deel meer~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu