Ryuk..Derin ve iğrenç çıglık sesleriyle alevlerin arasından çıkıp gökyüzünde..ikiye ayrılmasıyla yoğun bir ışık gözüme çarptı.
Işıgın geldiği yöne baktıgım da cesedin içinden süt beyaz kanatlarıyla çırılçıplak vücudunu saklamaya çalışan , kocaman deniz mavisi gözleri ve havada süzülen altın sarısı saçlarıyla tam bir melekti..
Bize doğru yaklaşıp avuçları ' nın içinden iki gümüş kolye uzattı...
İfadesiz ve yumuşak sesiyle ; Ben Ena.. (Kolyeleri uzatarak )
Asla çıkarmayın.. Ve benimle birlikte tekrar edin ;
"Okyanus alev aldığında , Ryuk 'un yaşamı son bulduğun da , Gökyüzü ikiye ayrılıp, Ena kanatlarını açtıgın da.. Yıldızlar karanlığa karışınca yaşam geriye dönsün."
Melegin söylediklerini tekrarladıktan sonra ikiye ayrılmış gökyüzüne doğru süzülüp gözden kayboldu.
Kulakları çınlatacak derecede yükselen sesle yorgun göz kapaklarımı açmaya zorladım.
Ne kadar da terlemişim.. Huffgg! Ne yani tüm bunlar rüyamıydı o kadar aksiyon, macera hepsi boşmuydu...
En iyisi rahatlamak için bir duşa gireyim..
Ayna 'nın karşısın da saçlarımı açarken boynum da ışıldayan kolyeyi görünce bir karış açık agzımı kapatma ya çalıştım.
Bu kolye çok tanıdıktı yoo..yoksaa hayır bu imkansız!!! Herşey gerçekmiydi.
Dehşetle odama koşup telefonumdan Jonas'ı aradıgımda en yakın kafe de buluşma kararı aldık.
Dolabımdan üzerime birşeyler geçirerek aceleyle evden çıktım. Kafe' ye girdigim de Jonas'ı görünce hızlı adımlarla yanına dogru ilerledim.+Merhaba , Lisa söylemek istediklerinmi var..?
-Evet.. galiba seninde söyleyeceklerin var?
+(Gülerek) var da sen başla...
Emin olmadıgım rüyamı anlattığım da.. Bana "O yaşadıklarımız herşey gerçekti. Başka bir boyutta yaşadık! Ayrıca yaratık öldüde.." Demesiyle sevindim.
-Peki kalem ne oldu?
+O melekle birlikte gitti. Bu arada boynunda ki kolyeni çıkarmasan iyi olur. Aynı şey benim içinde geçerli tabi. Ayrıca eğer olurda çıkarırsan ryuk 'un ömründen aldığı günler azalmaya devam eder..Seni kaybetmek istemiyorum Lisa...
-Jonas..Beni lütfen bırakma.
+Sen beni bırakmadıgın sürece ben asla bırakamam ki ..
(Ceketi ' nin içinden minik siyah kutuyu bana doğru uzatarak )
Biliyorum.. Erken oldu , benimle ömrünü birleştirirmisin?
-Joo..jonaas sana inanamıyorum . Evet...!(Elimi kendine doğru çekip narin bir öpücük kondurduktan sonra yüzüğü takarak ayağa kalktıgında bende kalktım.)
Birbirimize sıkıca sarılıp ölüm bizi ayırana kadar asla ayrılmamaya söz verdik..- THE AND -
Evet gelelim bana can sıkıntısı ortaya böyle ilginç kısa fantastik bir kitap çıkarıyormoş.. öhöhh farkındayım.
Bu bölümcümüz kübraya ithafen yazılmıştır.. :D
Ayrıca ßPF ' ye kucak dolusu sevgiler... Love love
Herneyse çok konuştum okuduysanız çok thanksss sizi seviyoreem.. :Ddfghjk
YOU ARE READING
YARATIĞIN KURBANI
Fantasy#Korku ve Romantizmi fantastik ile Birlestirdigimiz kitabımızı şiddetle okumanızı Tavsiye Ederim. ....