《3》

347 20 2
                                    

Snuzdeno je saputala razmisljajuci o toj prelepoj zverci.

1370.

Melodija koju je Sarita ispustila iz svog grla je pruzala najlepse emocije.
Ljudi koji su je slusali su bili blagosloveni da slusaju taj glas. A ona, bila je srecna. Bila je srecna sto je ljudi vole. I pored toliko godina svog zivota ona nije uspela da odazna zasto je toliko vole, cene i postuju, ali je bila srecna zbog toga. Svake noci bi se klela da nikada nece izdati svoj narod. Jednog dana, kada vlast padne u njene ruke, nece dozvoliti da njen narod pati.

Cim je zavrsila svoj deo nastupa sisla je sa male bine na kojoj je izvodila svoju pesmu. Pozdravila se sa decom koja su je zamolila da ucestvuje u priredbi i uputila se ka kociji.
Sarita:Mozete da krenete ka dvorcu. Prosetacu.
Kralj:Sigurna si mila?
Sarita:Naravno, oce.-Uzela je iz kocije svoju knjigu, a zatim mahnula svojim roditeljima.
Setajuci po puticu koji je vodio do dvorca, razgledala je divnu dolinu oko sebe. Nije znala gde pre da gleda. U planine, strme i strasno visoke, ili ipak u prostrane doline rasute cvecem.

Ubrzo je sa sirokim osmehom spustila pogled na svoju knjigu i pocela znatizeljno da je cita. Dok je citala te umetnicke reci nije ni primetila kako joj se neko pridruzio u setnji.
Tek kada je cula kako je neko zapeo za kamen, podigla je glavu videvsi mladog mladica. Bio je bogato odeven u pravo kraljevsko odelo.
X:Dobar dan Princezo Sarita. Vec nekoliko minuta idem pored vas nadajuci se da cete me primetiti.-Postidjeno se osmehnula.
Sarita:Zao mi je gospodine, zacitala sam se.-Pruzila mu je ruku koju je rado poljubio uz naklon.

X:Kraljevic Lade Aleksej. Drago mi je sto sam vas napokon upoznao.
Sarita:Napokon?
Kraljevic:Znate, vasa lepota je tema mnogih kraljevstva. Moram da vam priznam nesto.-Zbunjeno ga je pogledala.
Kraljevic:Nisam verovao u te prazne price sve do danas. Sada smatram da su one reci pohvale i suvise sitne za vasu lepotu.
Sarita:Laskate mi Prince, a moram da stignem pre rucka u dvorac.-Osmehnuo se.
Kraljevic:Smem li da vas ispratim?-Dvoumila se jedno vreme, a zatim klimnula glavom. Tuzno je zatvorila knjigu i krenula puteljkom.

Sarita:Pa sta vas je dovelo u ovo Kraljevstvo?
Kraljevic:Vas nastup. Cuo sam da divno pevate, poput slavuja. Potvrdjujem svaku rec koju sam cuo o vama.
Sarita:Ponovo komplimenti, umete li nesto drugo da kazete sem komplimenata?-Sariti je uveliko preselo da stalno slusa o svojoj lepoti, a ovaj mladic nije ni prvi, a sigurno ni poslednji koji je pokusao da se uvuce u njen dvorac i postane njen Kralj.
Kraljevic:Evo jedna mana. Od mnogih Kraljevica sam cuo da ste odbojni. Niko vas do sad nije uspeo pridobiti.-Osmehnula se i pogledala ga pravo u oci.
Sarita:Kada ste vec toliko toga culi o meni, zasto ponavljate iste greske od predhodnih mladica?-Primetila je kako se namrstio, ali je pokusao da drzi svoj smesak na licu.

Kraljevic:A greske su?
Sarita:Sigurna sam da ste pametan mladic. Ako samo malo bolje razmislite....
Kraljevic:Jako ste posebni Sarita. Vasa kosa, oci, vi komplenti ste san svakog coveka.
Sarita:Znaci, ako sam vas dobro razumela, vi mislite da imam sanse kod svakog muskarca?
Kraljevic:Apsolutno. Mislim da bi svaki covek ostavio sve sto ima za vas. Pa cak i ako je ozenjen.-Siroko se podsmehnula.
Sarita:Tu sam vas cekala Prince. Sada ste dokazali da za vas ljubav ne predstavlja nista.-Zbunjeno je pogledao pokusavajuci da shvati o cemu prica.
Kraljevic:Mozete li da mi pojasnite?
Sarita:Naravno. Rekli ste da bi svaki covek ostavio sve zbog mene, ukljucujuci i ozenjene muskarce. Time ste mi dali do znanja da ne smatrate ljubav kao vecnom u vasem zivotu. Sto znaci, ako bi se vi i ja uzeli i naidje lepsa devojka od mene, vi bi odmah pojurili za njom.-Iznenadjeno je pogledao bez onog keza koji je drzao do sada.
Kraljevic:Bojim se da od vas nema lepse osobe na svetu.
Sarita:Zar ne? A vi ne znate da ljudi stare, da gube lepotu. Bas tako cu i ja izgubiti ovu boju kose, lokne ce splasnuti, a oci izgubiti sjaj. Imacu bore na licu i umesto punih usni imacu tanke linije. Da li cu vam tad biti lepa? Ne. I sami ste vec odgovorili na to pitanje.

Kraljevic:Nisu mi bas spomenuli vase zrelo razmisljanje.
Sarita:Zato sto to ljudima nije bitno. Ljudima je najbitniji fizicki izgled, a mentalno stanje je sve manje i manje bitno.
Kraljevic:U pravu ste.-Uz razgovor stigli su do dvora.
Kralj je cekao svoju cerku na kapiji dvorca i docekao je sa mladicem. Ponadao se da je njegova cerka, koja je spremna za udaju, nasla pravog.
Sarita:Oce, izvini sto sam se zadrzala.
Kralj:Ne brini mila.

Kraljevic:Vase Velicanstvo.-Naklonio se ispred njega postujuci njegovu teritoriju.
Sarita:Oce ovo je Kraljevic Lade Aleksej. Kraljevicu Aleksej, ovo je moj otac, Kralj ove zemlje.-Naklonila se obojci postujuci kraljevske manire.
Kralj:Mladicu, zelis li da nam se pridruzis na rucku?
Kraljevic:Hvala vam na pozivu vase Velicanstvo, ali obavio sam posao zbog kojeg sam dosao i trebao bih da krenem.-Kralj je odmah znao o cemu se radi. Njegova cerka je ponovo odbila veridbu.

Kralj:Insistiram da udjete i odmorite se. Put je dug do vaseg Kraljevstva.
Njih troje su usli u dvorac. Sarita je primetila zadivljenu reakciju Kraljevica i bila je sigurna da mu se dvorac i suvise svidja. Tokom rucka je bila u svom svetu. Njen otac i Kraljevic su mirno pricali o raznim temama.
Nakon sto je zavrsila sa ruckom ljubazno je ustala.
Sarita:Oce, ako mi dozvolis, otisla bih u bastu?-Njen otac je glasno izdahnuo videvsi da njegova cerka ne namerava da se uda za ovog coveka.
Kralj:Slobodna si.

Izasla je iz dvorca i odmah je otrcala do livade.
Sela je na mekan cilim koji tu stoji danima i uzela svoju knjigu. Naslonila se na stablo drveta i vratila se u svet maste. Svet pun ljubavi i dobrote, bas onakav kakva je i ona bila.
Kralj:Mila!!-Cula je glas svog oca i odmah je podigla glavu sa knjige.
Sarita:Oce znam sta ces mi reci, ali ne mogu sebe da zamislim s tim covekom. On je samo jos jedan u nizu koji zele da prosire svoje Kraljevstvo i da dobiju mene kao zenu.
Kralj:Meni je drago sto znas da se pazis. Nisi nasela na prvog koji je naisao, ali vreme prolazi. Moras se udati.
Sarita:Hocu, obecavam da hocu, ali samo iz ljubavi. Ti i majka ste se vencali iz ljubavi, zar me ne razumes o cemu ti pricam?
Kralj:Razumem, zato te i ne forsiram. Ali jedno naredjenje cu ti dati. Sledeceg mladica koji dodje da te zaprosi ces upoznati bolje. U redu? Daces mu vecu sansu.-Izdahnula je i klimnula glavom.
Sarita:Obecavam.
Kralj:Sada te ostavljam samu da uzivas.-Klimnula je glavom i pogledom ispratila svog oca. Tek kada je bila sigurna da je otisao, vratila se na cilim i nastavila sa citanjem.

On, misteriozna zver je sve slusala. Sve do jedne jedine reci je cuo i bio siguran u svoj plan. Uradice ono sto mora kako bi dobio tu jedinstvenu zenku.

Po:Ponovo je gledas?-Ptica gustog perija mu se rugala.
X:Gledam, ali uskoro necu biti tako daleko od nje.
Po:Smislio si nesto?
X:Nesto veliko i rizicno, ali ce uspeti. Mora da uspe. Odrasla Sarita je zaboravila na ,,lisicu" koju je spasila, nikad se nece pribliziti sumi dovoljno blizu da je ugrabim. Zato sam nasao drugi nacin, mozda cak i zanimljiviji.

Za tebe sam samo legenda《✔》Where stories live. Discover now