Podziękowania

1.5K 133 167
                                    

!Nie jestem lekarzem ani nie mam takiego doświadczenia więc chciałabym zaznaczyć, że niektóre fragmenty mogą być niezgodne z rzeczywistym przechodzeniem raka czy też utratą przytomności!



Dzień dobry kochani.

Witam was po dłuższej przerwie podczas której pisałam rozdziały końcowe. Mam nadzieję, że nie wyszły tak bardzo źle.

 Prawdopodobnie nie spodziewaliście się takiego zakończenia. Myślę, że kolejne opowiadanie zakończy się szczęśliwie.

Chciałabym podziękować wam za WSZYSTKO komentarze, gwiazdki, wyświetlenia, pochwały. Bardzo to doceniam<33

To opowiadanie powstało tylko dlatego, że zaczęłam darzyć uczuciem pewnego kolegę mojego brata. Dlatego właśnie występuje tutaj podobny motyw. (koniec końców ten kolega okazał się nieodpowiednią osobą)

Co dalej?

Mam zamiar nadal pisać i się rozwijać ale aktualnie nie mam niczego konkretnego w głowie. Więc w sumie możecie napisać jaki motyw ewentualnie by was interesował (tylko motyw nie całą fabułę)

Właściwie to rok temu zaczęłam pisać "pozostanę na zawsze" (rozdziały opublikowałam dużo później) więc jest to pewna rocznica.

O nowym opowiadaniu będę informować na moim profilu i na tik toku. Ewentualnie możecie zostawić tutaj komentarz bym dała wam znać jeśli pojawi się coś nowego.

KOCHAM WAS BARDZO MOCNO i dziękuję za to, że uczestniczyliście w pewnym etapie mojego życia<3333333333

Trzymajcie się i nie poddawajcie<333

Pamiętajcie, że jesteście piękni<33

Kocham was<333

Mam nadzieję, że za niedługo znów się tutaj pojawię z czymś nowym!



Let Me Go...        Dreamnotfound   ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz