11

147 2 2
                                    

Harry

როცა ელიზაბეტი აბაზანიდან გამოვიდა პასუხის მომლოდინე სახით შევცქეროდი, მანაც არ დააყოვნა და პასუხი მითხრა.
_უარყოფითია(ელიზაბეტი)
და ღრმად ამოისუნთქა თითქოს გაუხარდა, სიმართლეს გეტყვით ცოტა მეწყინა მისი ასეთი დამოკიდებულება პატარა ბავშვისადმი მაგრამ რას ვიზამთ..

ELIZABETH

მას შემდეგ რაც ჰარის ვუთხარი, რომ პასუხი უარყოფითი იყო თითქოს მოიღუშა და სახეზე პასუხის მომლოდინე ღიმილი გაუქრა, თითქოს უნდოდა ბავშვი და იმედი გაუცრუვდა...
სიმართლე გითხრათ არასდროს დავფიქრებულვარ მინდა თუ არა ბავშვი, ალბათ იმაზე დიდი ბედნიერება არაფერია როცა პირველად იჭერ შენს პატარას, როცა პირველად იგებ მისი პატარა საყვარელი ტუჩებიდან გამოთქმულ სიტყვას "დედას" ერთი სიტყვით ახლა დავფიქრდი და მივხვდი, რომ შვილი მეც მინდა თუმცა ამ წუთს ვფიქრობ, რომ ყველაზე სწორი საქციელი ჩემი მხრიდან, ჰარის დამშვიდებაა ამიტომ ჰარის მივუახლოვდი და ჩავეხუტე.

_არ ინერვიულო აუცილებლად გვეყოლება ბევრი ბავშვები.(E)

ჰარიმ კი თავისი თავი ჩემს კისერში ჩარგო ..............

<2კვირის შემდეგ>

ავტორის POV

  ორი კვირის განმავლობაში ელიზაბეტს ხშირი გულის წასვლები ჰქონდა, თავიდან ჰარის უმალავდა თუმცა როცა ჰარის წინ დაკარგა გონება ვეღარ დამალა და მოუყვა ყველაფერი, ჰარიმ კი სასწრაფო წესით საავადმყოფოში წაიყვანა....

HARRY

_არ ვიცი რა სჭირს ექიმო, ორი კვირის განმავლობაში ხშირი გულის წასვლები აქვს შეგიძლიათ მიხედოთ? მას რომ რამე მოუვიდეს არ ვიცი უბრალოდ მის გარეშე ვერ ვიცოცხლებ....

_ნუ ღელავთ ბატონო სტაილს ცოტა დრო მომეცით და გავსინჯავ..

_თქვენი იმედი მაქვს ექიმო..

ELIZABETH

_ექიმმა არ დააყოვნა და გვახარა, რომ ორსულად ვარ და მალე ბავშვები გვეყოლება, ჰოო არ მოგეჩვენათ ბავშვები, ბავშვი კი არა...
თურმე იმაზე დიდი ხანია ორსულად ვარ რაც მოვლები დამეწყო...

სასტიკი სიყვარული(H.S)[დასრულებული]Where stories live. Discover now