,,Dippere! Pojď sem!" Zakřičela hnědovlasá dívka v růžovém svetru. Seběhla do nižšího poschodí, přičemž za sebou táhla další dvě holky.
,,Mabel, je brzy ráno. Co se děje?" Zeptal se rozespale hnědovlasý kluk, který právě vylezl z pokoje.
,,Jak říká Zlejda Ford, Monstra nikdy nespí!" Vyjekla Mabel.
,,A jinak! Prý máme jít zkontrolovat okolí!" Řekla černovláska za Mabel.
,,CANDY MÁ PRAVDU. CO KDYŽ RO BUDOU NĚJACÍ DÉMONI?" Řekla ta druhá černovlasá dívka.
,,Tak mi dejte aspoň pět minut" zamumlal a odešel do pokoje. Převlékl se do obleku, a vzal si sebou svou obvyklou zbraň, což byl meč.,,Pokud nechcete aby nás něco zabilo rovnou, tak Mabel a Grendo přestaňte tak ječet" řekl otráveně Dipper.
,,Promiň Dippere" Zamumlala Mabel a už byli potichu.
O chvíli později, cítil jak ho někdo bere za ruku. Poslední co viděl, bylo jak Mabel ječí a natahuje k němu ruce. Poslední co viděl, byl něčí rozmazaný obličej. Pak se mu zatočila hlava a on omdlel.Když Dipper zmizel úplně, Mabel spadla na kolena. Zírala na to místo, kde její dvojče stalo ještě před několika sekundami.
,,Musím to říct Zlejdovi!" Vykřikla a rozběhla se k základně. Obě holky doběhly o chvíli později, zatímco ona hledala Stamforda. Našla ho v kuchyni s Wendy. Oba v klidu jedli snídani.
,,Dippera unesli!" Zakřičela snad na celý les. Ford se pohotově postavil.
,,Kdo? Co? Kdy? Jak?!" Začal se ptát, celkem nahlas.
,,Bylo to žluté, před chvílí, v lese!" Vykřikla Mabel, zatímco Candy a Grenda přišly do kuchyně za nimi.
,,BILL!" Zakřičel opravdu nahlas Ford.
,,Zlejdo? Kdo je Bill?" Zeptala se opatrně Mabel.
,,Můj starý nepřítel." Řekl Ford a odešel z místnosti.
,,To bylo divný" ozvala se Wendy.
,,Musíme ho najít!" Zakřičela Mabel.
,,NIKAM" vykřikl z další místnosti Ford.
,,Ale..."
,,Slyšelas šéfa, Holka." Pokrčila rameny Wendy, jenže pak se k ní naklonila. Hele...když počkáš do noci, dostanu vás ven" zašeptala a mrkla na ni. Pak odešla.
,,Takže čekáme do noci"