◌⑅⃝●♡⋆♡𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚂𝚒𝚡♡⋆♡●⑅⃝◌

453 61 74
                                    

〖Chapter Six〗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chapter Six

˚₊·͟͟͟͟͟͟͞͞͞͞͞͞➳❥ ꒰ ⌨ ✰ @yellowhaleslover ⁱˢ ᵗʸᵖⁱⁿᵍ··· ꒱ | ೃ࿔₊•

ყσυ ʅσʂƚ ԋҽɾ αɳԃ Ι ʅσʂƚ ყσυ.

Ι ɯιʂԋ ყσυ ʅσʋҽ ɱҽ

̣̣̣̣̣ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩ͯ•͙͙✧⃝•͙͙✩ͯ┄•͙✧⃝•͙┄✩̣̣̣̣̣ͯ

She is dumb bitch, she is my soilder

Eve girdiğimde beni sinirli bir Keisuke bekliyordu. "Nerdeydin sen?!" Öfkeli sorusuyla alt dudağını dişledim. Geri adım attığımda Keisuke de üstüme geldi. "Anneme de haber vermeden çıkmışsın! Kaien nerdeydin?"

Elimdeki balinayı sıkıp gözlerimi kaçırdım. "Şey, ben-" Elimdeki balinanın aniden gitmesiyle panikle Keisuke'ye baktım. "O-onu geri ver."

Keisuke çatık kaşlarıyla oyuncağı sallayıp ulaşamayacağım kadar havaya kaldırdı. "Bu ne? Bunu sana kim verdi? Erkek arkadaşın mı var!" Bağırışıyla irkildim. Ayıcığı almak için zıplasam da ulaşamadım.

"Keisuke onu geri ver!" Bende bağırmaya başladım. Bunu hakkı yoktu. Elimden öylece alamazdı balinamı.

Keisuke oyuncağımı sinirle sıktı. "Kim verdi bunu sana? O çocuk kim?"

"Keisuke ne olur geri ver onu." Sesim titremeye başladığında koluna tırnaklarımı batırıp indirmeye çalıştım.

"Sikeyim!" Yüzünü buruşturup balinamı dışarı attı. "O ÇOCUK KİM?"

"Souya!" Titreyen sesimle bağırdığımda ağlamamak için zor duruyordum. Dolu gözlerimle evden çıkıp çamura düşmüş balinamı aldım. Bunu bana Souya vermişti ve Keisuke ona zarar vermişti.

İçeri geri girdiğimde Keisuke'nin yüzünde sinirden damar atıyordu. "Keisuke," Titreyen sesimle konuştuğumda ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. "sen çok kötüsün."

Keisuke'nin sinirli halinden esir kalmazken bana adım atmak istedi fakat ona sulu gözlerimle bakıp odama koştum. Kalbimi kırmıştı. "Kaien!"

Yellow Whales|| S. KawataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin