Ahogy az előző rész befejeződött, Eddie és Venom szét röhögték az agyukat.
Eminem az életéért futott mintha muszáj lenne.
A szimbióta levált Eddie-ről, Eddie utána kiabált hogy:
Venom, gyere vissza de k*rva gyorsan, ha nem akarsz bajt magadnak!!Venom visszakiabált neki, hogy:
Miféle baj??
Felgyújtasz, bedobsz egy magas frekvenciájú terembe???
Netán félsz hogy kitudódik a a kis titkod/titkunk??
Ugyan már Eddie, mindenki tudja hogy nem lennél rá képes, túlságosan is gyenge vagy hozzám képest!!!!!
Ahogy megalázta Venom Eddie-t abban a pillanatban Eminem után csúszott.
Szerencsére a lénynek vannak szag érzékelői, ez alapján könnyen rá bukkant a híres amerikai rapper-re.
Benézett a ház ablakán, és meglátta hogy egy fontos telefonja van Dr.Dre-vel.
Elmesélte neki hogy mi történt.
-Haver, ezt nem fogod elhinni hogy mi történt!!!
Dre fogta a fejét hogy ez az idióta vajon megint mit csinálhatott.Em folytatta a meséjét:
-Ugye meséltem neked, hogy koncertet fogok adni New-Yorkban az Empire State Building tetején
-Igen em, folytasd
-ahogy vége lett a koncertnek valami fura alak oda jött hozzám, autogrammot kérni, aztán valami FEKETE TAKONY SZERŰSÉG ELŐJÖTT A TAG HÁTÁBÓL
Dre kiröhögte Eminemet, hogy hogy a francba juthat EKKORA badarság az eszébe, röhögött még két sort.
Nem hagyta szóhoz jutni Em-et és rányomta a telefont.
(Másnap reggel)
Em felkelt, megkajált, és délután már egy újabb szóló zenén járt az agya.
Felhívta az egyik énekest, Jessie reyez-t hogy nem e lenne hajlandó a refrént ő énekelni .
Az énekesnő rögtön belement az ajánlatba.
Befejezték a stúdióban lévő munkát, és ki mentek terepre..
A Mededzser elmagyarázta kettőjüknek, hogy hogyan is fog lezajlani terepen a videóklip forgatása.
(Hosszadalmas próbálkozások múlva)
Huszönötödjére sikerült befejezni a klippet is.Jessie elindult haza kocsival, amíg Venom meg nem jelent... rá vetődött a nő kocsijára, befürkézte magát a hűtőrácsokon egészen a légfrissítőkön át. RÁ MÁSZOTT A NŐRE, ÉS ÁTVETTE FELETTE A KONTROLLT!!!
Megfordultak az egyik elágazónál és egyenesen Em otthona felé vették az irányt
Jessie megérkezett.
Eminem megkérdezte, hogy mit keres ott.
-Hé!
Jesse, mit csinálsz te itt a forgatás után?A nő szótlanná vált.
-Nem jesse vagyok.-Akkor ki???
-A legnagyobb rajongód...
VENOM!!
csak egy autógrammot kérek tőled, semmi többet...-TAKARODJ INNEN TE PARAZITA!!!
-Parazita...?
Oh.. Marshall megfogod bánni hogy annak neveztélVenom levált a nő testéről és rávetette magát a rap sztárra.
Meglepő módon, Em befogadta a lényt, és erőteljesnek érezte magát!!!
Új képességekre tett szert.
Gyorsabb rap technika, gyorsabb szövegírás.Megkezdődött maga a káosz.
Egyre több koncertre hívták a folyamatos album eladásai miatt.
Venomnak ugyebár életben kellett maradnia, ezért csirkéket kezdett el zabálni, érdekében hogy csillapítsa az éhségét.Venom kezdte érezni a siker ízét...
De valamiért többet akart... több rajongót, több áldozatot.Meghívást kaptak a Jimmy Kimmel Amerikai show műsorba, hogy veno...
Akarom mondani Marshall ott debütálja a Kamikaze címmel ellátott albumát.Elsősorban Jimmy Em-ről kérdezett, Venomnak ez nem tetszett és Marshall helyett beszélt...
biztonságiak is kijöttek mert olyan viselkedést produkált, ami nem rá vall.-Hé, Marshall.. minden rendben!?
-Nem Jimmy, semmi nincsen rendben, napok óta él bennem egy... lény ami átvette felettem az irányítást..
Ha kiröhögsz, be bizonyítom neked!!!!-Rendben, figyelek...
Em előhívta a lényt,
Jimmy szemei csak úgy kápráztak az örömtől...Nagy örömmel megkérdezte a közönséget...
-EMBEREK LÁTJÁK EZT???
ERRŐL BESZÉLTEM ÖNÖKNEK A MÚLTHETI SHOW-BAN!!!
VENOM, KÁOSZ, SIKOLY..
A SZIMBIÓTÁK LÉTEZNEK!!!!!!!!De egy dologgal nem számolt se Em,
Se Jimmy..
Carlton emberei ott voltak.
Ahogy meglátták a szimbiótát, rögtön erősítést hívtak-Uram, kérnénk 4 mesterlövészt minden sarokra,
Rohamosztagosokat a bejárati ajtóhoz!Megjöttek...
A rohamosztagosok lángszóróval voltak felszerelve(hozzátenném, hogy én magam se merem parazitának hívni Venomot)
YOU ARE READING
Eminem és Venom elképesztő kalandjai
FanfictionA történetben szereplő karakterek, mint például: Eddie, Venom megegyeznek a filmben lévőkkel. És vannak, amik kitaláltak. A történet kicsit eltér a filmtől. Kellemes olvasást kívánok mindenkinek!!🤗