Çantayı sırtıma taktım "Lara hadi bin arabaya." evet bizim tüm kadro denize gidiyorduk annem de gelmek istemişti bir durumda olmasa şaşarım.Üstümde çiçekli bir elbise vardı çok hoş görünüyordu "Ballı ballı viski yengeniz heyecanlı" Olcay yine durumdan alakasız şarkı sözleri fısıldarken Poyraz yanımda oturmuş camdan bakıyordu "Elbisen güzelmiş." dedi üstüme bir bakış attıktan sonra teşekkür edip Yonca ve Rana'ya baktım, Rana telefonda instagrama hikaye atarken Yonca uyukluyordu saat çok erkendi en son baktığımda sabah 10 civarındaydı Yonca buna asla alışık değildi.
Arabada fazla yer olmadığından Beste Ekin'in kucağında oturuyordu "Ne ağırmışsın be kızım." Beste umursamayan bir tavırla gözlerini kapatıp uyumaya başladı.
Deniz iyidir huzur verir bir bakışınla bile tüm dertlerini alır götürür işte bu yüzden seviyorum denizi bir insan gibi seni dinler derdine deva olur,yine düşüncelerimde kaybolurken omzumda Poyraz'ın başını hissetmemle daldığım yerden gözlerimi ona çevirdim.
Ona baktığımda içim belirsiz bir şekilde huzurla doluyor tüm dertlerimi unutuyordum aynı deniz gibi.
10:58
Poyraz hala uyuyordu "Öf sıkıldım şarkı açsak ya" Dedi Rana önden ve Duman - Senin marşın şarkısı çalmaya başladı.
Sözlerimiz vardır
Söylemek zaman alsın
Vaktimiz dardır
İsteyen yaya kalsınSessizce şarkıda söyleyenleri onunla beraber tekrar ettim camı Poyraz'ın uyanmamasına dikkat ederek açtım ama o çoktan rüzgarın yüzüne vurmasıyla uyanmıştı,uykulu yarım açık gözlerini bana çevirdi.
"Günaydın."
"Günaydın."
Ekin bağırarak şarkıyı söyledi.
Doğrusu yok düşün taşın
Eğrisi yok fikrin başın
Toprak olup giden naaşın
Ardından ağlaşınEllerimi camın dışına uzattım esen rüzgar elime çarptı Poyraz da benim yaptığımı görünce aynısını yaptı "Bu hisse bayılıyorum." dedi ve başını da camın dışına çıkardı.
Hayranlıkla ona baktım cidden çok güzel görünüyordu.
"Arkadaşlar varış noktasına yaklaşıyoruz."
Yonca abime baktı "Aldım bu bilgiyi götüme soktum teşekkürler." Abim sırıttı.
11:21
Arabadan indik fazla kalabalıktı çoğu kişi denize gelmişti.
"Aman be bune kalabalık." Dedi Beste istemeye istemeye denize doğru yürüdü.
Yerlerimize kurulduktan sonra üstümü çıkarıp bikinimle kaldım "Böyle çok daha rahat oh be geliyor musunuz denize?" Yonca heyecanla kalktı "Ben gelirim." Poyraz da ayağa kalktı "Bende gelirim."
Rana yemek çıkartıp masaya koydu "Önce yemeğinizi yiyin sonra girin." Dedikten sonra denize koşan Olcay'a baktı ve kıkırdadı.
11:40
"Ben gidiyorum hadi bay."
"Siktir git."
"Saolasın Rana."
Arkamdan çoğu kişi geldi.
Su ilk başta soğuk olsa da daldığımda ılık olmuştu Yonca direkt dalmıştı abim de kıkırdayarak hemen arkasından daldı çok yakıştırıyordum onları "Yonca gel sırtıma!" Diye bağırdı abim Yonca abimin sırtına bindi ne olduğunu anlamadan bende kendimi Poyraz'ın omzunda buldum,bunu beklememiş olacağım ki ağzımdan ufak bir çığlık koptu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MENEKŞE
Teen Fictionkorkuyorum burdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum ellerim ayaklarım bağlı olduğum yerdeyim bir şey yapamıyorum. Kaçmak istiyorum ama ayaklarım koşamayacağım kadar güçsüz S. S? Buda neydi? Telefonum titredi. anonim: okudun demek ha Anonim farklı hesap...