1-TİYATRO

32 5 2
                                    

merhabalar ilk hikayemle karsinizdayim. uzun suredir fic yazmak istiyodum ama guzel olmassa, kimse okumassa, chringe bulurlarsa vb. diye endiseleniyordum. ilk olarak sunlari soyliyim. turkce hocasi degilim kelimeleri dogru yazmayinca tdkler gelip duzeltmesin lutfen yani. ikinci olarak da daha once hic boyxboy ya da girlxgirl fic yazmadim sadece yaptigimiz bi rpnin ficini yazmistim o da boyxgirl di zaten neyse cok konustum fice basliyorum (bu arada yazinin yarisi degisik oldu watt nieyse bi anda boyle yapti ona takilmayin<3)

"off Jimin neden getirdin beni buraya?" yaklasik bi saattir yani evden ciktigimizdan beri Jimine ayni seyi sorup ofluyordum. ne yapacaktik ki tiyatroyu? hem daha oyunculari profesyonel bile degildi. su an evde yatip uzanmak varken neden buradaydim? Jimin en sonunda benim isyanlarima dayanamadi ve konusmaya basladi.
"burada bir arkadasim oynayacak. ona destek vermem gerek. ne olur ki sende yardim etsen Tae? soylenmeyi birak da izle artik" cok masum sormustu bu soruyu kiramazdim onu tabiikide sonucta kac yillik arkadasimdi Jimin. nasil olsa yarim saat surer biter diyerekten kendimi avutuyordum. tiyatro baslamisti. acaba hangisi Jiminin arkadasiydi? beni gosteri bittikten sonra onunla tanistiracagini soylemisti ama cok merak ediyordum. gosterinin sonlarina dogru tuvaletim geldi ve Jimine soyleyip oturdugum yerden kalktim. uzun suredir tuvalet ariyordum. neredeydi lan bu asagilik tuvalet? en sonunda bi kapi gordum ve sansimi denemek icin iceri girdim. tam iceri girdigimde birisiyle burun buruna geldik sanirim yanlis yerdeydim. soku atlatinca biraz geri cekildim. o beni inceliyor, ben ise zaten az onceki tiyatroda butun oyunculari uzun uzun inceledigim icin sadece gozlerine bakiyordum. uzun sure bakistiktan sonra konusmaya basladi.

"sen kimsin ve ne yapiyorsun burada?"

"ben Kim Taehyung. tuvaleti ariyordum yanlis yere girdim sanirim."

tam bana cevap verecekken iceri Jimin yaninda az onceki oyunculardan biri ile iceri girdi. ikimizde onlara donduk. Jiminin yanindaki oyuncu konuşmaya başladı.

"vaay Jeonggukla da tanismissiniz. ne guzell"

anlasilan gosteri bitmisti. vay o kadar uzun suredir mi tuvalet ariyordum yani? aciklama yapmama izin vermeden konusmaya basladi jimin "gosteriden kacmak icin tuvalet bahanesini uydurup burda oyuncuyla mi flortlesiyorsun Tae ayip oldu." alayla dedigini anlamistim cunku bi yandan da siritiyordu. ardindan yanindaki cocukta gulerek Jimine katildi.

"merak etme Taehyung eger arkadas olursak bundan sonra Jeonggukla bol bol gorusursunuz"

demesiyle birlikte ikiside kahkahalara boguldu. bende kafalarda soru isareti birakmamak icin
-birde Jeongguk bana öldürürcesine bakiyordu o yuzden- aciklama yapma geregi duydum.

"aslinda Jeonggukla daha tanismadik sadece karsilastik. herneyse, Jimin sen beni arkadasinla tanistirsana."

"ah, tabi. bu Hoseok kendisi uzun suredir bu tiyatroda oyunculuk dersleri aliyor ve ortaokuldan arkadasim."

"memnun oldum Hoseok. bende Taehyung."

"bende memnun oldum Taehyung"

***

Jiminle tiyatro salonundan ayrildiktan sonra her zaman gittigimiz kafeye gitme karari almistik. yol boyunca Jimin surekli Jungkookla ne kadar yakistigimiz ve harika bir cift olabilecegimiz hakkinda konustu ben ise ona kizip duruyordum. sadece karsilasmistik ve bir daha gorusmeyecektik zaten nasil birbirimize asik olup ustune bir de sevgili olabilirdik? ayrica daha Jungkookun gay olup olmadigini bile bilmiyorduk. biz Jiminle kafeye gidip oturdugumuzda siparislerin gelmesini beklerken arkadas grubumuzdan mesaj geldi.

wwh seokjin ve onun hizmetkarlari grubundan 1 yeni mesaj!

bildirimi gorunce Jimin ve ben merak edip telefonlari elimize aldik.

wwh seokjin ve onun hizmetkarlari:

namjoon:
Jimin, Tae nerdesiniz saatlerdir tiyatroya giderken kaza falan mi yaptiniz?

jimin:
yoo tiyatro harika gecti. ozellikle de taehyung icin kendine birisini bile buldu :D

yoongi:
oha tae bu ne hiz bi bekleseydin

seokjin:
tae bu iste usta olmus artik bizede ogret

namjoon:
taehyung bu konuda yorum bile yapmiyo goruldu atiyo su an

jimin:
beni tekmelemekle mesgul su an kendisi imdaatt

taehyung:
jimin harbi malsin ya
inanmayin amk suna kimseyle flortlesmedim gotunden uyduruyo
tuvalete gidiyodum kulise girdim yanlislikla karsilastik geri cikacaktim zaten

jimin:
aynen tae aynen
YA BENİ TEKMELEMEYİ BİRAKSANA SEN AMK

yoongi:
lan tekmelemesene cocugu

taehyung:
sende hemen jimini koru zaten
azicikta beni koru hyung ya

jimin:
seni Jungkook korusun git de

taehyung:
of sus bi ya

***

ya cok kotu oldu kesin ama yapcak bise yok. umarim begenmissinizdir💗. nasi devam ettircem bilmiyom o yuzden muhtemelen uzun bir sure yb gelmez (belki gelir bilmiyom)
neyse cok bos konustum optum hepinizi okudugunuz icin tsk ederim<33!!

theatre // taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin