013

913 50 3
                                    

Derek pov

Geschrokken deins ik een beetje naar achter en mijn ogen worden groot. Ik had het kunnen omdat ik hem had zien staan maar toch had ik gehoopt dat hij het niet wist. En hij weet het dus toch. Ik bijt een beetje op mijn lip. "O" murmel ik. Stiles kijkt me met een bezorgde blik in zijn ogen terwijl hij op de binnenkant van zijn wangen kauwt. Hij ligt nog steeds op zijn rug op het bed. Ik ga weer naast hem zitten en streel door zijn haar. Mijn lip begint te bloeden omdat ik er te lang en te hard op bijt. Zoals altijd heb ik het niet eens door tot Stiles met zijn hand naar mijn gezicht rijkt en zijn vingers tegen mijn lip zet als teken dat ik moet stoppen met mijn lip bijten. Ik knikt zachtjes en mijn tanden laten mijn lip los. "Kun je een beetje opschuiven?" vraag ik met een trillende stem. Hij knikt en schuift een stukje naar de muur. Ik ga bijna meteen naast hem liggen, op mijn zijn en ik sla mijn armen beschremend om hem heen. Hij kijkt me aan. "Is het erg dat ik het weet?" vraagt hij. Mijn wolf schreeuwt 'nee' maar ik denk er anders over. Ik ben gevaarlijk. "Ik weet het niet." zucht ik. Slaperigheid overvalt me. Ik voel hoe Stiles over mijn haren aait terwijl mijn ogen langzaam sluiten. Ergens diep vanbinnen heb ik wel het gevoel dat het andersom hoort te zijn: Stiles die op mijn borst in slaap valt terwijl ik hem geruststellend door zijn haren aai. Maar dit voelt ook wel goed. Mijn gedachten stoppen langzaam en mijn ademhaling vertraagt tot een rustig regelmatig tempo."Jongens?" Ik word wakker door de stem van mijn moeder. "Hmm?" mompel ik tegen de borst van Stiles aan. Ik hoor mijn moeder en Stiles grinniken. "Willen jullie wat eten?" vraagt mijn moeder. Ik kreun en schud nee. Vrijwel meteen rommelt mijn maag. Mijn moeder begint te lachen. "Schiet op jullie twee. Er staat gebraden kip met een salade op het aanrecht." Ze loopt de kamer uit. "Hoelaat is het?" mompel ik. "Het is half zeven." zegt Stiles. Hij heeft een klaarwakkere stem dus hij heeft niet geslapen. Denk ik dan. Net als ik mijn ogen weer wil sluiten word ik van het bed afgeduwd. "Hey!" roep ik. Stiles grijnst naar me terwijl hij rechtop gaat zitten. Ik sta op en pak zijn krukken voor hem en help hem overeind. "Waar was dat eigenlijk goed voor?" vraag ik."Ik heb toevallig ook honger hoor." Zegt hij terwijl hij met zijn schouder tegen mijn schouder duwt. Ik grinnik en we lopen naar de keuken waar we aan het kookeiland gaan zitten op de barkrukken en aan de kip en salade beginnen. De kip is nog warm dus het hoeft gelukkig niet eerst nog in de magnetron. Cora komt de keuken binnen lopen en geeft me een blik die zegt: 'ik zei het je toch.' Ik rol mijn ogen naar haar en ga verder met eten. Ik moet bedenken hoe het nu verder gaat, maar mijn hoofd loopt vol met gedachten. Hoe zou Stiles nu over me denken, vind hij me nu een creep ofzo? Vind hij me leuk? Wat moet ik nou gaan doen, aan mam vertellen dat Stiles het weet? Het is me even te veel dus ik leg mijn vork neer en loop naar de kast om een glas te pakken. Ik vul het glas met water en sla het in een keer achterover. Ik zucht en ga weer zitten. Ik besluit om alles maar even zijn gang te laten gaan en niet aan mam te vertellen dat Stiles het weet. Ik glimlach naar Stiles en ga weer verder met eten.

Xxx norina

Ps sorry later dan gister ik was het helemaal vergeten! sorry xxx sammy

My lovely wolf (boyxboy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu