ေရွးေရစက္က လူႏွစ္ေယာက္ကိုရင္းႏွီးနီးစပ္ေစတယ္။
ခြင့္လႊတ္နားလည္မႈကႏွလံုးသားႏွစ္ခုကို ပိုျပီးနီးကပ္ေစတယ္။က်ယ္ေျပာတဲ႔ေလာကႀကီးမွာ အခ်င္းခ်င္းေတြ႕ဆံုရင္းႏွီးဖို႔ဆိုတာမလြယ္ကူပါဘူး။ လူ႔ပင္လယ္ထဲမွာလည္း စစ္မွန္တဲ႔ ႏွလံုးသား ကာရံညီစြာခုန္ေနတဲ႔ႏွလံုးသားႏွစ္ခုကိုရွာေဖြကိုအခ်ိန္ အမ်ားႀကီးေပးဆပ္ရေပမယ့္ အခုေတာ့ Baek,Lu, Soo ဆိုတဲ႔ေကာင္မေလးေတြက သူတို႔နဲ႕တူတူ စည္းခ်က္ညီညီခုန္ေနတဲ႔ Yeol,Hun,Kai ဆိုတဲ႔ ေကာင္ေလးေတြရဲ႕ႏွလံုးသားနဲ႔ေတြ႔ဆံုသြားခဲ႔ႀကျပီ။အခုေတာ့ သူတို႔ေတြေက်ာင္းတတ္လာတာ ဒုတိယႏွစ္ ေတာင္ေရာက္လာျပီ။ပထမႏွစ္တဲ႔ကြာသြားတာေတာ့ သူတို႔မွာပိုင္ရွင္ကိုဆီရွိသြားတာေပါ့။ Baekyeol, Hunhan,Kaisoo ကို Senior junior ေတြသာမ က Tr ,Head principal မက်န္အားလံုးသိတယ္။ သူတို႔ေျခာက္ေယာက္ကဘယ္သြားသြားဘယ္လာလာ အျမဲတူတူဘဲ။(Forever Togetherေပါ့။ fic ေခါင္းစဥ္ေမ့သြားမွာစိုးလို႔လာေႀကာ္ျငာတာ။) ေက်ာင္းရဲ႕ best couples ေတြဆိုလည္းမမွားဘူး ေပါ့။ဒါေပမယ့္အားလံုးရဲ႕အျမင္မွာသာ Best couples တကယ့္ လက္ေတြ႔က...
^oppa...saeng တို႔ အဲ႔အပိုင္းနားမလည္လို႔ရွင္းျပပါ လား။^Junior ေကာင္မေလးေတြက Yeol တို႔ကို ကိုစာေမးေနတာအဲ႔တာကို သူတို႔အခန္းကိုလာတဲ႔ Baek တို႔ျမင္သြားေတာ့ သူတို႔ေနာက္ကြယ္မွာရႈပ္ရ ေကာင္းလားဆိုျပီးခဏခဏရန္ျဖစ္ရ၊ကိုယ္ေတာ္ေတြ ကလည္းလိုက္ေခ်ာ့ရနဲ႔။ Junior ေကာင္ေလး၊ senior oppa ေတြနဲ႔ စကားေျပာလို႔ဆိုျပီး ျပန္ရန္ရွာ ရတာကလည္းအေမာ၊အျမဲတက်က္က်က္နဲ႔သူတို႔ေတြ ရန္ျဖစ္တိုင္းကစားေနႀကတာေလ။ စိတ္ဆိုးလိုက္ စိတ္ေကာက္လိုက္၊ျပန္အဆင္ေျပလိုက္နဲ႔...
ဒီေန႔ကေက်ာင္းရဲ႕ ေလ့လာေရးခရီးထြက္တဲ႔ေန႔ေပါ့။ ဂ်ယ္ဂ်ဴဒိုကိုသူတို႔ေတြအားလံုးစုျပီးထြက္လာႀကတယ္။ သူတို႔ေတြေန႔လည္ေလာက္ထြက္တာ ညေနေစာင္း ခါနီးေရာက္ေတာ့ေရာက္လာႀကျပီ။ သူတို႔ေတြ အထုပ္အပိုးေတြခ်။နားလည္းနားရင္ ညေရာက္ေတာ့ ညစာအတြက္ျပင္ဆင္ဖို႔ အခ်ိန္ေရာက္လာေတာ့
Tr : ကယ္ညစာအတြက္ best couples ေတြကို တာဝန္ေပးမယ္။အဆင္ေျပလား။
All : Nae...