XXII

407 44 50
                                    

Aşklarım biliyorsunuz deprem oldu ve ben cidden her videoyu gördükçe dedim ki allahım ışınla beni oraya bir taşı da ben kaldırayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşklarım biliyorsunuz deprem oldu ve ben cidden her videoyu gördükçe dedim ki allahım ışınla beni oraya bir taşı da ben kaldırayım. onca insanın ölüme terk edilişinin cezasını umarım hem bu dünyada hem de öbür dünyada verir bundan sorumlu insanlar. ve en kısa sürede yeni yapılan tüm binalar raylı sistemle olur.

not: burada da 300 yıllık sessiz bir deprem var 8.8 büyüklüğünde bekleniyor, gece artık bazen uykularım kaçıyor olursa deprem ne yaparız diye. su ve kreker falan koyduk yanımıza. çünkü tam fay hattındayız ve iki de bir deprem oluyor ve bazı güçlü depremlerde ödüm kopuyordu. mütahhattimiz 9.0'a kadar dayanıklı apartman dedi ama insan korkuyor. dua edin minik minik depremler olarak çıksın bu. yoksasını düşünmek dahi istemiyorum.

4000 küsür kelime oldu..

Keyifli Okumalar💔🖤

Hazırlanan eşyalarıma kısa bir bakış attıktan sonra gözlerim yeniden dışarıya döndü.

Jungkook beni orman evine götürmek istediğini ve üstüne yeşil su şelalesine de uğrayacağımızı söylediğinde bunun hemen şimdi gerçekleşmesini açıkçası beklemiyordum.

2-3 güne yola çıkarız sanırken benim kabul etmem ardından hazırlıklar çoktan başlamıştı ve biz bir saate yola çıkcaktık. Ne kadar kalacağımız belli değildi. Jungkook bunu sanırım bana bırakmıştı.

Lakin bana kalsa ben anında yeşil su şelalesine gitmek isterdim.

Tanrım...hala şaka gibi geliyordu!

Aşırı heycanlıydım. Nasıl bir yerle karşılaşacağımı bilmiyordum, ya da tepkilerimi nasıl kontrol altında tutacağımı.

Aslında hiç bir şey de yapmamıştım. Henüz oranın imasını -o kitap okuduğum gün hariç- hiç bir yerde yapmamıştım bile. Neden oraya götürmeyi teklif etmişti anlamamıştım lakin bunu sorun etmiyordum. Burada boğulduğumu söylemiştim ve o da krallığının farklı yerlerini bana gezdirmek istemişti belki de.

"Hanımım beyaz kıyafetleriniz orada kirlenebilir. Çok açık olmayan, renkli eşyalarınızı koyacağım eğer izniniz olursa."

Lia'nın çekingen sesi kulağıma ulaştığında bakışlarımı dışarda ki hazırlanan at arabsından çekip ona döndürdüm. Benden sert tepki almaya korktuğu bir halde cevabımı beklerken, "Olur." dedim sakin sesimle. "İyi düşünmüşsün."

Bunun ardından biraz rahatlık ve biraz da şaşkınlık yüzüne iliştiğinde başımı yeniden dışarı döndürdüm. Artık onlara kötü davranmamın bir manası yoktu. Bu planımı Sonya'ya hamileliğinde sağladığım kolaylıklardan sonra suya düşmüştü çoktan. Ama çalışanlarla tek tek konuşup davranışlarım için üzgün olduğumu da hemen söyleyemezdim. Bu çok dikkat çekerdi.

O nedenle şu an ki tavrım nötr olmuştu onlara.

Zaten aklım sadece yeşil su şelalesi ile dolu olduğundan başka hiç bir şeye odaklanmıyordum.

𝗔𝘀𝗶 𝗣𝗿𝗲𝗻𝘀𝗲𝘀 𝘃𝗲 𝗔şı𝗸 𝗣𝗿𝗲𝗻𝘀✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin