Yazardan
Ne diyecekti Ferit karşısındaki adama?
Burak merakla karşısında sorunun cevabını beklerken Ferit o an aklına gelen ilk şeyi söyleyiverdi.
"Dora Bey bu kreasyonun baş mankeni olacak." dedi kendinden emin bir şekilde.En azından sesinin öyle çıkmasına özen göstermişti.
"Gerçekten mi?Kusura bakmayın ama çok şükür Ferit Bey!"
"Ne abarttınız siz de ya?" dedi biraz tedirginlikle.
"Yok gerçekten öyle Ferit Bey.Hatta Selim'le iddaya bile girdik."
"Ne iddası?"diye sordu tek kaşını kaldırıp.
"Şöyle ki...Sizin iki günde mankeni bulamayacağınız üzerine."
"Sen ne dedin?"
"Ben de...Tabii ki de patronuma inandım." dedi yalancı bir şirinlikle.
Ferit,ona sana inanmıyorum bakışlarını yolladı.
"Tamam tamam.Selim'e bir yemek borcum var."dedi üzgünce.
Ferit yanındaki diğer yastığı da eline alıp karşısındaki adama attı.
Burak bu sefer yastığı yakalamayı başarmıştı.
"Yazıklar olsun size.Bir de patronunuzun üzerine iddiaya giriyorsunuz."
Ferit,Selim ve Burak birbirleriyle hep böyle anlaşırlardı.Sadece bu ikiliyle bu kadar samimiydi.İş yerinde ise bu samimiyeti bir kenara kaldırırlardı.
"Geçmişe takılmayalım artık Ferit Bey.Hem Dora'yı da içeride yalnız bırakmak ayıp olur.Ben gidip kahvaltı hazırlayayım."Burak yastıkları yatağa bırakıp kapıya doğru gitti.
"Burak dur!"Ferit panikle konuştu.
"Evet?"
"Kendisinin Türkçesi pek iyi değil."
"Yabancı mı?Nereli?"diye sordu Burak merakla.
"Evet!İrlandalı!"
"Şimdi anlaşılıyor.Saçlar,gözler..."dedi Burak çenesini kaşıyıp.
"Evet!Bir de bilirsin İrlandalılar...Biraz tuhaf hareketleri olabilir.Sen çok üstüne gitme onun."
"Lafı mı olur Ferit Bey.Onunla iyi ilgileneceğime emin olabilirsiniz."dedi.Tamam anlamında baş parmağını kaldırıp sırıttı.
Ferit Burak'ın kafasından geçenleri tahmin etmişti."Aklından bile geçirme Burak!"
Burak ağzını açıp konuşacaktı ki Ferit onu eliyle susturdu.Bir da Burak'ın çapkınlıklarıyla uğraşamazdı.
"Sakın Burak!" dedi Ferit gözlerini büyütüp.
"Mesaj alınmıştır.Ben gidip kahvaltıyı hazırlayayım siz de giyinip gelin."
"Ve Ferit Bey,kaşlarınızı çatmayın.Yaşlanınca kırış kırış olursunuz."dedi hınzır bir gülümsemeyle.
"Burak!" dedi Ferit sinirle.
Burak Ferit'i daha fazla sinirlendirmeden hızlıca kapıyı çekip çıktı.
Ferit de derin bir nefes alıp hızlıca giyinmeye karar verdi.Malum Burak'ın bir pot kırma ihtimali yüksekti.Hoş, çocuk bunu anlar mı bilemiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncak Bebek BXB
Randomİnsana dönüşen bir oyuncak bebeğin ve onu bulan adamın hikayesidir. Cinsellik ve olumsuz olaylar içerebilir.Etkileneceklerin okumaması rica edilir. !SOFT! +20 Başlangıç tarihi : 17/07/2022