6. Bölüm.

165 29 3
                                    

Ben: Evt bende seni seviyorum.
Suga: Artık sevgiliyiz owww yeah.
Ben: Evt öyleyiz.
Sarıldı bana sıkı sıkı. Söz vermiştim onu üzmeyecegime. Bunu onun için yapıyordum.
Elimden tutup okula girdik. Herkes bize bakıyordu. Elimi elinden çekip koşarak sınıfa gittim. Koşarken Youngjae çarptım. Yüzüne bile bakmadan sınıfa girdim. Soru üstüne soru soruyorlardı. Min ve Mia onu susturmak için ugraşıyorlardı. İşte bu yüzden sevmiyorum erkek ardaş ilişkisini.
O kadar kötü hissediyordum ki. Eve giderken kaldırımların uçlarına basarak ayagımı sürterek gidiyordum. Herzamankinden hada durgın ve suratsızdım. İlk günden böyleyse sonra nolucaktı.
Suga: İyimisin sen?
Ben: İyim.
Suga: Tamam.
Eve gelir gelmez yattım Min uyuyormuş numarası yaptım. Düşündüm ve düşündüm düşünmekten yoruldum.
Uyumaya çalıştım. Gözüme uyku girmedi. Sabah öcü gibiydim. Okula giderken hiç konuşmadım.
Derslerden sonra merdivende oturuyordum. Youngjae yanıma geldi.
Jae: Hayırlı olsun.
Ben: Ne için .
Jae: Suga ile çıkıyormuşun.
Bir an aglamaya başladım.
Suga: Noldu? Neyin var.
Ben: Neden böyle oldu.
Jae: Nasıl ne oldu
Ben: Ben onu üzmemek için çıkıyorum. Ben onu severek değil.
Ona sarılıp.
Ben: Beni bırakma .
Diye aglamaya başladım. Şaşırmıştı.
Jae: hadi topla seni böyle görürse çok üzülür hadi bakalım git elini yüzünü yıka ve gül sana gülmek çok yakışıyo diyip gitti.
Bu cocuk çok tatlı ama nası böyle biri olabilir. Neyse tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Sonra bizimkilerin yanına gidip oturdum.
V: Şimdi siz çıkıyormusunuz ?
Suga: Evt.
Ben:Evt.
Mia: Çıkışta alışverişe gidelim.
Ben: Olur.
Min: Olur.

Okuldan sonra alışverişe gidip bir sürü kıyafet almıştık. Bir kafeye gidip oturduk.
Ben: Mia sen nerde kalıyorsun.
Mia: Yurtta.
Ben: Sende bizde kalsana.
Mia: Olur.
Ben: Tamam. Min noldu sana.
Min: Boşver.
Mia: B.A.P dün klip çıkardı da Daehyun bir kızla sarmaş dolaş ona bu tavır.
Min: Ya sus sana sen.
Mia: Banane.
Min: Bende seni V kıza sarıldıgında görmüştüm zaaa.
Mia: Yaaa V karıştırma.
Ben: Sen V seviyorsun.
Mia: Evt.
Ben: Bişi diyecegim Youngjae bence fazla kötü degil.
Mia: Hepsi aynı pislik.
Min: Mia haklı.
Mia: Bu nerden çıktı.
Ben: Eee şey ne biliyim öyle geldi. Kalkalım mı.
Min: Kalkalım.
Eve gidiyorduk. Suga yüzünü görünce kötü oluyorum. Kızlara söylesem mi diye düşünürken eve geldik. Aldıgımız şeyleri yerleştirip. Akşam yemegi yedik. Mia bizde kalacaktı. Yarında temelli gelecekti.
Ben: Kızlar size birşey diyecegim.
Mia: Dinliyoruz.
Ben: Ben aslında Suga karşı birşey hissetmiyorum. Onu üzmemek için yapıyorum.
Mia: Ohaa gercekten mi?
Min: Ben öldüm.
Ben: Kendimi çok kötü hissediyorum.
Mia: Bitanem söyle ona yoksa bu zor olabilir.
Min: Mia Haklı Marry
Ben: Offff.
Geç oldugu için hepimiz yataklarımıza girdik. Sabah erkenden çıktım. Suga ile karşılaşmak istemiyordum. Çantamı sınıfa bıraktıktan. Sonra merdivene gittim. Bilmiyorum ama onu bekliyordum sanırım. Ayak sesleri geliyordu. Kalp hızım artmıştı ve heycanlanmıştım.
Jae: Gine burdasın.
Ben: Evt seni bekledim.
Jae: Beni mi bekledin.
Ben: Evt seni bekledim beyenemediniz mi beyfendi.
Jae: Ahaha bak bunu sevdim.
Ben: Ahaha bekledim çünkü dün için teşekkür ederim. Sana layık olmasada bunu aldım.
Jae: Oww mükemmel.
Bana sarıldı. Bir anda kalbim çıkacakmış gibi oldu.
Jae: Teşekkür ederim.
Ben: Rica ederim.
Jae: Seni sevmeye başladım salak şey. (Diyip saçımı okşadı.) Şimdi gidiyorum. Görüşürüz.
Ben: Görüşürüz .
Kapıdan çıktım. Kafa mı çevirdiğimde Suga karşımdaydı.
Suga: Marry.
Ben: Suga.
Suga: Sabah evden erken çıkmanın nedeni bu yüzden miydi?
Ben: Hayır Suga. Yanlış anladın.
Suga: Yanlış anladıgım bişi yok. Marry ayrışıyoruz.
Ben: Sugaa...
Gitmişti. Boynum bükük bir şekilde okuldan çıktım. Suga o köşede ben bu köşede yürüyorduk. Belki kötü oldu ama sevmediğim içim üzülmüycem artık. Suga affet beni affet.
Direk yataga girip yattım. Sabah hazırlanıp çıktık. Okula giderlen suga;
Suga: Bügun gitmedin mi yanına?
Ben: Sugaa.
Önden hızlıca gitmeye başladım.
Suga: Hızlı git sevgilin beklemez.
Suga napmaya çalışıyorsun. Hızlıca Merdivene gittigimde ordaydı. Herzamanki gibi değildi.
Bana bir anda sarıldı.
Jae: Sana ihtiyacım var .
Ben: Noldu?
Jae: Yongguk hastaneye kaldırdılar.
Ben: Nee? Niye?
Jae: Kaza yapmış.
Ben: Ben ben çok üzüldüm.
Jae: Sende beni yanşız bırakmazsın demi yanımda olursun.
Ben: Tabiki asla bırakmıycam.
İlk defa bu kadar yakın ve saf.
Sanırım aşık oluyorum.

Vota ve yorumlarınızı bekliyorum canlar saranghae .

K-POP OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin