Bölüm Tarihi: 30.7.2022
Bölüm Şarkısı: Uyku yok, Melis Fis🎈
Bölüm Sözü: Hayatlarının bir bölümü çalışmayanlar tüm hayatı boyunca çalışmak zorunda kalır.
Gökçe
Sonu gelmez düşüncelerin ve sınav stresinin hayatımı ele geçirmesini istemediğim için yazıyorum şu an. Tüm hatalarım ve yapmadıklarım yapmam gerekenler beni takip etsin istemiyorum artık. Ben yapmam gerekenleri yapıp hatalarımı düzeltmek istiyorum. Ne kadar zor olabilir ki? Alt bir sene dişimi sıkıp hayatımı rutinlere böleceğim. Düzenli bir hayat oluşturacağım ders çalışarak. Bu sınav sadece bir basamak. Ben tüm emeğimi sarf edip rahatlamak istiyorum. Çünkü kafam yapmadıklarımla dolup taşarsa huzurum kaçıyor. Tüm enerjimin tükendiğini hissediyorum. Böyle olmaması için de elimden geleni yapacağım.
"Özgüven, bugün toplumda, ailede ve bireydeki en önemli eksikliklerden biridir. Özgüvenli bireyler ise toplumda hemen kendisini hissettirir. Bu tür insanlar genelde hayatları boyunca her şeyi başarırlar. Zira başarının ilk şartı özgüvendir diyebiliriz. Girişimcilik yönleri kuvvetlidir. Hata yapsalar bile hatalarını çabuk telafi ederler. Gözleri pektir. Hoşgörülüdürler. Hem kendilerine hem de çevrelerine karşı hürmetlidirler. Özgüvenli insanlar, kolay kolay strese girmezler dolayısıyla da stresten kaynaklanan rahatsızlıklara onlarda pek rastlanmaz." Geçen gün karşılaştığım bu metinle birlikte özgüvenin insan hayatı için ne kadar önemli olduğunu yeniden hatırlamış oldum.
Odaya girdiğimde Leyla'nın müzik dinlediğini gördüm. Hoş bir şarkıydı. Muhtemelen pop dinliyordu. Şarkının sözlerine eşlik ediyordu orada olan Gülseren de:
"Geceler benden bıkana kadar
Tüm yıldızları sayana kadar
Sen beni gelip affedene kadar
Uyku yok, uyku yok bana
Şişenin dibini görene kadar
Zemin altımdan kayana kadar
Sen beni gelip yine sevene kadar Uyku yok, uyku yok bana..."Kızlar geldiğimi fark etmiş olmalı ki aynı anda yüzleri bana döndü. Okullar yeniden açıldığına göre beraber uzun bir dönem bizi bekliyor. Bu kızlarla yeni tanıştım sayılır ama hepsini sevdim şimdiden. Komikler, iyi kalpliler, hedefleri için güzelce çalışıyorum. Onlar adına seviniyorum❤
-Eğleniyorsunuz bayağı kızlar (:
Leyla: Evet, çok iyi bir şarkı yapmışlar. Onu söylüyoruz. Gel kurabiye yapmıştım, tadına bak istersen.
Gülseren: Ay gerçekten kurabiye de şarkı da çok iyi, ben ba-yıl-dım!
-Teşekkür ederim, ellerimi yıkayıp hemen geliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Ömrü Kadar ✨
Teen Fiction💫Hayatın zorluklarına edebiyatla karşı gelmeye çalışan aynı zamanda kendilerini hayata adamış bir grup genç...🍃 Kendilerine hayat amacı olarak yaşamı güzelleştirmeyi belirlemiş, hayatı yaşanılabilir hale getirebilmeyi istemişler. Onların hayat fe...