Wywiad z _bunnymund_

16 5 2
                                    

_bunnymund_ - Dziennikarz
Creatikgraf- Pisarz

D : Hej ! Pierwsze o co chciałabym zapytać to jak powstał Twój nick ? Był zmieniany ?

P : Cóż, na tym koncie mam od początku ten nick, raz zmieniłxm na jakieś trzy dni (próbowałxm sobie przypomnieć na co, ale pamiętam tylko tyle, że w staropolskim oznaczało to słowo bodajże zabójcę, a wujek google mi nie pomaga w znalezieniu). A ten nick powstał w miarę dziecinnie, ponieważ akurat skończyłxm z braćmi oglądać Strażników Marzeń, gdzie jest to nazwa jednej z postaci... Królika wielkanocnego dokładniej mówiąc. Swoją drogą nigdy nie zmienię już nazwy, bo za chiny nie pamiętam hasła. Aa, jeżeli mogę się pochwalić moimi ulubionymi nazwami, to zdecydowanie była to "amethystos" na jednym z poprzednich kont.

D : Ooo ciekawie, a jeżeli chodzi o Twój początek na wattpadzie. Długo tu jesteś? Jak na to trafiłaś ?

P : Czy długo...? Biorąc pod uwagę ilość lat spędzonych tu przez niektórych użytkowników, to jestem tu nową krwią. Wydaje mi się, że mniej więcej od 2018 z przerwami tu posiaduję, bo przez pewien czas bardziej wciągały mnie samequizy. Znalazłxm się tu dzięki znajomym tak naprawdę, ponieważ na przerwach w szkole siedzieliśmy i czytaliśmy fanfiki z creepypast, nawet mi się spodobała idea czytania rzeczy tworzonych przez innych, mniej odległych niż chociażby Stephen King twórców, więc założyłxm w tym 18 pierwsze konto tu.

D : Oooo, a w jakich fandomach jesteś, w jakich tematykach czytałxś samequizy?

P : Jeżeli chodzi o fandomy, to często powtarzam, że wystarczy zapytać o jakikolwiek, a ja na 90% będę chociaż kojarzyłx o co chodzi. Jestem tym jednym geekiem, który sam do siebie kostkami rzuca, bo znajomi mają inne zainteresowania. Och... Już nawet nie wchodzę na tą stronę, ale zaczęło się dosyć typowo, od Harry'ego Pottera. A im bliżej końca mojej historii z tą stroną, tym częściej czytałxm tylko to, co pisali moi ukochani znajomi (wiem, że przynajmniej jedna z tych osób to przeczyta<3)

D : Czy masz jakiegoś autora którym się inspirujesz?

P : Może nie tyle co autora (nie chcę się nimi inspirować, bo potem wychodzi prawie kopiuj-wklejka), a artystów. Malarzy, muzyków. Jak oglądam albo słucham ich dzieła, to mnie nachodzi wena, często może nie na temat z samym dziełkiem, ale dalej ta wena mnie odwiedza. Bo z weną tak nie za ciekawie, przychodzi kiedy nie ma czasu i sił, odchodzi jak czas i siły się znajdą.

D : Rozumiem, a czy masz ulubionego pisarza wydającego swoje papierowe książki?

P : Szczerze mówiąc, łatwiej by mi było wskazać najmniej lubianego autora... Teraz głównie patrzę na tematykę, gatunek i styl pisania pojedynczych książek (ponieważ czasem jedne są świetne, a innym razem męczę się z inną książką tego samego autora), jednak przez długi czas moją książkową miłością był wyżej już wspomniany Stephen King, do którego do teraz mam duży sentyment (a jako, że mało jest autorów odrzucających mnie, to jako mojego najmniej ulubionego wskażę Marcela Mossa)

D : Okej, Czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi?

P : Zdecydowanie wolę te już skończone, bo o nich nie zapominam, jednak przy samym szukaniu nie zwracam na to uwagi, co może być moim błędem.

D : Czy masz jakąś radę dla początkujących pisarzy ?

P : Moim zdaniem takim pierwszym ważnym krokiem jest przemyślenie głównego zarysu fabuły. Potem znalezienie jakiś kluczowych elementów, które się wydarzą, i z którymi mierzyć się będą główni bohaterowie. Reszta przyjdzie w trakcie pisania. I oczywiście dużo pisać, czy to sceny, które się pojawią w głowie, czy na jakiś totalnie "nie ważny" temat, żeby ćwiczyć swój warsztat i znaleźć swój styl pisania.

D : Dobra, a co wolisz czytać, komiksy, papierowe, audiobooki, ebooki ?

P : Wszystko, tylko nie audiobooki. Jakoś nie umiem się na nich skupić i czasem lekko mnie wkurzają.

D : Wiem ,że niektórzy mogą słuchać audiobooków I jednocześnie cos robić nie mam pojęcia jak ! A ile lat muszą mieć bohaterowie żeby pisało się Tobie najlepiej ?

P : Też zdecydowanie bardziej od audiobooków wolę podcasty, ale racja haha. Czasem muszę sobie przewinąć, żeby sprawdzić, czy dobrze zrozumiałxm. Absolutnie nie przeszkadza mi żaden wiek bohaterów, ale jeśli miałxbym wybierać, to najlepiej mi się piszę, jak mają koło 20 lat.

D : A co według Ciebie jest najlepsze, gwiazdki, komentarze czy wyświetlenia?

P : Wszystko jest miłe, ale chyba najbardziej lubię komentarze, bo wiem jak czytelnicy reagują na moje książki, poza tym uwielbiam z innymi użytkownikami pisać i żartować w komentarzach. Ogólnie jeżeli chodzi o moich followersów, to w stosunku do nich jestem taką kluchą, lubię ich haha.

D : Oj tak komentarze są świetne. Dobrze ja Tobie dziękuję za wywiad. Miło się rozmawiało. Czy chciałabyś kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Cóż no, polecić mogę wszystkie konta, które obserwuję... A pozdrawiam oczywiście moich bff, emo_landryna który mnie z zaskoczenia oznaczył w Twoich wywiadach oraz emoemo76 którą też oznaczył. Ja również dziękuję Ci za ten wywiad, ciekawie się z Tobą pisało<33

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz