Josh Wiliams
Dau să ies din mașină, în momentul, când pe fereastra clubului se vede cum, Kay, este atacat de trei indivizi.
Pe Scott nu am cum sa îl văd din locul acesta, dar cu siguranță Vi este in pericol. Aproape de ușă, simt o durere ascuțită în ceafă și mi se întunecă privirea.
Ultimul meu gând este că trebuie să ajung la ea, să o salvez.
Kay Alvarez
Nu îmi i-au ochii de pe ea. E așa frumoasă și sigură pe ea. Se comportă ca și cum locul ei ar fi aici și nimeni nu o poate da la oparte.
Îmi îndrept privirea spre ușă când îl văd pe potențialul nostru informator. Dupa descrierea lui Scott, acesta corespunde intr-u totu'.
Se așează la bar și își comandă o bautură.
În clipa aceasta simt cum cineva îmi bate pe umăr, din spate.
Mă întorc și patru indivizi mă privesc amenințător. Ii smulg pistolul celui care îl îndreptă spre mine și cu o lovitură îl pun la pământ. Trei gorile stau acum in poziție de atac.
Îmi arunc o privire spre Vanessa, dar ea înca este acaparată de conversație. Trebuie sa o scot de aici, e ultimul gand înainte ca unul din cei din fața mea sa arunce primul pumn.
Simt un firicel de sânge cum îmi curge din dreptul buzei. Văd roșu in față si sar la atac.
Cu mâinile goale îl apuc de gât pe cel ce a dat pumnul și îl las fără suflare să cadă la pământ.
Ceilalți doi se năpustesc in dandem spre mine dar mă feresc atât cât să pot sa îl prind pe unul dintre ei și îl arunc spre masa goală de lângă mine.
Celălalt iese pe ușa de urgență înainte să pot riposta. Acum trebuie doar să o scot pe fata mea de aici.
O văd palidă la față după ce citește biletul oferit informator.
-Trebuie să ieși de aici, acum.
Îi spun disperat ca să o stiu cât mai repede în siguranță.
O duc până la ieșire și o asigur ca Josh o va duce acasă în siguranță și că noi vom fi bine. Trebuie sa îl găsesc pe Scott, nu-l văd nicăieri, iar informatorul a dispărut.
Scott...
Privesc atent în club și privirea mi se oprește pe Vanessa. La naiba, femeia asta chiar e frumoasă.
Ar trebui sa ma potolesc altfel relatia de prietenie dintre mine si Kay se va duce dracu.
Dar cum? Cand fata asta are curaj, frumusete, putere. E delicata si firava, dar asta doar pana o scoti din sarite. Sunt sigur ca ar fi in stare sa omoare pe oricine ar pune in pericol ce iubeste.
Se vede ca ține mult la prietenul ala al ei de doi bani.
Pe Kay il iubeste, se vede cu ochiul liber.
Mai ca imi vine sa nu ma bag in relatia lor, dar daca nu risti nu castigi, nu?
Inainte ca informatorul sa apara, de afara se aud niste sunete de lupta. Ies sa vad daca totul e cum trebuie si doar cu, coada ochiului il vad pe Kay intr-o lupta.
Se descurca el, oricum nu e in pericol doar e fiu de mafiot. Ce inseamna patru inși pentru el.
Kay...
Nu dau de Scott pe nicaieri, iar nenorocitul acela de Igor parca a intrat in pamant.
Vreau sa ies dupa Vanessa, dar pe bar, gasesc bilețelul ce a speriat-o.
CITEȘTI
Primejdie Si Iubire
Teen FictionPOVESTE FINALIZATĂ O fată ordinară din Atlanta, ajunge in vizorul unui fiu de mafiot. Dintr-o fire blanda si firava, viata langa un Alvarez, o preschimba intr-o femeie puternica. Nu stim niciodata ce se ascunde inlauntru nostru. Dar o de...