Attractive relationship moments
Characters :
Kim myung-dae, Oh Chanwoo, Ahn Jiwon, Nam Dong gyunKim myung-dae
Üstünü güzelce giyinip hazırlandın. Onun için güzel görünmek istiyordun. Bu akşam için güzel/yakışıklı olmak istiyordun.
Akşam yemeği için seni çok şık bir restorana götürecekti sevgilin.
İlişkiniz 1 yıllık olmasına rağmen hala ilk günkü gibi seviyordunuz birbirinizi. Her gün sarılıp öpüşür, flörtleşirdiniz. Birbirinize olan saygınız her zaman tamdı.
İlişkiniz gerçekten çok sağlıklı ve güvenliydi. Birbirinizin yanında rahat hissediyordunuz. O sana güzel olduğunu söylemek yerine hissettirirdi.
Karşılıklı elektriklenmeniz asla bitmedi. Hep devam etti.
Bugün için hazırlanman bittiğinde çıkıp onu bekledin. Gelip seni arabayla alacaktı.
Hemen önüne gelen siyah arabayla gülümsedin. Bir şey demeden kapıyı açıp içeri girdin ve onun yanağına sıkı bir öpücük kondurmak için kafanı ona yaklaştırdın.
Ancak sen tam yanağından öpecekken yüzünü sana çevirdi ve dudaklarını öpmeni sağladı. Küçük kıkırdadı.
"Seni hınzır seni."
Sırıtıp tekrar yaklaştı. Bu sefer seni uzun ve derin bir öpüşmeye çekmişti.
Ellerini onun yanağına koyup okşadın. Sonra ellerin yavaşça onun boynuna indi. Seni derince öpüyordu.
Dudakları senin ıslak dudaklarını iştahla öpüyordu. İyice yakınlaştınız ve ellerini senin ince beline koyup sardı.
Dilleriniz buluştu. Alt dudağını küçük ısırıp seni öpmeye devam etti. Yutkunup ona karşılık vermeye çalıştın.
En sonunda alnını alnına dayadın. Sen geri çekilmiş olsan da onun buna pek isteği yoktu. Tekrar dudaklarını yaklaştırdı. Dudağının üstünü ve burnunu öptü.
"Biz... Geç kalacağız."
Resmen fısıltı gibi konuşmuştun. Nefes nefese kalmıştın zaten.
Tebessüm edip geri çekildi. Son kez yaklaşıp alnını öptü bu sefer.
"Tamam. Hadi gidelim."
Gülümseyip arkana yaslandın. Bir eli direksiyondaydı. Bir eli de senin elini tutuyordu. Parmaklarını parmaklarına geçirmişti.
Elini kendine yaklaştırıp elini öptü. Kıkırdadın. Yolculuk sessiz geçmişti. Ama aranızdaki çekim belliydi.
Geldiğinizde arabadan inip senin kapını açtı.
"Buyur edin kraliçem."
Gülümseyip indin ve onun koluna girerek restorana adımlamaya başladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕭𝖏 𝕬𝖑𝖊𝖝 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖆𝖈𝖙𝖊𝖗𝖘 𝕾𝖈𝖊𝖓𝖆𝖗𝖎𝖔𝖘 & 𝕳𝖊𝖆𝖉𝖈𝖆𝖓𝖔𝖓𝖘 &
FanfictionEvet 3. bir Bj Alex kurgusu ile sizinleyim, Bj Alex olmasa ne yapacaktım acaba? Yaoi karakterleri olarak bunu yapan ilk kişi benim (sanırım) Karakterlerin bl karakteri olduğunu biliyorum, ama bu bir kurgu arkadaşlar. Y/n karakterini unisex olarak y...