PARTİ!!!

244 12 0
                                    

Şeyma ile guvenlik gorevlilerine sahte gulucukler sacarak iceriye girdik. Parti Metenin evinde! Haydi bismillah neler olucak bakalim?
Hemen kendimize boş bir masa bulduk ve yerleştik. Etrafta Mete ve Ayaz yoktu. Bir sürü şıllık toplanmışti. (Yani gereksiz kiz surusu)
Şeyma beni durterek "Kiz su kizlara bak nasil giyinmisler edep kalmamis ya kim bilir bizimkilerin icine nasil dusuyorlardir bunlar.. Yok Mete Bey yok Ayaz Bey!!" dedi kuruntu yaparak.
"Fazla kuruntu yapma Şeyma onlarda calisan elbette bu ozel gecede giyinip suslenecekler bazilari biraz fazla abartmis kabul.." dedim etrafi suzerek.
"Ay banane hanim hanim giyinsinler.." dedi inatla Şeyma.
Birden bir alkis patladi. Herkes ayaga kalkmisti. Şeymayla birbirimize baktik ve Mete ile Ayaz geliyordu!
Ve onlarda bir masaya gectiler. "Çok mutlu gozukuyorlar ya iyiki almislar işi!" dedim Ayazi suzerek.
"Evet evet Metem çok yakisikli olmuş ama ya baksanaaa!" diye hayallere daldi Şeyma.
"Şiiişt Şeyma! Burda ajan gorevindeyiz. Topla kendini fazla bakma bu ikiliye sadece dişi sinekleri engellesek yeter!" dedim.
"Tabii canim ben şu dişi sinegin yanina gittim bile!" dedi Şeyma.
Hemen kolundan tutup durdurdum onu!
"Kizim napiyorsun durumu cakicaklar şimdi!! O kizlari bizimkilerin yanindan ayrilinca halledicez sen gozune kestir yeter." dedim.
Ne ? Nenenenenne!? Şimdide Ayazin yaninda! Oha.
"Şeyma beni tutma ben geliyorum!" dedim bir hisimla.
Şeymada beni tuttu.
"Öykü,sen degilmiydin az once beni tutan?! Onlari sonra halledicez kiskanclik modunu bir off'a al rica edicem bak ben aldim!" dedi kasini kaldirarak.
Allahim hala bizimkilerin yanindan ayrilmiyorlar!
Önümüze getirilen şarap ve cipsten atistirdik. Yanimiza iki adam yaklasti! Eyvah!!!!
"Merhaba bayanlar!"
"Merhabağ!"
Şeyma bana ben Şeymaya bakiyordum.
"Tanisabilir miyiz?"
"Şirketten birileri olmali napicaz?" diye fisildadim Şeymaya.
"Sakin olucaz sakin.." dedi.
Böylece tanistik hemen. Şirkette calisan iki adam.. Ayaz gorse neler olur! Şeymayla ikidebir yapmacik gulucukler atip duruyorduk adamlara...
Bu zulmden kurtulmanin yolu yokmu? Hemen Ayaza dondum.
Kizlar yanlarindan ayriliyordu.
"Şeyma bakk gidiyorlar!"
"Tamam şu durumu bi atlatalim.." dedi.
Şeyma en tatli halinle
"Beyler, bi tuvalete kadar gidiyoruz." dedi ve beni kolumdan tuttugu gibi dogru kizlarin peşine.
"Ayyy kizim bunlardan zor kurtuduk nereye gitti acaba bu kizlar?" dedi Şeyma.
Gittikleri yone dogru gittik ama kimseler yok.
Bir kapi gordum. WC yaziyor!!!
"Şeyma,bunlar tuvalette olmasinlar?" dememle hemen tuvalete daldik.
Evet! Kizlar tuvalette makyaj tazeliyorlar!
Ayazin yanindaki
"Ayyy kizim Ayaza kapagi attim mi bu iş olur! Yakisikli,tatli,zengin!!!" dedi rimelini surerken.
Gozlerimi portlettim. Yok artik!?
Metenin yanindaki kiz ise "Cidden çok yakisikli ama Mete daha agirbasli onu elde etmem kolay takildigi biride yok!" dedi rujunu surerek.
Şeyma o kizin sacindan tuttu ve
"Kizim bana bak ben Metenin sevgilisi. Seni bie daha Metenin yaninda degil ayni ortamda bile gormiyim!" dedi sinirle.
Bende arkadasini kurtarmaya calisan kizin yanina firlayip
"Bende Ayazin sevgilisi. Konustuklarini duydum!! Ondan uzak dur senin icinde kotu olur!" dedim kizi iktirerek.
Kizlar korkudan aglamaya baslamislardi.
Şeyma hala kizin sacini birakmamis "Anlastik mi!!!" diyil duruyordu.
Kizlar "pe peki!" diyince onlar biraktik. Gariplerin rimelleri falanda akmisti. Oh iyi oldu!
Şeyma "Abartmadik dimi kiz!" dedi bana bakarak.
"Yok canim iyidir iyi!" dedim sinirle.
Hemen partiye donduk. Şükürler olsun ki adamlar gitmiş!!
Bir oh çektik!
Ayazla Meteyi kesme zamani yine gelmişti. Ama ortaliklarda yoklar!
Şeyma "Nerde bunlar ya?" dedi agzina bir cips atararak
"Bilmiyorum ki. Heh geliyorlar!"
Diyerek karsiyi gosterdim.
Kizlarda tuvaletten cikmis Ayaz e Meteye bakmadan masalarina gectiler.
"Bizimkiler akillandi hehe!" dedi Şeyma gulerek.
Partide kopan kopana.. Bir ara Ayazda dans etmeye basladi Meteyle. Gizlice fotograflarini cektik!
Ne ohahahahaha!!!!
Metenin ve Ayazin yanina bir baska iki kiz yaklasti. Şeyma artik "Yeter be ben gidiyorum bunlar uslanmaz canim!!" dedi zorla tuttum onu. Kiz Meteyi optu Ayazada diger kiz sokuldu!!!
"Yuru Şeyma gidiyoruz!" dedim sinirle. Hemen olay yerine ilerledik.
"Ayaz!"
"Mete!"
Bizimkiler halindan gayet memnundu sanki!
"Sizin ne isiniz var burada?" dedi Ayaz saskinlikla.
"Hayatim hosgeldin!" dedi Mete siritarak.
"Hiç hoş gelmedim!? Bu ne bu kiz kim??" dedi Şeyma kizi iktirerek.
"Ayaz bir hosgeldin bile demedin ha? Ne işin var burada? Birde yaninda kizla soruyosun!?" dedim sinirle.
"Ya aşkım şaşırdım sadece.." dedi ve bana sarildi.
"Bence biraz gorusmeyelim biz sizin bu kizla bir isiniz olmali!" dedim bagirarak. Bir yandan MeteŞeyma ikilisi bir yandan biz kavga ediyorduk. Kizlar ortamdan uzaklasti bile. Ve biz tam Şeymayla cekip giderken Ayaz ve Mete "Haydi ortak!" diyerek bagristilar ve bizi kucaklarina aldilar!!!
Allahim bagirmaktan bogazim koptu!
"Napiyosunuz siz!". "Ne oluyor yaa!!!!". "İndirin bizi!" sesleri havada ucusuyordu.
Havuz kenarindan gecerken Ayaz havuza atladi!! Bende onla.
Onlar gayet memnundu hallerinden!!! Guluyorlardi.
Metede arkadan atladi.
Biz rezil...
Bizimkilerin kucagindan kurtulup elbisemiz islanmis,makyajimiz akmis bir sekilde havuzdan ciktik. Şeymayla kol kola girmis hizli adimlarla ilerliyorduk. Herkesin gozu ustumuzde! Mekandan cikinca
"Rezil olduk Oyku! Şu hale bak kafalari guzel tabii bizi kucaklarina alip havuza atladilar!" dedi sinirle.
"Şu halimize bak ya rezil olduk rezil! Hemen taksi cagiriyorum!" dedim. Ve taksi geldi.
Binip eve gittik.
"Görüşürüz canim,sıkı bir trip atma zamani bence yaptiklarindan sonra.." dedi Şeyma ve sarildik o eve ben eve..
Saat bire geliyordu. Annemler yatmiş. Hemen ustumu degistirip makyajimi sildim! Ayaz kaç kere aramis!! Banane umrumdami? İlk kizlarla sonrada havuza atlamalar.. Mesajlarda susmuyor.
En iyisi telefonu kapatmak yarin tatil!! İyi Geceler guzel defterim sana bu kadarlik yeter!:)

İki KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin