Лу Суо напружився і спробував придумати виправдання. Його очі були наповнені невинністю, коли він сказав: - «Я сумую за своїм татом».
Після цього він потягнув Сонг Юджіна за руку.
Сонг Юджін не любив інтимного контакту і намагався вирватися.
З іншого боку, Лу Суо вирішив піти звідси першим. Тож він використав усі свої сили, щоб потягнути за собою Сонг Юджіна. Сили обох були рівними.
Сонг Юджін подивився на співрозмовника засмученими й жалібними очима. Згадавши, що сталося з батьками Лу Суо, його серце пом'якшилося, і він більше не боровся.
Лу Суо тихо відтягнув його. Нарешті вони відійшли від кімнати Лу Гана.
«Я не міг заснути і хотів, щоб тато побув зі мною. Однак я відчув себе ніяково, коли дійшов до дверей. Тому я не зайшов, а трохи постояв зовні...»
Лу Суо жалібно подивився на Сонг Юджіна.
«Дядько, не кажи моєму татові й тітоньці Сонг, гаразд? Я не хочу, щоб вони хвилювалися за мене».
Сонг Юджін нічого не запідозрив і кивнув. Спочатку він збирався набрати води. Коли він проходив повз спальню Сонг Сі, він побачив Лу Суо, що стояв за дверима.
Коли Сонг Юджін погодився, Лу Со зітхнув із полегшенням і ніжно сказав: - «Ти такий добрий».
Сонг Юджін нічого не сказав.
Лу Суо вже звик до мовчання Сонг Юджіна і продовжував відтягувати його далі. Раптом Сонг Юджін зупинився.
Серце Лу Суо знову забилося. Він обережно запитав: - «Що не так?»
Тон Сонг Юджіна був таким же спокійним, як завжди. Він опустив голову і сказав: - «Ти не взутий».
Лу Суо знову запанікував. - «Я дуже хвилювався... Я просто сумував за татом... Мені важко спати на самоті, тому...»
Говорячи, він опустив голову. Це було справді жалюгідне видовище.
Сонг Юджін не очікував, що Лу Со почуватиметься так незручно через це. Він був у розгубленості.
'Я мав би спробувати його втішити, але що я можу зробити?'
Трохи поміркувавши, він вирішив зробити, як Сонг Сі, коли вона його втішала. Він простягнув руку й торкнувся голови Лу Суо.
"Будь хорошим."
Губи Лу Суо не могли не здригнутися! На щастя, його голова була опущена.
'Будь хорошим? Він зовсім не вміє втішати інших!»
Незважаючи на це, поки Сонг Юджін не сумнівався в ньому, все було добре. Тому він просто кивнув і сказав: - «Добре».
Побачивши це, Сонг Юджін подумав, що йому це вдалося. Це був перший раз, коли він втішав молодшу за нього дитину. Це створило йому дуже гарний настрій. Він знову потер голову Лу Суо, потім відвів руку, перш ніж затягнути останнього до своєї кімнати.
Лу Суо пішов за ним, думаючи, що йому вдалося його обдурити. Наступного разу він мав бути обережнішим. І все-таки, коли з'явився Сонг Юджін? Чому взагалі не було звуку? Лу Суо злегка нахмурився. Увійшовши в кімнату Сонг Юджіна, він прийшов до тями і був шокований. У якийсь момент він втратив контроль. Як він опинився в цьому становищі?
«Сідай», — сказав Сонг Юджін, підтягуючи Лу Суо до стільця.
Лу Суо не знав, що відбувається, але все одно сів.
Потім Сонг Юджін пішов у ванну кімнату і виніс миску з водою. Він спокійно сказав: - «Помий ноги».
Лу Суо підняв ноги й опустив їх у воду. Але як тільки його пухкі ніжки торкнулися води, він не втримався і крикнув: - «Гаряче!»
Маленький хлопчик виглядав ображеним.
Сонг Юджін торкнувся води рукою, але не відчув, що вона гаряча. Тим не менш, він підвівся і сказав: - «Зачекай хвилинку».
Лу Суо спостерігав, як він знову зайшов у ванну. Коли Сонг Юджін зник з поля зору, він опустив ноги у воду й швидко підняв їх знову. Зрештою, він був ще дитиною, і це був його спосіб розваги.
Коли Сонг Юджін вийшов, він налив трохи холодної води з меншої тази у більшу.
"Спробуй зараз."
Лу Суо простягнув ноги. Цього разу йому не було жарко. Він посміхнувся Сонг Юджіну і сказав: - «Дякую, дядечку».
"Будь ласка."
Сонг Юджін був таким же спокійним, як завжди. Він передав Лу Суо рушник і поставив менший таз назад у ванну. Згодом він дістав пару тапочок і поклав їх біля ніг Лу Суо.
Лу Суо глянув на них. Схоже, що Сонг Юджін добре піклувався про людей, але погано володів словами. Незважаючи на це, він потихеньку вимив свої пухкі ніжки. Потім він підняв їх, щоб показати Сонг Юджін.
«Вони чисті».
Сонг Юджін подивився на його пухкі ніжки й задоволено кивнув.
Лу Суо взяв рушник і витер їх.
Взуття створювало шум кожного разу, коли той, хто його носить, йшов. Це була причина, чому він босоніж пішов до кімнати Лу Гана. Подумавши про це, Лу Суо зацікавився. Сонг Юджін був у взутті, чому не було звуку?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія (I Transmigrated As A Villain's Mother)
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...