açıklama

1K 29 40
                                    

arkadaşlar selam bu yeni bir bölüm değil ama hepinizin okumanızı istiyorum çünkü bir açıklama yapıcam.

öncelikle yeni bölümün gelmemesinin nedeni aşırı hasta olmam, 3-4 gündür hastayım okula da gitmedim. aslında bu fırsattan yararlanıp bölüm yazmak isterdim ama şuan bu yazıyı bile zar zor yazıyorum, her neyse bu konumuz değil şuan.

spoiler-

biliyorsunuz ki hermione diğer ki bölüm öldü ve bu bazılarınızı çok üzülmüş yani olabilir üzülmüş olabilirsiniz bu kişilere bir şey demiyorum zaten. ama bazılarını da çok sinirlendirmiş ve bana özelden hakaret mesajları yolluyorlar.


(hakaret edenlere) öncelikle bu benim kurgum ve kimi yaşatıp kimi öldüreceğimi kimseye sormuyorum tamamen kendi fikrim, eğer içeriği beğenmediysen sövüp hakaret etmene hiç gerek yok okumayabilirsin.

ve özelden okurlarını s!kine takmıyorsun diye mesaj gelmiş

ben okuyup yorum yazan kişilere olabildiğince kibar ve samimi cevaplar vermeye çalışıyorum bunu da yorum yapan kişiler biliyor ön yargılı davranman çok ilginç.

gerçekten gelen mesajlar haddini aşmışçasına fazla en az 20 mesaj vardır hakaret mesajı olarak.

cidden bütün yazma isteğim kayboldu bu mesajlar yüzünden. ne yapsam bilmiyorum. aslında dün hikayeyi silesim vardı ama size de sormadan böyle bir şey yapmak istemedim.

sizce bırakmalı mıyım?

( not: kaba olduğum yerleri hakaret eden kişiler için dedim, beni destekleyip güzel yorumlar yapan kişilere teşekkür ediyorum onların üzerine alınmalarına gerek yok:)) )

F!CK BOY🥂🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin