George Pov:
Jessica: Chiar ar trebui să te desparți de el. Îți zic eu că nu merită să stai cu el.
Zoe: Aș vrea, dar Clay?
Jessica: De ce îți trebuie Clay?!
Zoe: E bogat! Ai văzut ce mașină are! Are bani! Și mie îmi trebuie banii ăștia!
Jessica: Mai bine îl lași pe George și încerci să te apropii singură de Clay. George n-o să te ajute să te apropii de el.
Zoe: De ce nu?
Jessica: Nu mai comunică cu el! Ce, chiar n-ai observat?!
Zoe: Nu?! Ugh! Atunci trebuie să mă despart de el cât mai rapid. Oh stai! Vine! Trebuie să închid! Pa!
Eu am ieșit de după perete și m-am dus în living prefăcându-mă că n-am auzit nimic.
Zoe: Oh mâncarea! Am ales deja filmul!
George: Ține. spun și îi dau un pahar
Zoe: Mersi! zice și pun cutiile cu pizza pe masă
George: Haide pune filmul.
Deja e ora 11. Îmi este foarte somn.
George: Zoe, ție nu îți este somn?
Zoe: Da, îmi este.
George: Haide atunci. Tu o să dormi la mine în cameră iar eu în camera tatălui meu.
Zoe: De ce?
George: Uhm..
Zoe: Vreau să dormi cu mine. Te rog!
George: Uh bine.
Am stins televizorul și am mers la mine în cameră.
George: Tu culcă-te, eu mă duc până la baie să mă schimb.
Zoe: Ok.
Mi-am luat hainele de schimb din dulap și am mers la baie. M-am schimbat rapid și m-am întors în cameră.
Zoe: Haide vino.
Am stins lumina și m-am culcat lângă ea.
George: Noapte bună!
Zoe: Noapte bună.
Închid ochii și simt mâna lui Zoe pe abdomenul meu. Apoi coboară încet spre pantaloni mei scurți.
George: Ce vrei să faci?
Zoe: Shh..
Și-a băgat mâna sub pantalonii scurți și continuă să întindă mâna spre boxeri.
George: Zoe nu.
Zoe: De ce nu?
George: Ți-am zis că nu mă simt confortabil.
Zoe: O să-ți placă. Doar stai calm și lasă-mă pe mine să fac ce trebuie.
Eu m-am ridicat din pat și m-am dus spre ușă.
Zoe: Unde te duci?
George: În camera tatei.
Zoe: De ce? spune și eu ies din cameră